Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע לך לעבור על השרשור המצורף בענין צריכת הדלק של הפיקנטו האוטומטית ובכלל תשתמש בכפתור החיפוש, יש די הרבה שרשורים אודות הפיקנטו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=437246&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95+%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA+%D7%93%D7%9C%D7%A7

פורסם

תודה, אבל השרשור הזה די מבלבל, חלק אומרים שם 1:10 וחלק מציינים שם צריכה טובה יותר, אז למי להאמין?

פורסם
תודה, אבל השרשור הזה די מבלבל, חלק אומרים שם 1:10 וחלק מציינים שם צריכה טובה יותר, אז למי להאמין?

 

תראה . קודם כל תאמין לעצמך :) . דבר שני לפי דעתי הנהג הישראלי (לא כולם ולא הרוב ) אוהב כמו שאומרים לשתות את דוושת הגז עד הסוף , אני מוכן להגיד ש כן 1-16/17 מחוץ לעיר או 1/13/14 בתוך העיר זה לא הכי מזהיר אבל גם לא הכי גרוע . עוד דבר כדי שתדע על הפיקנטו שמהערכת שמע שלה באוטו לא משהו והיו המון אנשים שאמרו שהם מאוכזבים ממערכת השמע , ובכן מה ציפיתם מאוטו מיני רגיל שישמע לכן כמו מופע רוק באוטו , אבל אותי היא מספקת כי בסך הכל אני שומע קצת רדיו בבוקר ובחזרה אולי אני שם את USB בשביל לשמוע מוזיקה .

 

ממליץ לך לקרוא את הפסקה הבא בסקירה שעשו לגירסה הידנית ( זו הייתה אחת הסיבות למה קניתי אוטמט ) : " בסופו של דבר, הגענו למסקנה שצריכת הדלק האמיתית של הפיקנטו הידנית דומה למדי לזאת של הגרסה האוטומטית. איך שלא מדדנו, איך שלא נהגנו (כן, גם לפי ההוראות. נשבעים לכם!), נתון צריכת דלק מדהים לא הצלחנו לקבל. נסיעה בין עירונית רגועה על 100-110 קמ"ש הפיקה נתון צריכת דלק של 15-16 קילומטרים לליטר, דומה מאוד לנתון שמצא יניב בנהיגה בין עירונית רגועה בפיקנטו האוטומטית. נהיגה אגרסיבית יותר, במהלכה צולמו גם התמונות שבסוף פסקה זו, תגרור צריכת דלק של 12 קילומטרים לליטר בממוצע. כן, גם הנתון הזה מזכיר מאוד את הנתון שקיבל איתמר בנהיגה האגרסיבית על הגרסה האוטומטית."

פורסם

הנתונים שהם מדברים עליהם פה יותר טובים ממה שמדברים עליהם בשרשור הנ"ל.

האם כדאי לי לקנות סופר מיני באותו תקציב במקום הפיקנטו? איזה אתם ממליצים? (60K-70K)

×
×
  • תוכן חדש...