Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקדמה, לאמא שלי ולי יש וויכוח, יום אחד עצר אותה שוטר ואיים לתת לה דו"ח, אני טוען משהו אחד והיא משהו אחר, אני צריך את עזרתכם מי צודק.

 

דבר ראשון, המקום חיפה, רח' גת הפניה ימינה לרחוב חורב, צומת מרומזרת, כמה מטרים אחרי הפניה ימינה הכביש מתפצל, שני נתיבים לכיוון פרויד ושניים שעולים לכרמל.

 

יום אחד אמא שלי עמדה ברמזור שפונה ימינה לכיוון רח' חורב ורצתה להמשיך לכיוון הכרמל והיא נכנסה ישר לשני הנתיבים שעולים לכרמל (עד כאן הכול על קו מקווקו), שוטר שהיה שם עצר אותה בטענה שאתה מה שהיא עשתה אסור לעשות, ורצה לתת לה דו"ח אבל וויתר לה. מאז אמא שלי נכנסת קודם כל לתחנה אוטובוס שנמצאת שם ורק אז עוברת נתיב, חשוב לציין שהמקום הזה פקוק מאוד (לפעמים ליוצאים מרחוב גת אין לאיפה להיכנס כי יש כ"כ הרבה מכוניות, פרט חשוב אפילו יותר לדעתי תחנת האוטובוס שצמודה לפניה שימשה פעם את אוטובוס מספר 24 שעולה מכיוון חורב לכרמל, כיום האוטובוס עוצר בחנה שנמצאת רמזור אחד אחרי).

 

אני טוען שהשוטר סתם ניסה לתפוס דוחות, במידה ויש רכבים נוספים כמעט ולא ניתן להשתלב בנתיב, והצומת מרומזר, כאשר הרמזור ימינה (הרמזור שלנו בעצם) ירוק הרמזורים האחרים אדומים.

 

מי צודק ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אסור ישר לקפוץ לנתיב השמאלי, אתה קודם כל צריך להיכנס לנתיב הימני ואז לעבור לשמאלי אם אפשר.

פורסם

השוטר צודק - פניה ימינה מנתיב בודד חייבת להיות לנתיב הימני ביותר, ואז יש לסמן שמאלה ולבצע סטיה לנתיב השמאלי.

אכן במקום האמור יש בעיה בגלל רוחב הכביש, עומס התנועה והמרחק הקצר יחסית (כמה עשרות מטרים) בין הצמתים, והדרך הנכונה היע לפנות לנתיב הימני ביותר ומיד לאותת ולסטות שמאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היא לא צריכה לפנות לתחת האוטובוס, אלא לנתיב הימני (זה שיש עליו חץ לפנייה ימינה), שים לב שתחנת האוטובוס "מגודרת" ע"י סימון צהוב, ואינה נתיב נסיעה.

לאחר שהשתלבה לנתיב הימני עליה לאותת שמאלה, לוודא כי הדרך פנוייה, לתת זכות קדימה אם לא, ולהשתלב שמאלה לנתיב הימני ביותר בכיוון נסיעתה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב הבנתי שאני טועה, אבל הרבה פעמים יש רכבים בשני הנתיבים המדוברים (הרמזורים לא מתואמים ב100 אחוז), ואי אפשר להשתלב מאוחר יותר (אף אחד לא ייתן) מה צריך לעשות במקרה כזה.

 

בנוסף, כאשר הרמזור לפניה ימינה ירוק הרמזורים האחרים אדומים (כלומר אין תנועה שתבוא משמאל), האם זה משנה משהו ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לא מבחינת טכנמיקת הפניה.

נושא העומס ברמזור הבא בעייתי, מה שצריך לעשות הוא לפנת לנתיב הימני ואז לסמן שמאלה ולהשתלב - בדרך כלל יהיה מי שיפנה מקום, במיוחד אם אתה עושה זאת סמוך לרחוב גת ולא מנסה לעשות זאת בסמוך לרמזור של פרויד, מהלך שיגרום לאנשים אנטגונזים בגלל תחושה של עקיפה מימין ו"גניבת" רמזור, בודמה לעקיפה בשוליים.

צריך להוסיף שהתאום לאורך כל שרשרת הרמזורים באזור מרכז חורב בעייתי, וכן יש בעיה קשה של הרבה נהגים שפונים ימינה מפרויד באדום כיון שמדובר במקום שבו מי שאינו מכיר את הצומת מצפה לתמרור "תן זכות קדימה" והרמזור נסתר מאחורי פניה חדה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוודאי שאנשים לא ייתנו להשתלב מאוחר יותר, כי אז אתה "חותך" את כל הפקק בשביל להיכנס לפניהם.

