Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו, לא מפחיד אתכם שפירמה אזרחית כלכך גדולה כמו גוגל פשוט יודעת עליכם הכל?

 

 

ממש לא. מה כבר יעשו עם המידע הנ"ל, למעט הידע של אילו פרסומות לשים בצג? יפרצו לי לחשבון? יזרקו עליי חרא ממל"ט שטס בדיוק מעליי, בגלל שיש להם היכולת לאכן את מקומי? ייזרו לי מלח על הזנב עם האוטו שלהם, שמצלם את הכבישים? אני חושב שקצת מגזימים עם הקטע הזה ש"הם יודעים עליך הכל!!".

אז הם יודעים. ביג דיל. אגב, מה קשור הענין שזו פירמה אזרחית? ול"פירמה צבאית" זה בסדר שיהיה הידע הזה?

בינתיים כוווולם נהנים מגוגל, כולל אלה שמשמיצים אותם. העסק דופק יפה וכולם מבסוטים.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק. חוץ מפרסום מה הם יכולים לעשות? מקסימום כשתרצה ללכת לרצוח מישהו תשאיר את הסלולרי בבית, שלא יהיו הוכחות שהיית שם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצטער שאני נשמע כזה קונספרטיבי, אני בדרך כלל ממש לא כזה.

 

הסיבה שאני אומר אזרחית, ולא צבאית, זה בגלל שכל עוד אתה משתמש תדיר בפלאפון, גם אם הוא לא סמארטפון, או מתשמש תדיר באינטרנט, גורם צבאי שירצה לאכן אותך ולאסוף עליך מל"מ (מודיעין למבצע), ימצא אותך. לצבאות יש ציוד ביון מטורף. אם כל הטכנולוגיה מסביב היום, קשה לחמוק מעיניהם. ואני כמובן אומר את זה מתוך ידע. לא אפרט כאן יכולות כי אני לא יודע מה מותר ומה אסור, אבל בשיחת השחרור שלי אי אז, הובהר לי שאני יכול להגיד שאני בוגר 8200..

בכל מקרה, יש להם המון מה לעשות עם מידע כזה !!!! קודם כל, מפחיד שקיים עלייך פרוטפוליו. האקר טוב יוכל להגיע למידע הזה. תחשוב שיש לך ידע מסויים שחורה לכמה אנשים ורוצים לנטרל אותך? תחשוב שיש לך מתחרה עסקי שרוצה לדעת עליך פרטים? תחשוב שאנשים מקורבים אליך רוצים לעקוב אחריך אז הם שוכרים האקר? תחשוב שאתה פוליטקאי או איש ציבור, ומישה ורוצה להפיל עליך סקנדלים? יש 10000 קונספירציות שונות שיכולות לקרות במציאות... הפרקטיקה של מה יעשו עם המידע עליך לא מפחיד אדם ממוצע, כי אתה אומר לעצמך, למה שיעקבו אחריי? אבל החזקת תיק כזה עליך זה פשוט מסוכן.. בידיים לא נכונות, זה יכול להרוס את חייך.. תחשבו גם על העובדה שלא כולם אנשים "פושטים". גם ראש סוכנות הגרעין של ישראל, גם כל צמרת צהל, ולמעשה כל השמנה והסלטה משתמשים באופן תדיר בשירותי גוגל בחייהם האזרחיים, ועל כולם יש מידע מקיף..

 

נ.ב.

אם יש משהו שהעבר מלמד אותנו, משחר ההיסטוריה - זה שכל ארכיון מידע, בסוף נפרץ, מודלף ונחשף...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה שיהיו פרטים סודיים של העסק שלך למשל על הסלולרי? אם יש לך מה להסתיר, אל תסתיר את זה בטלפון או באינטרנט...

אם מישהו ממש יתאמץ הוא יוכל לגלות עליך דברים גם אם תחייה במערה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
למה שיהיו פרטים סודיים של העסק שלך למשל על הסלולרי? אם יש לך מה להסתיר, אל תסתיר את זה בטלפון או באינטרנט...

