Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי HTC , לאחר חיפוש הבנתי שיש כמה דגמים כמו HTC X,HTC S

הדגם האחרון של HTC שזכה להשוואה מול NEXUS 4 הוא HTC ONE

 

HTC ONE אף התעלה על הנקסוס בכמה פרמטרים אך ממה שמצאתי, HTC ONE יותר יקר ממה שהקצבתי ולכן הנקסוס הוא הבחירה ההגיונית גם מבחינת המכשיר עצמו וגם מבחינה כלכלית , תקנו אותי אם אני טועה

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אייפון 4S עולה בכמה מספרים על נקסוס 4.

 

שלילי ביותר. שניהם אצלי ביד כרגע.

החמש אולי מתחרה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
שלילי ביותר. שניהם אצלי ביד כרגע.

החמש אולי מתחרה.

 

אני חייב להגיד שאחרי סופ"ש עם אייפון 4 , אמנם הוא לא מתקרב לנקסוס 4 מבחינת ביצועים(בכול זאת 4 ליבות מול אחת) , אבל היו כמה פעמים ,מבחינת איכות האפליקציות, שהפלאפון המיושן הזה הצליח להביך את הנקסוס שלי.

פורסם
תשמ'ע, לי יש אייפון 3GS, לפני שבועיים בדקתי את האפשרות לשדרג את האייפון לנקסוס 4, לצערי מניסיון של יומים התאכזבתי מהמכשיר וממערכת ההפעלה אנדרואיד.

 

אנדרואיד רחוקה שנות אור ממערכת הפעלה IOS 6 של אפל.

 

קח לשעה אייפון 4S ואתה פשוט לא תאמין איזה עולם נפלא הפסדת עד היום.

 

נצל"ש, ברשותי אייפון 3GS אני מחפש בשבילו כיסוי שישמור על המסך ועל גב המכשיר.

האם תוכל להמליץ לי על כיסוי כזה? מעדיף שיהיה כמה שיותר דק.

כעיקרון, הזמנתי מגן מסך אך אני מפחד שזה לא יספיק.

פורסם
לגבי HTC , לאחר חיפוש הבנתי שיש כמה דגמים כמו HTC X,HTC S

הדגם האחרון של HTC שזכה להשוואה מול NEXUS 4 הוא HTC ONE

 

HTC ONE אף התעלה על הנקסוס בכמה פרמטרים אך ממה שמצאתי, HTC ONE יותר יקר ממה שהקצבתי ולכן הנקסוס הוא הבחירה ההגיונית גם מבחינת המכשיר עצמו וגם מבחינה כלכלית , תקנו אותי אם אני טועה

 

לא דיברתי ספציפית על ה ONE החדש הוא במחיר כפול מהתקציב שלך :p

סמסונג S3 מעולה לדעתי. מתאים לך לתקציב.

HTC ONE X גם כן.

נקסוס 4 מעולה.

כולם בפרט מעולים מעבר לאייפון 4 (לא יודע איך אפשר להכליל אותו כאן ובמחיר ממש לא כדאי).

גלקסי 3 יש לו אופציה של הוספת זכרון נייד אם אתה צריך (ב ONE X לא). ולדעתי גם בנקסוס 4 אפשרי.

Opel Adam S 2017

פורסם

לא אפשרי , וגם לא אפשרי להחליף סוללה (שניהם אפשריים בS3)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
קח לשעה אייפון 4S ואתה פשוט לא תאמין איזה עולם נפלא הפסדת עד היום.

 

לי היה יומיים אייפון 4 (זה בשנת 2011 עם IOS5), וממנו חזרתי לנוקיה C7 שהייתה לי אז ללא כל צער.

