Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי .

קניתי לא מזמן פורד פיאסטה חדשה בצבע לבן .

הרכב עדיין לא עבר שטיפה והוא עדיין נקי יחסית .

מה עושים על מנת לשמור על הצבע ברכב חדש ? עדיפות לטווח ארוך .

תודה רבה !

פורסם

הכל עניין של תקציב.

 

מומלץ ווקס איכותי או אוטם צבע.

המחירים מעשרות ש"ח ועד מאות דולרים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
היי .

קניתי לא מזמן פורד פיאסטה חדשה בצבע לבן .

הרכב עדיין לא עבר שטיפה והוא עדיין נקי יחסית .

מה עושים על מנת לשמור על הצבע ברכב חדש ? עדיפות לטווח ארוך .

תודה רבה !

 

אולי תצרף כמה תמונות שנראה איך היא בלבן ?:roll: התלבטתי אם לקחת בלבן או בשחור, בסוף הלכתי על השחור...

פורסם

להגנה חזקה על הצבע, יש להשתמש בווקס/אוטם צבע, יש מגוון רחב של מוצרים ואם תתן תקציב נוכל לכוון אותך יותר, מחיר המוצר לרוב ישליך על עמידותו, חלק עמידים לחודשיים וחלק ל-6 חודשים.

ווקס קארנובה טהור, גם יעניק לך ברק חמים מאוד וגם עמיד למשך מס' חודשים, ווקס כזה לדוג' הוא Pete's 53 של Chemical Guys שנמצא אצלנו עכשיו במחיר מבצע, וקופסא שלו תספיק לך לשנתיים+.

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/98-2013-02-20-00-43-58

 

אם אתה מחפש משהו זול יותר, אז יש ווקס שאינו מבוסס על קארנובה אלא על חומרים סינטטים, הוא מגיע בצורת תרסיס, וגם הוא איכותי מאוד- Optimum Spray Wax

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/85-2013-02-20-00-38-31

פורסם

תודה !

כרגע אין לי מצלמה .... רק מצלמת פלאפון מעפנה . אני אצלם אותו שבוע הבא כנראה ואעלה תמונות :)

 

לגבי התקציב .

אם אתה אומר שהווקס בקישור הראשון יספיק לי לשנתיים אין לי בעיה להוציא 200 שקל ואפילו יותר .

העיקר משהו עמיד וטוב לכמה חודשים .... וכמובן קל לשימוש . ( פעם ראשונה שלי )

אם תוכל להרחיב בנושא אשמח !

פורסם
תודה !

כרגע אין לי מצלמה .... רק מצלמת פלאפון מעפנה . אני אצלם אותו שבוע הבא כנראה ואעלה תמונות :)

 

לגבי התקציב .

אם אתה אומר שהווקס בקישור הראשון יספיק לי לשנתיים אין לי בעיה להוציא 200 שקל ואפילו יותר .

העיקר משהו עמיד וטוב לכמה חודשים .... וכמובן קל לשימוש . ( פעם ראשונה שלי )

אם תוכל להרחיב בנושא אשמח !

ווקסים קשים כגון Pete's 53 מכילים ריכוז מאוד גבוה של ווקס קארנובה טהור, שבצורתו הגולמית הוא קשה כמו בטון ולכן גם הווקס קשה.

הוא מרוכז מאוד, ולכן משתמשים בשכבה דקה, שבד"כ מספיקה ל3-4 חודשים ואפילו יותר.

אריזה כמו ששיש במבצע, אם תעבוד על פי ההוראות ותיישם שכבה בכל 3 חודשים, תספיק לך למעל שנתיים ללא ספק.

כמו כן, אתה יודע שהמוצר שרכשת הוא מהטובים ביותר בשוק, ווקס פרמיום באמת איכותי.

פורסם
תודה !

כרגע אין לי מצלמה .... רק מצלמת פלאפון מעפנה . אני אצלם אותו שבוע הבא כנראה ואעלה תמונות :)

 

לגבי התקציב .

אם אתה אומר שהווקס בקישור הראשון יספיק לי לשנתיים אין לי בעיה להוציא 200 שקל ואפילו יותר .

העיקר משהו עמיד וטוב לכמה חודשים .... וכמובן קל לשימוש . ( פעם ראשונה שלי )

אם תוכל להרחיב בנושא אשמח !