אם מישהו ממש יתאמץ הוא יוכל לגלות עליך דברים גם אם תחייה במערה.

 

כי היום לכל צוות בכל חברה יש קבוצת וואסטאפ שמפרסמים בה שיתקיים דיון ב-3. אתה משתתף בדיון ומתחרה עסקי מעוניין לדעת מה יסגר בו. המתחרה העסקי פורץ לך למכשיר בשעה שבה מתקיים בדיון (אפשרי ולא מסובך בכלל, חברים קרובים היו עדים למעשה מסוג זה) ומקשיב לכל פרט שנאמר בו במיקרופון הסלולרי.

 

היכולות של הסלולרי את סכנה בייחוד אם לא מודעים אליה. שלא נדבר על מה יקרה אם נגנב\נאבד לך הסלולרי. תחשוב רגע כמה מידע מועיל יש בו עבור גנב פשוט שסתם רוצה את הכסף שלך. אגב תורידו Cerberus.

פורסם

בעידן של היום אין סיכוי להישאר אנונימי.

 

הפרנואידים האמיתיים יורדים לחלוטין off the grid, קונים פיסת שטח בערבות קנדה/אלסקה/סיביר וחיים בבקתה בלי חשמל ומים.

 

אם אתה לא פסיכי כזה - וגם אם אתה נזהר לא להירשם לגוגל, לפייסבוק לשום אתר אינטרנט (כולל carsforum) - עדיין השם שלך מופיע באינספור מאגרי מידע אחרים - משרד הפנים, בנקים, חברת כרטיסי אשראי, ארנונה, חשמל, וכו' וכו' וכו'.

 

אין מנוס, זה עידן דיגיטלי.

אפשר להיזהר ולצמצם חשיפה, אבל אי אפשר "להיעלם" לגמרי.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

Gt11, ובדיוק מהסיבה הזאת גם בצבא וגם בהמון חברות אזרחיות חל איסור להיכנס לחדרי דיונים עם טלפונים ניידים. נטו ביטחון מידע.

Aprilia Shiver 750

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כי היום לכל צוות בכל חברה יש קבוצת וואסטאפ שמפרסמים בה שיתקיים דיון ב-3. אתה משתתף בדיון ומתחרה עסקי מעוניין לדעת מה יסגר בו. המתחרה העסקי פורץ לך למכשיר בשעה שבה מתקיים בדיון (אפשרי ולא מסובך בכלל, חברים קרובים היו עדים למעשה מסוג זה) ומקשיב לכל פרט שנאמר בו במיקרופון הסלולרי.

 

היכולות של הסלולרי את סכנה בייחוד אם לא מודעים אליה. שלא נדבר על מה יקרה אם נגנב\נאבד לך הסלולרי. תחשוב רגע כמה מידע מועיל יש בו עבור גנב פשוט שסתם רוצה את הכסף שלך. אגב תורידו Cerberus.

אה, ולפני המצאת הסלולרי לא ידעו לצותת לטלפונים...

מי שיגנוב לי את הסלולרי יוכל לכתוב לי סטטוסים מעליבים בפייסבוק ולשלוח תמונות גסות לאנשי הקשר שלי בוואטסאפ לכל היותר.

כשישעמם לו הוא יוכל לנסות לשבור את השיא שלי בטטריס ולהסתכל בכל מיני שטויות שצילמתי.

חוץ מעלות המכשיר שנגנב, לא רואה איך אפשר לגנוב ממני כסף. מי ששומר סיסמאות של פייפל וכדומה בטלפון שלו באמת אידיוט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עידכנתי גירסה לאחר ההודעה שקיבלתי, הגירסה החדשה מעפנה לגמרי ולא נוחה לשימוש.:x

גם אני חשבתי כך בהתחלה. לדעתי אתה תתרגל לזה תוך כמה ימים ותבין שהיא דווקא סבבה.

