Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מצחיק, חבר שלי עשה רכישה לכך ולמחרת אני קיבלתי הודעה שהאריכו לי לעוד שנה - באנדרויד.

באייפון אם אני לא טועה זה כן בתשלום?

Opel Adam S 2017

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה עם זה שהווטסאפ יפסיק להיות חינמי, זה שאז הרבה אנשים יפסיקו להשתמש בו, ואז פשוט לא יהיה משתלם להשתמש בו. אם אפשר היה לדעת בוודאות שכולם ישלמו, זה היה עניין אחר...

פורסם

אין מה לדאוג, גם אני עידכנתי כנראה שיש לך גרסא ישנה כמו שהייתה לי והם מפסיקים לתמוך בא.

רק חשבונות חדשים ישלמו.

http://www.mako.co.il/nexter-cellular/apps/Article-dff40a629bd7d31006.htm

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

פותח השרשור מתכוון לעדכון אחר, כזה שלא קשור לתשלום עבור השימוש באפליקציה, אלה לעדכון גרסה רגיל שיוצא מדי פעם לאפליקציות השונות.

 

 

גם אני קבלתי את ההודעה הנ"ל הבוקר, לאחר של כחודש וחצי שאני מסרב לעדכן את התוכנה הזאת.

 

אני אישית מתכוון לחכות שבועיים בשביל לראות מה יקרה :-)

פורסם

באפסטור האפליקציה עולה 0.99 דולר, אני הורדתי אותה כשהיא

הייתה בחינם לכמה ימים אז חסכתי לי מסטיק בזוקה.

זו האפליקציה שאני משתמש בה הכי הרבה באייפון,

הייתי מוכן גם לשלם עליה אם צריך (קניתי אפליקציות עם ערך נמוך יותר מזו).

 

למרות שישנן אלטרנטיבות אחרות בשוק, אף אחת מהן לא משתווה

למספר המשתמשים שיש לוואטספ. אני רוצה לראות עם מי תדבר באפליקציה כמו Line או Viber, למשל.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

למרות שישנן אלטרנטיבות אחרות בשוק, אף אחת מהן לא משתווה

למספר המשתמשים שיש לוואטספ. אני רוצה לראות עם מי תדבר באפליקציה כמו Line או Viber, למשל.

 

בוויבר כבר יש לא מעט משתמשים בארץ. חלקם הגדול אמנם לא פעילים אבל הם כן הורידו את האפליקציה, כמוני אגב. מהשוואה קצרה שעשיתי לא מצאתי יתרון משמעותי שיש לוואטסאפ, חוץ מהעובדה שהיא האפליקציה שתפסה הכי חזק. במידה והיא תתחיל להיות בתשלום כדאי להיות מודעים שיש אפליקציות לא פחות טובות שלא עולות כסף ואין סיבה שלא לעבור אליהן. הכל עניין של החלטה.

 

אגב, בלא מעט מדינות בעולם כמו רוסיה או ארגנטינה וויבר היא אפליקציית המסרים המובילה כבר היום.

פורסם

Are you kidding me?

 

אני רואה כאן חברי פורום נכנסים להשוואת עומק של אפליקציות מסרונים ומעלים שיטות לגבות-להסיר-להוריד-להתקין-לחדש בשביל עוד שנה רשיון וכל זה בשביל מה? שלושה שקלים חדשים, תעשו לעצמכם טובה, תשלמו שלושה שקלים בשנה (0.8 של אגורה ליום, ז"א ש13 ימי שימוש יעלו לכם סכום עתק של 10 אגורות), תשלמו, תתמכו באפליקציה מספר אחת בתחום הצ'אט וזהו זה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

זה ישראלים, העיקר לדפוק את המערכת.

 

אני אישית לא משתמש בוואטסאפפ משתי סיבות - היא טוחנת סוללה, וכשיש שיחות והודעות ללא הגבלה (אבל אינטרנט משום מה עדיין עם), היא הופכת ללא רלוונטית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
Are you kidding me?

