Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות את הקאיה סורנטו אבל אני מתלבט בינו לבין הטאראקן בינתיים אני הולך על הטאראקן אבל כי הוא יותר חזק אבל תמיד אומרים לי קח את הסורנטו!

ועוד אפשרות ידוע לכם מתי מגיע המנוע החדש של הסנטה פה עם ה200 כ"ס?

פורסם
ברצוני לקנות את הקאיה סורנטו אבל אני מתלבט בינו לבין הטאראקן בינתיים אני הולך על הטאראקן אבל כי הוא יותר חזק אבל תמיד אומרים לי קח את הסורנטו!

ועוד אפשרות ידוע לכם מתי מגיע המנוע החדש של הסנטה פה עם ה200 כ"ס?

למה לקנות יונדאי מלכתחילה?

אני מבין למה לקנות יונדאי גטס - הרכב הכי זול שיש שנועד להגיע מנקודה A ל B.

 

אבל לקנות רכב ב180,000 של יונדאי???

פורסם
למה לקנות יונדאי מלכתחילה?

אני מבין למה לקנות יונדאי גטס - הרכב הכי זול שיש שנועד להגיע מנקודה A ל B.

 

אבל לקנות רכב ב180,000 של יונדאי???

מי אמר 180K זה מסתכם בסביבות ה210000+
פורסם
מי אמר 180K זה מסתכם בסביבות ה210000+

מכוון שרשמת שני דגמים - התייחסתי למחיר ממוצע פחות או יותר,

 

טוסון 2.0 טורבו דיזל ידני עולה 163,000 ש"ח

טראקאן 2.9 אוטומאטי פייס ליפט עולה 213,000 ש"ח

 

עדיין לא מובן לי למה שמישהו ישלם כל כך הרבה בשביל יונדאי.

פורסם

אוקי אני לא מדבר על הטוסון!!!!!!!

אני מדבר על הסורנטו והטאראקן!!!!!!

מה עדיף ומתי מגיע המנוע החדש של הסורנטו זה צריך ליהיות מנוע 2.9

פורסם
אוקי אני לא מדבר על הטוסון!!!!!!!

אני מדבר על הסורנטו והטאראקן!!!!!!

מה עדיף ומתי מגיע המנוע החדש של הסורנטו זה צריך ליהיות מנוע 2.9

צודק - לא שמתי לב.

 

אולי פשוט תתקשר לסוכנות לשאול? נראה לי הכי מהיר והכי מדוייק.

פורסם
יש לי קקי
אם כבר בקקי עסקינן,לא ידוע לי שהרכבים החדשים של יונדאי באים עם שירותים, מה שכן אתה יכול לחבר נגרר עם שירותים כימים...:shock:

 

 

 

 

 

בנאדם תתחיל להיות רציני חבל להוריד את הרמה זה לא צ'ט.....

Honda hornet 600

 

פורסם

אם כבר בקקי עסקינן,לא ידוע לי שהרכבים החדשים של יונדאי באים עם שירותים, מה שכן אתה יכול לחבר נגרר עם שירותים כימים...

 

:rofl:

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...