 

בקשר לתשלום - כמו שאמרו פה חלק, מדובר על פחות מחצי ליטר דלק (בישראל, כן?), לשנה שלמה. אז פעם אחת אל תתנו "קיק" בעליה, וככה חסכתם את ההוצאה של התוכנה באמצעות הרכב :lol:

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אה, ולפני המצאת הסלולרי לא ידעו לצותת לטלפונים...

מי שיגנוב לי את הסלולרי יוכל לכתוב לי סטטוסים מעליבים בפייסבוק ולשלוח תמונות גסות לאנשי הקשר שלי בוואטסאפ לכל היותר.

כשישעמם לו הוא יוכל לנסות לשבור את השיא שלי בטטריס ולהסתכל בכל מיני שטויות שצילמתי.

חוץ מעלות המכשיר שנגנב, לא רואה איך אפשר לגנוב ממני כסף. מי ששומר סיסמאות של פייפל וכדומה בטלפון שלו באמת אידיוט.

 

חוק בסיסי באבטחת מידע מלמד אותנו שהסכנה הגדולה ביותר קורית כאשר מידע נגנב מבלי שנושא המידע יודע משהו על כך. לכן הסכנה הגדולה יותר היא לא איבוד הטלפון אלא השתלת רוגלה במכשירך, למשל כזאת של הכוללת פקודה ששולחת לכתובת מסוימת כל תו שהוקלד במכשיר ובאיזו אפליקציה הוא הוקלד. מכאן לגניבת סיסמאות הדרך קצרה. איך ידעו שאתה מטרה איכותית להשתלת רוגלה? יש הרי את כל התכתבויות הווטאסאפ שלך.

 

אני לא אומר שאני לא משתמש בוואטסאפ, ההיפך הוא הנכון.

שימוש חכם בטלפון סלולרי צריך לכלול הנחת יסוד שאומרת שמכניסים כמה שפחות קלט איכותי למכשיר, ובכל מקרה רצוי שיוכנס בצורה הסתומה ביותר לכל גורם לא רלוונטי אפשרי.

 

אגב, נניח ואני גנבתי לך את המכשיר ומתוך היסטוריית מיקומים (המכשיר שומר את המידע) וחשבון הפייסבוק שלך שבטח רץ ברקע קל לי מאוד לדעת איפה אתה גר ועובד ומתי אתה לא בבית. כבר נשמע פחות טוב נכון?

פורסם

לא הבנתי.

מה אכפת לי אם ידעו היכן אני עובד או מתי אני בבית או לא? מה כבר אפשר לגנוב לי? את הטייפרקורד שיושב על המקרר משנות ה- 80? את הסיפולוקס בבוידעם? "לצבאות יש ציוד ביון מטורף" - so what?? ברור שיהיה להם. מה חשבת - שיש להם יונות דואר ודיליג'נס למטרות נסיעה לירושלים? לי יש גרדת מטורפת ב- בבאלעך שלי. אז מה? אתה היית ב- 8200. אז מה? כולך אפוף הילת מסתורין וחשאיות. אז מה? אפשר ללכלך עליי או להפיל עליי תיקים. אז מה? (טוב, את ה- "אז מה" האחרון בטח כבר ניחשתם לבד).

מה שאני אומר שכל אלה שאומרים שהמידע שיש לגוגל עלינו הוא מוגזם ומפחיד - הם פחדנים/צבועים/היסטריים/ראו יותר מדי סרטים/חיים בסרט קונספירציות (בחר מ'שבא לך). בינתיים כולם כולל האחרונים נהנים מהרעיון של גוגל או מתפיסת העולם שלהם ולא יעזור שום תירוץ. כולם נהנים ממנו. להיפך: תארו לעצמכם עולם אינטרנטי שבו שום דבר לא היה בחינם (חינם תמורת פרסומות, כמובן). עולם שבו כל תנועה ברשת, בין אם העלאת תמונות או העברת מסרים, היית עולה כסף; הרי כרטיס האשראי שלכם או החשבון שלכם היה גלוי לכולם, לא רק לגוגל, והיה נמצא בסכנה גדולה יותר.