 

הדרך הנכונה (וזה נכון לכל המקרים הדומים ויש הרבה כאלה) היא להשתלב לנתיב שלך (הימני ביותר שהוא לא נת"צ) ומיד כשנגמר האי תנועה המצויר (משולש לבן או קו לא מקווקוו לבן) לאותת ולהשתלב שמאלה.

כך אתה לא נראה כמישהו שמנסה לנצל את היותו בנתיב פחות עמוס כדי להשתלב בנתיב עמוס יותר בכניסה לצומת, אתה לא לוקח זכות קדימה של האנשים שעומדים בפקק ומחכים לרמזור, אתה לא מסכן אף אחד כי אתה משתלב מייד אחרי פנייה במהירות אפסית, ואף אחד לא יילחם איתך על מקום בסוף התור, וכמובן שאתה נמנע מאם כל הנזקים של הפקקים: שלא נותנים לך (ובצדק) להיכנס לנתיב השמאלי ואתה נשאר תקוע בנתיב המרכזי או הימני וחוסם את כל הכביש מאחוריך, ולפעמים יותר מנתיב אחד אתה חוסם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

m3x7r3m3 אין שם שום אי תנועה ושום סימון על הכביש (אפילו לא מקווקו) ביציאה מהפניה, אני יודע שאני לא יכול לפנות על קו לבן (למשל יש משהו כמו שאתה מתאר בערך ממול ושם זה בדיוק מה שאני עושה רק ששם אין את הבעיה הזאת).

 

כנראה שאין תשובה לבעיה הזאת, כי מצד אחד צריך להיכנס לנתיב הימני ביותר, ומשם לסטות אבל תנאי הדרך לא מאפשרים כי יש שם המון עומסים כמעט כל הזמן כך שאם אתה מנסה להשתלב לימני ואז לסטות אף אחד לא ייתן לך מה שיוצר עוד פקק (לפונים ימינה).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אנחנו חיים בישראל ואתה לא יודע להידחף בפקקים?

צר לי להגיד אבל מצבך גרוע, אם אתה תחכה שיהיה צדיק שיאפשר לך להיכנס אתה חולם וכנראה שתחכה שם עד מחר.

לאט לאט תידחף עם הרכב לכביש עד שלא תהיה להם ברירה לתת לך להשתלב, או שתחכה שכל הרכבים ייסעו להם משם.

פורסם
m3x7r3m3 אין שם שום אי תנועה ושום סימון על הכביש (אפילו לא מקווקו) ביציאה מהפניה, אני יודע שאני לא יכול לפנות על קו לבן (למשל יש משהו כמו שאתה מתאר בערך ממול ושם זה בדיוק מה שאני עושה רק ששם אין את הבעיה הזאת).

 

כנראה שאין תשובה לבעיה הזאת, כי מצד אחד צריך להיכנס לנתיב הימני ביותר, ומשם לסטות אבל תנאי הדרך לא מאפשרים כי יש שם המון עומסים כמעט כל הזמן כך שאם אתה מנסה להשתלב לימני ואז לסטות אף אחד לא ייתן לך מה שיוצר עוד פקק (לפונים ימינה).

 

 

יש לך נתיב אחד שמשתלב ימינה, אתה צריך להשתלב ימינה ואז ללכת שמאלה, במקום שתיצור סכנה במרכז הכביש לרוחב 2 נתיבים ותנסה להידחף תוך כדי עבירות תנועה.

הפתרון הוא כמו שאמרתי, לעצור לפני ההשתלבות ולהשתלב ישירות לסוף התור שפונה שמאלה, זה גורם לפקק מאחוריך? בסדר גמור זה חוקי התנועה, אין מה לעשות.

ומה קורה כשיש פקק לפנייה שמאלה שעובר את הנתיב הנוסף שהוקצה לשמאלה? הנתיב השמאלי סובל מזה, אין מה לעשות בנוגע לזה.

אבל אתה תחסוך לעצמך הרבה בעיות וסכנות ועבירות תנועה אם תלך לפי החוק ותעשה מה שאני אומר.

אתה לא תמצא את עצמך ב-90 מעלות לתנועה לרוחב 2 נתיבים, תקוע ומחכה למושיע שייתן לך להשתלב ובינתיים סוגר את כל הכביש

 

אנחנו חיים בישראל ואתה לא יודע להידחף בפקקים?

צר לי להגיד אבל מצבך גרוע, אם אתה תחכה שיהיה צדיק שיאפשר לך להיכנס אתה חולם וכנראה שתחכה שם עד מחר.

לאט לאט תידחף עם הרכב לכביש עד שלא תהיה להם ברירה לתת לך להשתלב, או שתחכה שכל הרכבים ייסעו להם משם.

 

אם אתה לא יודע אל תגיב

באמת שזה עדיף לכולם, אתה מבין כמה עבירות תנועה אתה מציע לבחור לעשות?

הפתרון הוא בהחלט לא להידחף בתוך הפקק שזה מסוכן בפני עצמו, ולא להתקע באמצע הכביש בזמן שאתה חוצה את הכביש לרוחב וחוסם 2 נתיבים.

