Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתעניין ברכישת קיה פיקנטו אוטומטית, התקציב שלי הוא 60K, גג 70K.

עשיתי נסיעת מבחן ברכב, אך כל הנסיעה הייתה באזור עירוני, כך שהגעתי במקסימום בערך ל80-90 קמ"ש.

כמה שאלות:

1. איך היא מתנהגת במהירויות גבוהות יותר (100-120) ובדרכים בין-עירוניות? (רעש וכו')

2. איך הצריכת דלק שלה יחסית למתחרות?

3. האם באותו תקציב אני יכול למצוא מכונית באותה קטגוריה או אפילו מעל, שהיא עדיפה?

 

אין לי המון נסיעות, אבל כשיש נסיעות הן גם בבין-עירוני (לא נסיעות ארוכות מדי) וגם בעירוני.

תודה

פורסם
שלום,

אני מתעניין ברכישת קיה פיקנטו אוטומטית, התקציב שלי הוא 60K, גג 70K.

עשיתי נסיעת מבחן ברכב, אך כל הנסיעה הייתה באזור עירוני, כך שהגעתי במקסימום בערך ל80-90 קמ"ש.

כמה שאלות:

1. איך היא מתנהגת במהירויות גבוהות יותר (100-120) ובדרכים בין-עירוניות? (רעש וכו')

במהירות גבוהות תשמע רעשי רוח וכודמה במהירות בתוך העיר האותו שקט מאוד (לפחות מבחינתי )

2. איך הצריכת דלק שלה יחסית למתחרות? הגירסה הידנית הפשוטה שבאה רק בתצורה אחת 1000 סמ"ק תעשה בערך 1-12-13 בחוץ אתה תעשה 1/14-16 לעומת השיפור בא בגירסה האוטמטית בעלת מנוע 1250 סמ"ק צריכה בתוך העיר 1/14-15 מחוץ לעיר אתה תעשה בסיביבות 1/17-18 .

3. האם באותו תקציב אני יכול למצוא מכונית באותה קטגוריה או אפילו מעל, שהיא עדיפה?

שברולט ספארק אבל בעלת גיר ידני עם מנוע 1250 חדשה שנראה לי המחיר שלה 63,900 . אבל אתה ממש רוצה לחסוך חפש את משפחת פ'גו 107 / טיוטה אייגו / סיטוראן C1 שזה בעצם אותו רכב עם שינוי קוסמטי קל בכל אחד מהם והאבזור די ותא המטען והמקום טיפה קטנים באותו אבל הוא חיסכוני מאוד בדלק ובתחזוקה ( כמו הקיה כמובן לא יודע לגבי השברולט )

 

אין לי המון נסיעות, אבל כשיש נסיעות הן גם בבין-עירוני (לא נסיעות ארוכות מדי) וגם בעירוני.

תודה

 

נ.ב. אני מחזיק ברשותי קיה פיקנטו 1.25 EX

פורסם

עד כמה רעשי הרוח חזקים?

 

והמכוניות האחרות שהצעת הן ידניות ואני מחפש רק אוטומטיות.

ותודה :)

 

אני ממש מתלבט כי יש לי לא מעט נסיעות בין-עירוניות, אני גר בישוב קטן ויש הרבה נסיעות בין ישובים, ככה שזה בכביש בין-עירוני, אמנם לא נסיעות ארוכות, אבל עדיין אני לא מעוניין לסוע עם רעשים

פורסם

נהגתי בקיה פיקנטו אוטומטית 1.25 מרגע היציאה שלה מהסוכנות עד הבית.

מה שאני יכול להגיד לך :

הרכב נעים לנהיגה, בנהיגה עירונית לא שומעים כמעט רעשי רוח. נסיעה בין עירונית לא נסעתי אבל אני מאמין שלא בהרבה יותר גרוע.

אולי בגלל שהוא רק יצא מהסוכנות הוא הרגיש לי די עצל ולא הגיב כמעט בלחיצה קלה על הדוושה (לא קיקים).

סך הכל רכב מאוד חמוד וקיבלתי דיווחים שהצריכה יחסית טובה, בעיר בערך 1 ל 13-15 תלוי באופי הנהיגה.

קיבלתי רושם די טוב מהקיה על אף החומרים הזולים בפנים הרכב (בגרסא היקרה אין אפילו ריפוד על הדלתות אלא הכל פלסטיק).

פורסם

תודה על התגובה,

אבל מאוד חשוב לי עניין הרעש בנסיעות במהירויות יותר גבוהות (בין-עירוני), מישהו יכול להאיר את עיני?

פורסם
תודה על התגובה,

אבל מאוד חשוב לי עניין הרעש בנסיעות במהירויות יותר גבוהות (בין-עירוני), מישהו יכול להאיר את עיני?

 

אתה תשמע כן אבל זה לא נורא אבל זה לא מטוס קרב או בויאנג 747 .

 

קח בחשבון שהרכב הזה הוא בסך הכל רכב מיני .

פורסם

רכבי המיני שמרגישים הכי טוב מחוץ לעיר זו הספארק, והצמד סיטיגו וסיאט מיי. הספארק רק ידנית אז היא ירדה, ולצמד תיבה רובוטית על כל המשתמע מכך, איטית ומטלטלת ומתאימה רק לנהגים רגועים במיוחד.

 

בתקציב שלך ולנסיעות בינעירוניות, הייתה יורד שנתון ורוכש סופרמיני אוטו', זו איכות חיים אחרת.

פורסם

הרעש הוא עניין חשוב בשבילי, כמובן שאם הוא אפסי זה לא באמת בעייתי,

אין לי בעיה לרדת שנתון או לשנות קטגוריה אם זה באותו תקציב וכמובן אוטומט, צריכת דלק וטיפולים זולים כמובן גם צריך להלקח בחשבון.