 

אומנם מרגיש איכותי יותר, אבל ביחס לנוקיה הוא לא היה שימושי בעליל - כל דבר צריך פריצה, אייטיונס, שקע טעינה שנראה ומרגיש כאילו עוד שניה הולך להישבר, מערכת קבצים סגורה, לא נוח לאחיזה (קצוות חדים שחותכים את האצבעות), כבד ושברירי (שוקל בערך כמו נוט 2 שיש לי עכשיו עם מגן otterbox, וזה מכשיר עם מסך 3.5"), אין סלוט לכרטיס זיכרון, אייטיונס (למקרה שלא אמרתי כבר), אי אפשר להשאיר אפליקציות פועלות ברקע (הן נסגרות, אפילו שמופיעות במנהל המשימות) חוץ מנגן מוזיקה, הכל בתשלום/דורש פריצה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש להם קהילה גדולה מאוד אגב של רומים ומפתחים ב XDA מהנסיון שלי עם ה HTC HD2/ ONE X

 

גם לסמסונג וגם לנקסוס לא חסר, אגב אם אתה מוצא נקסוס במחיר זול יותר מהשאר לדעתי שווה לך לשקול - המכשיר מעולה

Opel Adam S 2017

פורסם

קרוב לוודאי ארכוש בארץ

 

בדקתי עלויות רכישה של נקסוס בארץ מול רכישה+עלויות הובלה ,מכס וכו' בחו"ל ויוצא הבדל של 100 ש"ח לטובת חו"ל

 

בארץ ,חבר רכש נקסוס לפני כמה ימים ב1900 ש"ח

 

לגבי הסמסונג והHTC ONE PLUS ,אני לא יודע

פורסם

ל-ONE X צריכת חשמל זוועתית - בהמתנה הסוללה מתרוקנת תוך 18 שעות. חייב גם מטען מקורי בשביל להטעין אותו - עם המטענים הסיניים הפשוטים של עד 1A הוא במקרה הטוב נשאר באותה רמת סוללה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קל מאוד מאוד לפתח מערכת הפעלה שלא תומכת ב-Multi-Tasking שתרגיש חלקה ומהירה.

לעשות את זה עם מערכת הפעלה שתומכת ב-Multi-Tasking זה הרבה הרבה יותר קשה.

 

ולא, השטות הזאת שאפל הכניסו זה לא Multi-Tasking, אין להם Multi-Tasking בכלל (משמע המשימות לא ממשיכות לרוץ "במקביל"), אם נריץ תוכנה כמו WinRAR וניתן לה לפרוס קובץ גדול ונעביר את המשימה לרקע, בינתיים נכתוב SMS ונחזור ל-WinRAR.

 

הציפיה ממערכת הפעלה Multi-Tasking היא שהפריסת קובץ תמשיך, וכשנחזור לתוכנה רק מצב הפריסה יתעדכן על המסך וימשיך.

 

אבל יש שתי אופציות מה יקרה ב-iOS:

א. לא תיכנתו את התוכנה טוב ולא טיפלו באירועי Suspend ו-Continue ואז אי אפשר לדעת מה יקרה

ב. כן טיפלו באירועים ואפילו בצורה מושלמת, וכשנחזור ל-WinRAR אנחנו נמשיך מהמקום שבו הפסקנו את הפריסה

 

קל מאוד למכור אשליה שהכל ורוד ויפה בעולם של אפל, אבל כנראה שאם הם היו מנסים לעדכן את מערכת ההפעלה שלהם באמת, אז האנדרואיד היה משמעותית יותר מהיר.

 

רק לצורך השוואה, מערכת ההפעלה האחרונה מבית מיקרוסופט שלא תמכה ב-Multi-Tasking היתה Microsoft DOS ו-Windows 95 שהתבססה על ה-DOS

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בארה"ב נקסוס עולה 1200 ש"ח אם יש לך מישהו שחוזר לארץ אז שווה.

ולגבי הסוללה כן ניתן להחליף סוללה רק צריך לפתוח 4 ברגים בגב המכשיר שזה ממש שטויות.

ו+אחד גדול נקסוס יש לו LTE 4G שנפתח בקוד פשוט.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

אין לי מישהו בחו"ל שחוזר לארץ

 

אקנה נקסוס בארץ

אם היה ניתן מחו"ל כדי שיהיה יותר זול, כמובן שהייתי קונה מחו"ל


×
×
  • תוכן חדש...