Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע עם פוקוס 2012 טרנד שהתחילה מצויין ואחרי כ-5000 ק"מ הגיר התחיל להתנהג בצורה אגרסיבית ורועשת יחסית.

 

בשבוע הבא אני אצטרך להחזיר את הרכב-ליסינג, ולקחת אחד אחר.... אופציה אחת טובה היא הפוקוס ספורט 1.6 5 דלתות,

האופציה השניה והפחות רלוונטית (המלאי יתחדש באוגוסט) היא הולוסטר.

לפיכך אני שוקל שוב לקחת פוקוס, אבל הייתי רוצה לדעת האם הדגמים החדשים מגיעים גרסת גיר אמינה יותר? חוץ ממשענת, בקרת שיוט, מערכת סטריאו וקצת קישוטי כרום - האם ישנו איזשהו שינוי בכיול הרכב? מושבים אחרים? לא אהבתי את התא נוסעים הקודר

והכיסאות הלא ממש נוחים..

אני יכול לבחור כמעט כל רכב בסכום דומה ואין לי מושג מה לקחת :roll:

פורסם

פוקוס ידנית?

מה הצרכים שלך? אתה משנע משפחה או מחפש bling?

בסכומים קרובים יש ידניות קטנות זריזות, למשל, וגם משפחתיות בצורת קופסא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לך לבדוק את המגאן דיזל או 2 ליטר. היא פחות ספורטיבית (לא פחות חזקה או פחות אוחזת אלא פחות מתקשרת) אבל הרבה יותר נוחה ומרווחת. בצבעי פנים בהירים היא גם לא קודרת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היי

אני נהג יחיד, נוסע לרוב לבד/עם הבת זוג/2 חברים.

בגדול מחפש רכב מאובזר, זריז ואוטומטי.. בגלל שאני נוסע כ30,000 ק"מ בשנה, לרוב בפקקים ובתנועה כבדה

ואני לא זה שמשלם על הדלק או הטיפולים- אין שום סיבה לפגוע בנוחות.

 

חשבתי כבר לקחת רכב TSI-DSG, מאוד קוסם לי המומנט בסל"ד נמוך, אבל הלאון ישנה להחריד והאיביזה סוג של ספרטנית

עם תא נהג עלוב ותא מטען קטן.

 

אהבתי בפוקוס את הדיבורית בלוטו'ס (למרות רעשי הרקע בשיחה), בקרת האקלים המפוצלת - אבל את יכולות הקירור פחות, זריזות והגה יחסית מתקשר.

פורסם

ביום חמישי הקרוב מושקת קיה סיד החדשה בישראל. יתכן והיא(אולי בגרסת פרוסיד הנאה) תהיה התשובה עבורך.

 

פוקוס 1.6 ידני - קצת עגלתית. היתה לי אחת כזו(טרנד) מודל 2012 לחצי שנה. המכונית נהדרת, אך ביצועי המנוע מאד מאכזבים.

 

לפוקוס ספורט יש גם צמיגים בחתך מעט נמוך יותר. אישית מצאתי את מושבי הטרנד נוחים יותר - ובמקומך הייתי נוטה לבחור בטרנד 5 דלתות בגרסת 2 ליטר.

 

אופציה מעניינת נוספת היא אוקטביה 1.8. יש כעת מבצעים על האחרונות במלאי, עקב החלפת הדגם המתקרבת(בחו"ל החדשה כבר נמכרת) - תבדוק עם חברת הליסינג אולי יש סיכוי למחיר אטרקטיבי לאחת. אם כן, הסתדרת טוב...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תודה, אני חייב להחליט עד יום חמישי. אני עובד מול המנהלת האדמיניסטרטיבית בחברה ולא מול הליסינג ישירות (מרגיש רע כשאני משגע אותה 8))

 

האם יש כאן בעלי פוקוס ספורט שיכולים לתת קצת מידע על האבזור הנוסף והשינויים??

פורסם
תודה, אני חייב להחליט עד יום חמישי. אני עובד מול המנהלת האדמיניסטרטיבית בחברה ולא מול הליסינג ישירות (מרגיש רע כשאני משגע אותה 8))

 

האם יש כאן בעלי פוקוס ספורט שיכולים לתת קצת מידע על האבזור הנוסף והשינויים??

 

ה"ספורט" חולקת סט אפ מתלים זהה לזה של ה-ECOBOOST, משמע כיול מתלים מעט קשיח יותר - למרות שבפועל היא נוחה עד מאוד לנסיעה, אין לה בעיה להתמודד עם שיבושים קשים / חדים בקלות. לשלילה אציין את פעולת המתלים הלא תמיד שקטה.