ואם אתה אחד מאלה שנוהגים להידחף לתוך פקק ולהכריח אנשים לתת לך להיכנס, אל תהיה לידי בכביש, אני לא נותן לכאלה להיכנס, אני משאיר אותם תקועים לרוחב הכביש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

rupni - אני ביצעתי את הפניה הזו מאות פעמים. מעולם לא היתה לי בעיה להשתלב בנתיב של חורב - תמיד מישהו מאפשר זאת, בתנאי שזה במטרים הראשונים אחרי הפניה מגת לחורב. אם תנסה להשתלב יותר קרוב לרמזור של פרויד תהיה יותר התנגדות , אם כי ראיתי לא מעט אנשים שמבצעים את ההשתלבות שם, בדרך כלל מדובר באנשים שעצרו באיזור תחנת האוטובוס או קצת אחריה על מנת להוריד או לאסוף נוסעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש לך נתיב אחד שמשתלב ימינה, אתה צריך להשתלב ימינה ואז ללכת שמאלה, במקום שתיצור סכנה במרכז הכביש לרוחב 2 נתיבים ותנסה להידחף תוך כדי עבירות תנועה.

הפתרון הוא כמו שאמרתי, לעצור לפני ההשתלבות ולהשתלב ישירות לסוף התור שפונה שמאלה, זה גורם לפקק מאחוריך? בסדר גמור זה חוקי התנועה, אין מה לעשות.

ומה קורה כשיש פקק לפנייה שמאלה שעובר את הנתיב הנוסף שהוקצה לשמאלה? הנתיב השמאלי סובל מזה, אין מה לעשות בנוגע לזה.

אבל אתה תחסוך לעצמך הרבה בעיות וסכנות ועבירות תנועה אם תלך לפי החוק ותעשה מה שאני אומר.

אתה לא תמצא את עצמך ב-90 מעלות לתנועה לרוחב 2 נתיבים, תקוע ומחכה למושיע שייתן לך להשתלב ובינתיים סוגר את כל הכביש

 

 

 

אם אתה לא יודע אל תגיב

באמת שזה עדיף לכולם, אתה מבין כמה עבירות תנועה אתה מציע לבחור לעשות?

הפתרון הוא בהחלט לא להידחף בתוך הפקק שזה מסוכן בפני עצמו, ולא להתקע באמצע הכביש בזמן שאתה חוצה את הכביש לרוחב וחוסם 2 נתיבים.

ואם אתה אחד מאלה שנוהגים להידחף לתוך פקק ולהכריח אנשים לתת לך להיכנס, אל תהיה לידי בכביש, אני לא נותן לכאלה להיכנס, אני משאיר אותם תקועים לרוחב הכביש

 

אתה יודע לא ממש שואלים אם אפשר להיכנס פשוט נכנסים.

מה נראה לך שאני יחכה שיעברו אלף מכוניות בשביל הצדיק שיתן לי להיכנס? לא אני פשוט נכנס בכוח ותופס מקום, וככה 99% מהנהגים עושים וגם אתה עושה את זה.

פורסם

אני לא עושה את זה אתה מוזמן לחבר לי מצלמה לרכב ולראות

 

יותר מזה - אני אחד מאלה שבחיים לא יתנו לאנשים כמוך להיכנס

ותאמין לי שהרבה ניסו, אף אחד עוד לא הצליח

 

ואף אחד לא אמר שאתה צריך לחכות 1000 מכוניות

תקרא את התגובות ותבין - אם אתה משתלב במקום נורמלי ולא מנסה להרוויח 10-15 מכוניות אז ייתנו לך בכיף להיכנס, יותר מזה - אתה לא צריך לנסות ולהיכנס - המקומות האלה ב-99% פנויים, ואם לא אז בדיוק אחרי 5 שניות הם פנויים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

123sz - התאור שלך הוא של הערס הישראלי המצוי.

כאשר מבקשים יפה להשתלב בלי מראית עין של עקיפת הפקק ב-99% יתנו לך להשתלב - ואם לא הראשון זה יהיה הרכב הבא אחריו.

אני חוזר ואומר - אני נוהג בצומת הזה מאז שהוא קיים (בעבר הרחוק כיוון הנסיעה ברחוב גת היה הפוך) ומעולם לא היתה לי בעיית השתלבות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ממש לא ערס, ואני גם לא מדבר על הצומת הזאת ואני גם לא מדבר על פקקים, אני מדבר על השתלבות לכביש שיש פקק.

אני מודע למציאות שבה אם אני לא יידחף אני יחכה הרבה זמן עד שמשהוא ייתן לי לעבור, כי כל אחד אומר "למה שאני יהיה פראייר וייתן לו לעבור".

×
×
  • תוכן חדש...