אשמח להמלצות, תודה :)

פורסם
נ.ב. אני מחזיק ברשותי קיה פיקנטו 1.25 EX

האוטומט לא צורך פחות מהידני

לאבא שלי אוטומט ולי ידני

פורסם
תודה על התגובה,

אבל מאוד חשוב לי עניין הרעש בנסיעות במהירויות יותר גבוהות (בין-עירוני), מישהו יכול להאיר את עיני?

יש לי ידני מנוע 1000

יצא לי לנסוע (לא לנהןג) גם באוטומט פעם אחת

בבינעירוני מישורי הרכב מבחינתי שקט גם ב 100-120 קמ"ש

פורסם

שלום דור.

יש לי פיקנטו אוטומטית כבר שנה (וקרוב ל-30,000 ק"מ).

המנוע מאיץ יפה, בעיקר כשנמצאים ברכב עד שני אנשים, וקצת פחות אם נמצאים בו שלושה ומעלה, או מופעל מזגן.

זה לא נורא, כי לחיצה "בריאה" על המצערת תעשה את העבודה, ודי טוב.

רעש המנוע בהחלט נשמע ברכב, ובוודאי כאשר הטורים עולים.

המחיר ללחיצות: צריכת דלק: בנסיעות מעורבות (הרצליה-רחובות-הרצליה), פקקים כמעט בכל יום (בדרך כלל בערב), רגל "בריאה" על המצערת ובקיץ מזגן, הרכב "שותה" ליטר דלק לכל 12-13 ק"מ.

הרכב מרגיש טוב גם בכבישים מהירים. מעל 120 קמ"ש הוא מתחיל "לשוט", בעיקר בכביש החוף (בו יש רוחות צד).

בסך הכל אני מאוד מרוצה מהרכב ואוהב לנסוע בו.

פיני.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
שלום דור.

יש לי פיקנטו אוטומטית כבר שנה (וקרוב ל-30,000 ק"מ).

המנוע מאיץ יפה, בעיקר כשנמצאים ברכב עד שני אנשים, וקצת פחות אם נמצאים בו שלושה ומעלה, או מופעל מזגן.

זה לא נורא, כי לחיצה "בריאה" על המצערת תעשה את העבודה, ודי טוב.

רעש המנוע בהחלט נשמע ברכב, ובוודאי כאשר הטורים עולים.

המחיר ללחיצות: צריכת דלק: בנסיעות מעורבות (הרצליה-רחובות-הרצליה), פקקים כמעט בכל יום (בדרך כלל בערב), רגל "בריאה" על המצערת ובקיץ מזגן, הרכב "שותה" ליטר דלק לכל 12-13 ק"מ.

הרכב מרגיש טוב גם בכבישים מהירים. מעל 120 קמ"ש הוא מתחיל "לשוט", בעיקר בכביש החוף (בו יש רוחות צד).

בסך הכל אני מאוד מרוצה מהרכב ואוהב לנסוע בו.

פיני.

 

בנסיעה ב100-120 קמ"ש כמה הרעש חזק? ובמידה ויש מזגן? והשאלה אם זה רעש מנוע או רעש של רוח?

תודה על ההסבר המפורט, לא אמרת אם מה שיש לך זה מנוע ה1250?

ושאלה נוספת: אתה ממליץ עליו?

פורסם

הי דור.

חוץ מרעשי רוח "נורמלים" נשמע רעש המנוע.

זה לא רעש חזק ולא חלש, הוא פשוט נשמע, למרות שזה ממש לא נורא, ואפילו חמוד, למי שאוהב לשמוע מנוע.

המנוע הוא, כמובן, ה-1250. לא ידוע לי על פיקנטו אוטומטית עם מנוע ליטר.

לי יש בעיה נוספת: משענת הראש נוגעת לי בעורף ולקח לי זמן למצוא כיוונון שלא מפריע.

בחוברת אוטו מצויין שה"נגד" היחיד של הפיקנטו הוא המנוע החלש, והפיקנטו, לדעתם, הוא הרכב הטוב ביותר בין מכוניות המיני. מכיוון שלאוטומטי יש מנוע 1250 (המוגדר שם כ"נמרץ", ולדעתי הם צודקים), הרי שגם ה"נגד" הזה לא רלוונטי.

ואני בהחלט ממליץ על הרכב.

פיני.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

הי דור.

נסעתי היום (שישי) לקריות וחזרה וניסיתי להתמקד ב"רעש".

אז לא נשמע הרבה רעש רוח. עיקר הרעש (שוב, לא נורא, פשוט נשמע בבירור...) הוא מהמנוע (בעיקר בטורים גבוהים), מהגלגלים (בעיקר אם האספלט גרוע) ומגוף הרכב (מה לעשות, הפיקנטו הוא ממש לא סיטרואן C5...).

אבל, יחד עם זאת, כיף לנסוע ברכב הזה.

פיני.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
הי דור.

נסעתי היום (שישי) לקריות וחזרה וניסיתי להתמקד ב"רעש".

אז לא נשמע הרבה רעש רוח. עיקר הרעש (שוב, לא נורא, פשוט נשמע בבירור...) הוא מהמנוע (בעיקר בטורים גבוהים), מהגלגלים (בעיקר אם האספלט גרוע) ומגוף הרכב (מה לעשות, הפיקנטו הוא ממש לא סיטרואן C5...).

אבל, יחד עם זאת, כיף לנסוע ברכב הזה.

פיני.

 

תודה לך!

×
×
  • תוכן חדש...