 

מעבר לכך, יש - בקרת שיוט / מגביל מהירות, מערכת שמע משודרגת של סוני עם דיבורית BT, מושבים תומכים יותר, מושב נהג עם כיוון תמיכה למתניים, משענת יד קידמית, חישוקי 16' עם צמיגים רחבים יותר (215/55), קישוטי ניקל מסביב לפנסי הערפל ומסגרות החלונות וכדומה.

 

אם אתה חושק בוורסיה הרובוטית, לא אמור להיות שום שינוי בגיר בין רמות הגימור (אולי בין המנועים השונים). היו טענוות על עדכונים בתיבה, אבל אין לי מושג עד כמה זה נכון, אתה תצטרך לברר זאת מול מוסך מורשה של פורד (תנסי מול המרכזי בניר צבי).

 

504L, אחרי פאביה / יטי ידנית 1.2TSI - זה מרגיש עצל למטה כי אין את זמינות הכוח של הטורבו. מעבר לכך, היא זריזה יותר מהן בפער - בעיקר מהיטי השמנמנה. חבל שב"דלק" הוחלט שלבינתיים לא מחליפים את ה-1.6VVT ב-1.0ECOBOOST. באה תהיה 1.6ECOBOOST :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לי יש פוקוס טיטניום 2.0. האבזור בטיטניום דומה מאז לספורט, למעט סאן רוף שאין בספורט ועוד כמה שטויות :

 

-משענת יד בין המושבים האחוריים

-תאורה למראות במגן שמש

-תאורה לרגליים

-תאורת לד בתא הנוסעים

-התנעה ללא מפתח (מעצבן ממילא)

-כוונון תמיכה בגב תחתון למושב הנוסע

-חימום מראות צד

 

לדעתי הספורט זה שדרוג משמעותי לעומת הטרנד ושווה את התוספת.

מבחינת הגיר - יוצא לי לנהוג על 1.6 די הרבה, הגיר שלו שונה קצת מה-2.0, ובעיניי הוא מתפקד יותר טוב.

לא יודע מה קרה לגיר אצלך ספציפית, אולי היה צריך עדכון גירסה או החלפת קלאצ'ים..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה!

 

כנראה שאלך על פוקוס-ספורט. אמנם הג'אנטים שלה מכוערים אבל זה הרכב הכי פרקטי שמצאתי עד כה,

ובצבע לבן עוד לא היה לי8)

פורסם

504L, אחרי פאביה / יטי ידנית 1.2TSI - זה מרגיש עצל למטה כי אין את זמינות הכוח של הטורבו. מעבר לכך, היא זריזה יותר מהן בפער - בעיקר מהיטי השמנמנה. חבל שב"דלק" הוחלט שלבינתיים לא מחליפים את ה-1.6VVT ב-1.0ECOBOOST. באה תהיה 1.6ECOBOOST :wink:

 

אינני משוה את זה למנוע מוגדש אלא בכלל. המנוע הזה מרגיש כמו מנוע קוריאני, עם סוסים צנומים ומורעבים. 125 כ"ס? :lol::lol::lol:

 

ואז מגיעים החורים בין ההילוכים, השלישי והרביעי הארוכים מדי - ומאידך, הששי שחסר.

 

בקיצור, גרסה לא מוצלחת. עדיפה כבר הרובוטית (או ללקוחות פרטיים האקובוסט הידנית, בהנחה נאה, כמובן).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
האמת שבעיניי הג'אנטים של הספורט יותר יפים מהטיטניום.

 

נעשה טרייד? :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אינני משוה את זה למנוע מוגדש אלא בכלל. המנוע הזה מרגיש כמו מנוע קוריאני, עם סוסים צנומים ומורעבים. 125 כ"ס? :lol::lol::lol:

 

ואז מגיעים החורים בין ההילוכים, השלישי והרביעי הארוכים מדי - ומאידך, הששי שחסר.

 

בקיצור, גרסה לא מוצלחת. עדיפה כבר הרובוטית (או ללקוחות פרטיים האקובוסט הידנית, בהנחה נאה, כמובן).

 

לא אמרתי שאת משווה, אני משווה.

 

מרגישה חזקה ובשרנית יותר מול הטורבו הצנום. ללא ספק חסר הילוך נוסף, על זה מסכים איתך בהחלט.

 

כמו שאמרתי, הבאה היא אקובוסט ידנית. זאת התוכנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חחח הייתי הולך על זה בלי התלבטות אם המידה הייתה זהה.. אצלי זה 215/50/17 ובספורט זה 215/55/16..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האם דגמי 2013 של הפוקוס לא מגיעים מהייצור עם מצמדים "מחוזקים" בתיבה האוטומטית?

בפורומים אמריקאיים קראתי לפני מספר חודשים שזה הכיוון לפתור כנראה סופית את הבעיות ומכיוון שזו אותה תיבה בכל העולם אז אני מניח שהשינוי אמור להיות תקף גם לנו.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...