 

אני רואה כאן חברי פורום נכנסים להשוואת עומק של אפליקציות מסרונים ומעלים שיטות לגבות-להסיר-להוריד-להתקין-לחדש בשביל עוד שנה רשיון וכל זה בשביל מה? שלושה שקלים חדשים, תעשו לעצמכם טובה, תשלמו שלושה שקלים בשנה (0.8 של אגורה ליום, ז"א ש13 ימי שימוש יעלו לכם סכום עתק של 10 אגורות), תשלמו, תתמכו באפליקציה מספר אחת בתחום הצ'אט וזהו זה.

+100

3 ש"ח לשנה זה מה שיגרום לנו להיכנס לחובות ולפנות לשוק האפור...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תגידו, לא מפחיד אתכם שפירמה אזרחית כלכך גדולה כמו גוגל פשוט יודעת עליכם הכל?? יודעת למפות אתכם עד הדברים הכי הכי קטנים? את כל ההעדפות והתחביבים שלכם? ובעזרת האנדרואיד גם מאכנת אתכם דרך קבע ויכולה להגיד לכם מה עשיתם ואיפה ועם מי הייתם בכל זמן נתון?? זה פשוט מפחיד לחשוב על זה! מי בכלל רוצה לתת להם גם את פרטי האשראי והבנק שלי ?!! זה בערך הדבר האחרון שנשאר לי (שאני מקווה) שגוגל לא יודעת עליי..

האם ניתן לשלם לאפליקציות באמצעות פייפאל?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר לשלם את זה גם בפייפל. גם אפל יודעת עליך הכל. לדעתי כל עוד אתה לא חובב סרטי סנאף ואונס קבוצתי של בעלי חיים אין לך ממה לדאוג. לא רואה דרך שאפשר להשתמש במידע כזה נגדך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

אני אישית לא משתמש בוואטסאפפ משתי סיבות - היא טוחנת סוללה, וכשיש שיחות והודעות ללא הגבלה (אבל אינטרנט משום מה עדיין עם), היא הופכת ללא רלוונטית.

 

לא מסכים בכלל.

 

1. טוחנת סוללה? ממש לא. מדובר בהודעות PUSH, האפליקציה בקושי צורכת בטריה כל עוד לא מתקבלות הודעות. כשמתקבלות, אתה רואה את האייקון של האפליקציה וזהו, שום בזבוז מעבר. בדיוק כמו שהPLAY STORE מקפיצה לך הודעה כשיש עדכון זמין, אז גם היא טוחנת סוללה?

 

2. לא משנה איך תהפוך את זה, SMSים לא יכולים להוות תחליף לוואטסאפ\תוכנות צ'אט אחרות מבחינת הנוחיות. לא בדיוק יודע איך להסביר את זה, אבל הן פשוט לא "זורמות" כמו אפליקציות הצ'אטים. אני בטוח שמשתמשי הוואטסאפ מבינים למה אני מתכוון.

פורסם

עידכנתי גירסה לאחר ההודעה שקיבלתי, הגירסה החדשה מעפנה לגמרי ולא נוחה לשימוש.:x

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
וכשיש שיחות והודעות ללא הגבלה (אבל אינטרנט משום מה עדיין עם), היא הופכת ללא רלוונטית.

 

ממש ממש לא.

 

בוואטסאפ:

1. אתה רואה מגוון סוגי מדיות (תמונות, וידאו) בצורה נוחה ומסודרת ויכול לשתף אותם בקלות עם כל אחד.

2. אתה יכול לנהל שיחות עם כמה אנשים במקביל בצורה נוחה (באמצעות קבוצות).

3. אתה יודע מתי ההודעה התקבלה בצד השני.

4. אתה יכול לדבר עם אנשים שנמצאים בחו"ל בלי בעיה.

5. אם יש אנשים בשיחה שאין לך את המספר שלהם, אתה יכול לדעת מי הם (אם הם שמו כינוי)

 

בטח יש עוד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...