מי שצריך להסתיר מידע יודע איך עושים זאת ויעשה זאת אחרת יאכל אותה מהר מאד ובגדול. לשם כך אנו לא צריכים אגב את גוגל. כפי שאמרו לפני - גם טרום עידן גוגל ידעו להפיל אנשים או לרגל אחריהם. האדם הפשוט הנורמטיבי לא צריך לחשוש, רק אלה שיש להם מה להסתיר (אנשי בטחון, אנשים ששומרים כסף מתחת לבלטות), ואלה - יודעים איך להסתיר מידע.

גם בשנות ה- 50 וה- 60 ריגלו, הלשינו, צילמו וסחרו במידע, ניצלו מידע והפילו תיקים על אנשי מדינה ובטחון.

כל זאת - שימו לב - ללא גוגל.

אז אני מציע להירגע, לנשום עמוק ולהמשיך בחיים הרגילים והטובים.

מתנצל אם הייתי בוטה או חריף, אבל די. זה כבר יוצא מפרופורציות ועלה לי קצת על הנרווים. אל תקחו ללב ולילה טוב.

פורסם
לא הבנתי.

מה אכפת לי אם ידעו היכן אני עובד או מתי אני בבית או לא? מה כבר אפשר לגנוב לי? את הטייפרקורד שיושב על המקרר משנות ה- 80? את הסיפולוקס בבוידעם? "לצבאות יש ציוד ביון מטורף" - so what?? ברור שיהיה להם. מה חשבת - שיש להם יונות דואר ודיליג'נס למטרות נסיעה לירושלים? לי יש גרדת מטורפת ב- בבאלעך שלי. אז מה? אתה היית ב- 8200. אז מה? כולך אפוף הילת מסתורין וחשאיות. אז מה? אפשר ללכלך עליי או להפיל עליי תיקים. אז מה? (טוב, את ה- "אז מה" האחרון בטח כבר ניחשתם לבד).

מה שאני אומר שכל אלה שאומרים שהמידע שיש לגוגל עלינו הוא מוגזם ומפחיד - הם פחדנים/צבועים/היסטריים/ראו יותר מדי סרטים/חיים בסרט קונספירציות (בחר מ'שבא לך). בינתיים כולם כולל האחרונים נהנים מהרעיון של גוגל או מתפיסת העולם שלהם ולא יעזור שום תירוץ. כולם נהנים ממנו. להיפך: תארו לעצמכם עולם אינטרנטי שבו שום דבר לא היה בחינם (חינם תמורת פרסומות, כמובן). עולם שבו כל תנועה ברשת, בין אם העלאת תמונות או העברת מסרים, היית עולה כסף; הרי כרטיס האשראי שלכם או החשבון שלכם היה גלוי לכולם, לא רק לגוגל, והיה נמצא בסכנה גדולה יותר.

מי שצריך להסתיר מידע יודע איך עושים זאת ויעשה זאת אחרת יאכל אותה מהר מאד ובגדול. לשם כך אנו לא צריכים אגב את גוגל. כפי שאמרו לפני - גם טרום עידן גוגל ידעו להפיל אנשים או לרגל אחריהם. האדם הפשוט הנורמטיבי לא צריך לחשוש, רק אלה שיש להם מה להסתיר (אנשי בטחון, אנשים ששומרים כסף מתחת לבלטות), ואלה - יודעים איך להסתיר מידע.

גם בשנות ה- 50 וה- 60 ריגלו, הלשינו, צילמו וסחרו במידע, ניצלו מידע והפילו תיקים על אנשי מדינה ובטחון.

כל זאת - שימו לב - ללא גוגל.

אז אני מציע להירגע, לנשום עמוק ולהמשיך בחיים הרגילים והטובים.