 

 

בתקציב הזה תוכל להשיג סילנט עמיד שיחזיק מעמד כחצי שנה בקלות ויהיה קל מאוד ליישום. לא צריך שום ידע מוקדם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בתקציב הזה תוכל להשיג סילנט עמיד שיחזיק מעמד כחצי שנה בקלות ויהיה קל מאוד ליישום. לא צריך שום ידע מוקדם.

במידה ותרצה סילנט (ווקס סינטטי), יש לך את Jetseal109 שנכנס לתקציב, הוא חזק מאוד ועמיד למשך 6 חודשים בלי בעיה.

ההבדל בינו לבין הווקס מתבטא בעיקר במראה, הווקס נותן מראה יותר חמים בגלל הקארנובה, אך שניהם נותנים ברק חזק.

גם האוטם וגם הווקס מגיעים באריזות שיספיקו למשך שנתיים+-.

 

לשיקולך

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/104-b

פורסם

אם עדיין לא שטפת ואתה מגיע לכאן לייעוץ זה מעולה.

האלף-בית למניעת סווירלס ופגמים בצבע זה שילוב של כפפה טובה, מגבת ייבוש וסבון.

onr זה סבון חובה לצמצום הפגמים ככל האפשר.

ווקס יכול לחכות מעט.

פורסם

תודה רבה לכולכם אך אני צריך קצת הסברים . מה ההבדל בין ווקס לסילנט חוץ מהגוון? (אם הבנתי נכון). האם לפני ווקס/איטום יש דברים נוספים שאני צריך לעשות ? או שמספיק לשטוף עם שמפו לרכב וזהו ? שוב תודה

פורסם
תודה רבה לכולכם אך אני צריך קצת הסברים . מה ההבדל בין ווקס לסילנט חוץ מהגוון? (אם הבנתי נכון). האם לפני ווקס/איטום יש דברים נוספים שאני צריך לעשות ? או שמספיק לשטוף עם שמפו לרכב וזהו ? שוב תודה

ווקס זה חומר שברובו מורכב מחומרים טבעיים, כגון ווקס קארנובה, בעוד אוטם צבע (סילנט) הוא חומר סינטטי לחלוטין.

ך-2 המוצרים מטרה זהה, לאטום ולהגן על הצבע, ולהעניק ברק. הסברה הרווחת היא שאוטם צבע לא יכול לחקות את הברק החמים שיש לווקס קארנובה טבעי, אך הוא מפצה על כך בעמידות גבוהה יותר.

 

כל מה שאמרתי נכון בהנחה שמשווים בין מוצרים באותה הרמה פחות או יותר.

 

מה עוד צריך מלבד זה? אם אתה רק בתחילת ההתעניינות בתחום, תצטייד בשמפו טוב, אביזרים נכונים ואיכותיים שלא ישרטו, לדוג' ספוג מיקרופייבר לשטיפה ומטלית מיקרופייבר לייבוש, ולאחר מכן תוכל למרוח ווקס או אוטם צבע.

 

תוכל גם להצטייד בחומר הגנה ואטימה לפלסטיקה, וכך למנוע מהפלסטיקה השחורה שלך לדהות, להסדק וכו', חומר מצוין שאני ממליץ עליו אם הרכב חדש הוא Chemical Guys Silk shine, יש לו ברק מט משי שמתאים לפלסטיקה חדשה.

 

בעתיד אם תרצה להגדיל את ארסנל המוצרים שלך, תוכל להוסיף שכבה של גלייז איכותי לפני הווקס/אוטם, תפקידו של הגלייז הוא לתת ברק חזק מאוד, הרבה יותר מווקס או אוטם, אבל הבעיה איתו הוא שאינו מכיל הגנה ולכן מצפים אותו בווקס/אוטם.

 

קישורים למוצרים:

ספוג

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/65-b

מטלית מיקרופייבר

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/129-chemical-guys-gold-elite-microfiber-towel-41-x-41-cm

חומר לאטימה וחידוש פלסטיקה

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/106-2013-02-19-23-24-40

שמפו

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/101-b

 

אם יש שאלות נוספות, אתה יכול לפנות בהודעה פרטית ואעזור בשמחה.

פורסם
מה ההבדל בין ווקס לסילנט חוץ מהגוון?

 

הסבר כללי + הדגמת תהליך היישום

0:50

 

בהצלחה

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...