Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

אני רוצה מכשיר שבנוי טוב ולא יישבר מכל לחיצה או טיפה אבק .

יש ילדים קטנים בבית ולכן חשוב שהמכשיר יהיה מספיק אמיד ולא ישווק חיים אפילו אם חס וחלילה ייפול. כמובן שארכוש מגן בנפרד (איזה מגן תמליצו ? ) .

 

מבחינת חומרה ופיצ'רים- אני רוצה מכשיר שיריץ אינטרנט ללא תקיעות, עם מעבד חזק ומסך חד

מכשיר שיהיה רלוונטי לכמה שנים כי כמו שאני מכיר את עצמי, לא אחליף מכשיר בקרוב .

 

אשתמש במכשיר ברכב לניווט, יש לי מטען כך שנושא אורך חיי סוללה לא כ"כ מפריע . לא אשתמש בGPS כל הזמן .

חשוב לי שתהיה מצלמה טובה .

 

חשבתי על נקסוס 4 שמגיע עם 16 ג'יגה זכרון

אם קיים מכשיר טוב יותר שיתאים לצרכים שלי בתקציב הנ"ל , אשמח אם תמליצו עליו .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא ביקש טלפון עמיד ולא שביר = אייפון עשוי מזכוכית.

נקסוס מכשיר טוב.

בעקרון כל מכשיר עם מסך 4 אינץ' יהיה יחסית מאוד שביר בגלל המסך הגדול (גם קטנים). לא קיים מכשיר כמעט עם מסך גדול שיפול ולא ישבר / יסדק.

אני בעד HTC בגלל איכות החומרים.

 

ואייפון רחוק מלהיות טוב יותר מנקסוס 4.

Opel Adam S 2017

פורסם
הוא ביקש טלפון עמיד ולא שביר = אייפון עשוי מזכוכית.

נקסוס מכשיר טוב.

בעקרון כל מכשיר עם מסך 4 אינץ' יהיה יחסית מאוד שביר בגלל המסך הגדול (גם קטנים). לא קיים מכשיר כמעט עם מסך גדול שיפול ולא ישבר / יסדק.

אני בעד HTC בגלל איכות החומרים. - בדקת את איכות החומרים של HTC לעומת אייפון במעבדה לפלסטיקה או במכון התקנים ?

 

ואייפון רחוק מלהיות טוב יותר מנקסוס 4.

גם הנקסוס עשוי מזכוכית.

 

תבדוק את עצמך לפני שאתה יורה לכול הכיוונים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני יכול להעיד שהS3 שלי עמד בגבורה בתעופה מגובה של כ 2 מטר, עם כיסוי מגן של אוטרבוקס. הוא פשוט עף לי מהיד איזה יום אחד. אבל כנראה שזה בגלל המגן המסיבי(לא סתם שמתי אותו..)

פורסם

OTTERBOX מעולים הדבר היחיד שבעייתי זה המשקל שלו והגודל הנוסף. אם זה לא מפריע לבעל המכשיר אז הוא יכול לקנות איזה טלפון שהוא רוצה בתקציב.

 

מרק10 - אני לא צריך לעשות בדיקה במעבדה להשוואת איכות חומרים של HTC כיוון שברשת תמצא מספיק כאלו.

 

נ.ב אספ -

אצלי ה one x התעופף מהראש של המיטה (החלק הגבוה) לאחר שהמטען היה מחובר ועניתי לטלפון מתוך שינה, הטלפון עשה טרזן על הקיר והרצפה והדבר היחיד שחשבתי זה כמה יעלה לי עכשיו לתקן מסך שבור - האמן אין אפילו שריטה (תודה לאל).

Opel Adam S 2017

פורסם
אייפון 4S עולה בכמה מספרים על נקסוס 4.

מה אתה גזור? נקסוס גם יותר חזק מאיפון 5 וגם יותר זול, אז את ה4S שלך בכלל על תכניס למשוואה.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
גם הנקסוס עשוי מזכוכית.

 

לא ממש. גורילה גלאס זה לא זכוכית, זה פלסטיק שקוף קשיח במיוחד, שהעמידות שלו עולה במידה רבה על זכוכית.

 

לגבי ההמלצה על אייפון - אתה רציני? בתקציב של פותח השירשור יש מכשירים שלידם אייפון 4s נראה כמו בדיחה עצובה (איך שאני חושב על זה, גם אייפון 5).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

על המבנה של HTC קראתי , כנראה הוא העמיד בחבורה (עם לצרף להשוואה את הגלקסי והנקסוס)

 

אם להשוות את ה HTC לנקסוס בהתייחס לפרמטרים שציינתי בהודעת הפתיחה , איזה מכשיר עדיף ?

פורסם
מה אתה גזור? נקסוס גם יותר חזק מאיפון 5 וגם יותר זול, אז את ה4S שלך בכלל על תכניס למשוואה.

תשמ'ע, לי יש אייפון 3GS, לפני שבועיים בדקתי את האפשרות לשדרג את האייפון לנקסוס 4, לצערי מניסיון של יומים התאכזבתי מהמכשיר וממערכת ההפעלה אנדרואיד.

 

אנדרואיד רחוקה שנות אור ממערכת הפעלה IOS 6 של אפל.

 

קח לשעה אייפון 4S ואתה פשוט לא תאמין איזה עולם נפלא הפסדת עד היום.

איזה כייף לי :)

פורסם
תשמ'ע, לי יש אייפון 3GS, לפני שבועיים בדקתי את האפשרות לשדרג את האייפון לנקסוס 4, לצערי מניסיון של יומים התאכזבתי מהמכשיר וממערכת ההפעלה אנדרואיד.

 

אנדרואיד רחוקה שנות אור ממערכת הפעלה IOS 6 של אפל.

 

קח לשעה אייפון 4S ואתה פשוט לא תאמין איזה עולם נפלא הפסדת עד היום.

 

תלוי. תלוי. ושוב פעם תלוי.

הכול תלוי בצרכים של הבנאדם.

אייפון בהחלט מרגיש בשל יותר מאנדרואיד(לטעמי אייפון 4,מכשיר בן שנתיים,יותר טוב מכול אנדרואיד חוץ מהמכשירי הפרימיום של הקיץ האחרון)

אבל חוסר הגמישות של המערכת,המסך הקטן,והמחיר עושים את שלהם.

פורסם

מרק באמת שהתאכזבתי ממך , באמת חשבתי שיש אור ותראה מעבר לגן הסגור של אפל :(

אבל אני בטוח שבעתיד הקרוב אתה תעבור לטלפון אנדרואיד.

ביום שזה יקרה אני אצטט לך את ההודעה הזו ^_^

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...