מתנצל אם הייתי בוטה או חריף, אבל די. זה כבר יוצא מפרופורציות ועלה לי קצת על הנרווים. אל תקחו ללב ולילה טוב.

אני לא מכיר אותך כמובן, ובגלל זה לא אקח שום דבר ללב.. אבל ישנה נימת העלבה רצינית מההודעה שלך, שגורמת לי לא לרצות להגיב לך.. בכל מקרה - אתה מדבר כבור רציני, וניכר כי לא קראת לעומק מה שנרשם, ולקחת את המידע הלא רלוונטי מתוך ההודעות. עצם ההתבטאות שלך "פחדנים/צבועים/היסטריים/ראו יותר מדי סרטים/חיים בסרט קונספירציות (בחר מ'שבא לך)" מראה באופן ברור, מעבר ליהירות, על חוסר הבנה בסיסית בתחום - מה שלא מונע ממך להגיב בנחרצות מדהימה.

 

למען ההבהרה, אחזור ואגיד כי ההבדל הוא שהיום יש יותר מידי מידע זמין עליך, שאפילו האקרים בינוניים יצליחו להשיג - גם ללא ציוד ביון. מדובר במידע באיכות גבוהה מאוד, כזה שהוא הרבה יותר 'איכותי' ממה שהיה ניתן להשיג גם באמצעות כל אמצעי הביון שבעולם רק עד לפני כמה שנים.

זה -לחלוטין- על הפנים שלחברות ענק יש נגישות מלאה למידע זה, כשהוא אפילו מאורגן בתיקייה נוחה לבחינה לכל גורם עם גישה אליו. אם להן יש מידע זה כיום, מחר יהיה גם למי שיש לו אינטרס כנגדך.

 

*אם זה לא היה ברור עד כה מההודעות שלי, אני צורך את כל שירותי גוגל, מסתובב עם אנדרואיד, קונה המון ברשת, ולמעשה, האקר טוב יכול ליירט אותי לחלוטין, עד לרמות הכי קטנות, ולדעת שאני אוהב צעירות בלונדיניות עם חזה גדול. זה לא אומר שזה לא מצב ביש, ושאני אעשה כל שביכולתי בכדי שגוגל לא יוכלו לנטר את פרטי הפיננסים שלי....

 

בחזרה לנושא השיחה, אם ניתן לשלם באמצעות פייפאל, אין בכך שום פסול, ואפילו רצוי לתרום למהפכת ההתכתבות החינמית חסרת הפרסומות במכשירים הסלולריים..

 

 

נ.ב.

נקודה למחשבה - אם אין לך יריבים \ אויבים \ מידע להסתיר (ואני לא טוען שלי יש כאלה, אני בסה"כ ילד), כנראה שלא עשית משהו גדול אף פעם, ואולי הגיע הזמן..

פורסם
אני לא מכיר אותך כמובן, ובגלל זה לא אקח שום דבר ללב.. אבל ישנה נימת העלבה רצינית מההודעה שלך, שגורמת לי לא לרצות להגיב לך.. כפי שכבר רשמתי - הדברים נרשמו תוך כדי הוצאת קיטור. אני מתנצל ומבקש סליחה אם נפגעת. כפי שאמרת - אני לא מכיר אותך וכמובן שלא הייתה כוונה לפגוע, חס וחלילה

 

בכל מקרה - אתה מדבר כבור רציני, וניכר כי לא קראת לעומק מה שנרשם, ולקחת את המידע הלא רלוונטי מתוך ההודעות. עצם ההתבטאות שלך "פחדנים/צבועים/היסטריים/ראו יותר מדי סרטים/חיים בסרט קונספירציות (בחר מ'שבא לך)" מראה באופן ברור, מעבר ליהירות, על חוסר הבנה בסיסית בתחום - מה שלא מונע ממך להגיב בנחרצות מדהימה. יפה. יש לך טביעת עין של מומחה - למרות היותך ילד.

