Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אז לאחרונה יישמתי אוטם צבע אופטי סיל על הרכב שלי, וכאשר רכשתי מספר מוצרים קיבלתי דוגמיות של

Meguiars Ultimate Wash & Wax - אני רוחץ את הרכב פעם בשבוע וכבר שבועיים שאני בוחן את השמפו עם הווקס שלהם ואני מאוד מרוצה מהברק שהוא נותן וגם מהאלמנט ווקס שלו שגם אם מספק הגנה לכמה ימים זה מעולה כי גם ככה רובנו שוטפים את הרכב פעם בשבוע לפחות לא? אז בעצם אני גם שוטף את הרכב, גם יש אלמנט מאוד עדין של ווקס וגם זה עוזר לתחזק את האוטם צבע הכל ביחד לא?

מה אתם אומרים? האם יש המלצות אחרות לשמפו + ווקס לשימוש שוטף אשר יכול לעזור להאריך את חיי האוטם ולעזור להגן על הצבע?

פורסם

השמפו + ווקס האלה הם בדר"כ נותנים שכבה דקה מאוד ליום-יומיים של ווקס, כמה זה יגן על האוטם אני לא בטוח.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

האופטי סיל מדהים, אולי תיישם ווקס מעליו והוא גם יעזור בהגנה.

לגבי השמפויים עם הווקס אני לא הכי מאמין שזה עם ווקס,אולי קצת ווקס סינטטי וזה לא מה שיגן על הרכב!

אני מעל האופטי סיל יישמתי ווקס, עד עכשיו זה נראה,מרגיש, ונוצץ. אני השתמשתי עם הONR בזמן האחרון. אין לי אומץ להשתמש בשמפו עלום שם שיש לי,אולי הוא יוריד מעט וקס מהרכב. בכל מקרה אני ממליץ על יישום ווקס לעיתים קרובות, סבון לא אגרסיבי וזהו בגדול.

מה הוא סבון לא אגרסיבי? כזה שאחרי שאתה נוגע בו הוא לא מוריד את שכבת השומן הטבעית מהידיים. זה כמו שמסבנים את הידיים עם סבון כלים,ככה זה מרגיש.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

דרך אגב, כשהיה רק אופטי סיל הרכב היה חלק כמו כותנה, אחרי שימוש ב Ultimate Wash & Wax המגע נהייה פחות קטיפתי, אבל יש יותר ברק,

אני יכול ליישם גם ווקס מעל האוטם אבל זה כבר נושא אחר, פשוט הדיון הוא על אם גם ככה שוטפים פעם בשבוע, לא יהיה הרבה יותר יעיל ואולי גם הגנתי טיפה לשטוף את הרכב עם שמפו משולב ווקס?

 

דרך אגב קיבלתי דוגמיות של Meguiars Ultimate wax, אין לי מושג איך ליישם אותו, האם זה הולך ככה:

1.שטיפת הרכב

2.ייבוש

3.יישום הווקס על פד צהוב

4.יישום על הפח בתנועות סיבוביות

5. לחכות 10 דקות

6.לעבור על הפח עם מיקרו פייבר יבש להורדת שאריות הווקס

7.זהו?

פורסם

אני אתן לך המלצה שאולי תרים פה כמה גבות.

אני שוטף את הרכב עם צינור וגם ממלא את דלי הסבון עם צינור.

תבחר סבון הכי פחות אגרסיבי ושטוף את הרכב עם מים חמים. (של ברז לא של קומקום)

זה לא פוגע בצבע ולא באוטם וזה מוריד לכלוך כמו כלום!

רק עכשיו חזרתי משטיפה כזאת,יש לי אופטי סיל על הרכב ושמתי לב היום להרבה חלקיקים שנדבקו לרכב,גבישים שנראים במרקם ובגודל כמו מלח (לא טעמתי:-D) כמובן שגם יתושים רבים התנחלו על הטמבון וחרא של יונים על הגג. רק המעבר עם הצינור הוריד 95% מכל החרא, עוד קצת עזרה מסבון חמים והרכב הבריק!

 

עריכה-לגבי הווקס: כן זהו לא צריך יותר מדי.

פורסם

תודה, לגבי זה שאחרי שטיפה הצבע לא מרגיש חלק וקטיפתי כמו ביום שיישמתי את האופטי סיל - האם זה קורה לעוד אנשים?

האם ייתכן שהשמפו Ultimate Wash&Wax אגרסיבי מידי לאוטם או שהוא פשוט משנה במקצת את המגע לצבע בגלל השכבה הדקה של הווקס?

בעצם איך אפשר לדעת שהאופטי סיל עדיין פעיל?

פורסם

בעצם איך אפשר לדעת שהאופטי סיל עדיין פעיל?

 

בהחלט שאלה טובה.זה שהיצרן הצהיר זה סבבה.לפי דעתי הטיפות נופלות יפה כנראה שזה הסימן שהחומר עדיין עושה עבודה. אצלי יש ווקס מעל,מה שמוזר זה לא עושה את הבידינג היפה הזה שכל הבועות מסודרות צמוד צמוד. למה?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

זהו, גם אצלי זה לא עושה בידינג יפה, אכן המים נופלים מטה כמו מגלשה

כאשר יישמת את הווקס מעל האופטי המגע של הצבע השתנה טיפה?

פורסם

לא,ואפילו המגע הרבה יותר חלקלק. אולי זה בגלל הווקס המיוחד של דודו?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

21-24/7/13

כנראה שכן, הייתי שמח אם היינו נפגשים כמה חבר'ה כאן מהפורום זה יכול להיות נחמד

צריך רק לקבוע באיזה יום ושעה נפגשים

פורסם

מתאים. אפשר לשאול על זה בשרשור הפגישה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אני אתן לך המלצה שאולי תרים פה כמה גבות.

אני שוטף את הרכב עם צינור וגם ממלא את דלי הסבון עם צינור.

תבחר סבון הכי פחות אגרסיבי ושטוף את הרכב עם מים חמים. (של ברז לא של קומקום)

זה לא פוגע בצבע ולא באוטם וזה מוריד לכלוך כמו כלום!

רק עכשיו חזרתי משטיפה כזאת,יש לי אופטי סיל על הרכב ושמתי לב היום להרבה חלקיקים שנדבקו לרכב,גבישים שנראים במרקם ובגודל כמו מלח (לא טעמתי:-D) כמובן שגם יתושים רבים התנחלו על הטמבון וחרא של יונים על הגג. רק המעבר עם הצינור הוריד 95% מכל החרא, עוד קצת עזרה מסבון חמים והרכב הבריק!

 

עריכה-לגבי הווקס: כן זהו לא צריך יותר מדי.

 

הקפצה, היום ניסיתי את השיטה של E-A, שטיפת האבק במים, דלי עם קצת סבון עדין ומים חמים!, עבד מעולה הרכב נראה פצצה,

עדיין בהתלבטות לגבי שטיפה שבועית אם לעשות את השיטה הזאת או לקנות שמפו + ווקס של מגווירס

פורסם

גם אני קיבלתי דוגמיות של מגווירס כשקניתי מאוטוסטור, ההתלהבות מהשמפו פושרת לגמרי אבל הווקס נורא קל ליישום ומשאיר ברק טוב ונראה מסקרן.

בקשר לשמפו עם ווקס, ההשפעה של הווקס לטעמי כל כך מינורית שהערך המוסף שלו זניח לחלוטין.

אני שוטף את הרכב פעם בשלושה שבועות אז כשזה כבר קורה אני מעדיף להצמד לחומרים הטובים והייעודיים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...