 

למען ההבהרה, אחזור ואגיד כי ההבדל הוא שהיום יש יותר מידי מידע זמין עליך, שאפילו האקרים בינוניים יצליחו להשיג - גם ללא ציוד ביון. מדובר במידע באיכות גבוהה מאוד, כזה שהוא הרבה יותר 'איכותי' ממה שהיה ניתן להשיג גם באמצעות כל אמצעי הביון שבעולם רק עד לפני כמה שנים.

זה -לחלוטין- על הפנים שלחברות ענק יש נגישות מלאה למידע זה, כשהוא אפילו מאורגן בתיקייה נוחה לבחינה לכל גורם עם גישה אליו. אם להן יש מידע זה כיום, מחר יהיה גם למי שיש לו אינטרס כנגדך.

 

*אם זה לא היה ברור עד כה מההודעות שלי, אני צורך את כל שירותי גוגל, מסתובב עם אנדרואיד, קונה המון ברשת, ולמעשה, האקר טוב יכול ליירט אותי לחלוטין, עד לרמות הכי קטנות, ולדעת שאני אוהב צעירות בלונדיניות עם חזה גדול. זה לא אומר שזה לא מצב ביש, ושאני אעשה כל שביכולתי בכדי שגוגל לא יוכלו לנטר את פרטי הפיננסים שלי....

 

בחזרה לנושא השיחה, אם ניתן לשלם באמצעות פייפאל, אין בכך שום פסול, ואפילו רצוי לתרום למהפכת ההתכתבות החינמית חסרת הפרסומות במכשירים הסלולריים..

 

 

נ.ב.

נקודה למחשבה - אם אין לך יריבים \ אויבים \ מידע להסתיר (ואני לא טוען שלי יש כאלה, אני בסה"כ ילד), כנראה שלא עשית משהו גדול אף פעם, ואולי הגיע הזמן..

 

תיראה, אני כבר הבנתי שהוויכוח הזה בינינו נהייה שיח חרשים, אבל יש מה שניקרא "הבנת הניקרא". אני אפשט את מה שאני אומר עבורך ע"מ שתבין: אני טוען שלא יפגעו בך אלא אם יש לך משהו להסתיר או אם אתה עמוק בביצה הזאת. אתה לא מענין אף אחת מהחברות הללו, אלא למטרות "איזו-פרסומת-נציג-בפניו-כעת". זהו. לא ירגלו אחריך, לא יעקבו וגם לא יאכנו מיקומך אם אתה כאחד האדם. הדבר לא נכון כאשר אתה עוסק בתחום ציבורי (גם כלכלה ובטחון נוגעות לציבור) וכאמור - לשם כך לא צריך אינטרנט והמעורבים בתחום יודעים להיזהר. כך שצווחות אימה בסגנון "ייוואוו - הם יודעים עלינו הכל!" הן לדעתי הבורות, והן מראות שהציבור שטוען כך בעצם לא כל כך מבין את הלך הרוח בתחום.

ההערה האחרונה שלך היא לדעתי תפיסת חיים מוטעית. לדעתי, אם יש לך מעט יריבים ואויבים, והרבה חברים וידידים - הם הם מראים שעשית משהו גדול בחיים. למרות שאינך מכיר אותי, קבעת קביעה שמעולם כניראה לא עשיתי משהו גדול בחיים; ובכן, זאת היא יהירות ולא שום דבר אחר. ובגלל שלפי כתיבתך, אני נוטה להבין (ואולי אני טועה) שאתה מהצעירים ששופטים אנשים ע"פ מה עשו בצבא, אני יכול לרמוז לך שגם אני הייתי ביחידה בסגנון שלך, רק שאנחנו רצנו קצת יותר על הג'בלאות וירינו גם יותר, לא פעם מחוץ לארץ ובכלי נשק שמעולם לא ראית, וממרום גילי אני חושב שחשיבתך תשתנה עם הגיל ומאחל לך שבת יפה ורגועה.


×
×
  • תוכן חדש...