Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראם סמואל עונה על שאלות ב CarsForum


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות גל תאונות הדרכים האחרון, יש כאן המון דיבורים על מה צריך לעשות בשביל למגר את התופעה מהכבישים, רציתי לדעת מה אתה חושב, מה אפשר לעשות בשביל להוריד את אחוז התאונות הקטלניות ולהעלות את רמת הנהגים, אני יודע שלמידה נכונה היא הפתרון אבל השאלה שלי היא איזה סוג של למידה, קשה לי להאמין שבעקבות קורס אחד או השתלמות כזו או אחרת בבית ספר לנהיגה מתקדמת יזכור הנהג\ת את רזי הנהיגה ויידע ליישם אותם גם מס' שנים אחרי.

 

תשובת ראם:

קורס נהיגה, ולו של כמה שעות, משפר משמעותית את הבנת הנהג בנהיגה וגם את תפישתו לגבי המתרחש בכביש וברכב, הוא אינו הופך לנהג על אולם בהחלט משנה משמעותית את תפישתו לגבי נהיגה.

כמובן שככל שיעבור קורסים מתקדמים יותר ישלוט יותר ברכב, אולם אין לצפות שזה יקרה לכל הנהגים..

ולבסוף סטטיסטיקה, בבתי הספר של BMW המעבירים קורסים קצרים בני 1/2 יום עד יומיים מצאו כי חלה ירידה של כ- 36% בכמות תאונות הדרכים של אנשים שהשתתפו בקורס. מאלף.

ראם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובת ראם:

בענין יקר - הכל יחסי, כשאת רוכשת קורס במסלולים את מקבלת מדריכים וידע שבא מהמקורות הטובים ביותר (כולל תגובות של אנשים שהשתתפו בקורסים אצלנו ואצל מתחרים מסוימים), את מקבלת השקעה של סכומי כסף עצומים בידע ובשיפור (את שאני השקעתי בידע ובחברה לא יחזירו עוד מאות שעות של הדרכה) כידוע לך את הולכת למומחה ברפואה הוא לוקח מאות שקלים לביקור של 10 דקות.. יקר יותר "אפילו" ממסלולים.

ובעיקר, תמיד ניתן למצוא דרכי מימון להשתתפות בקורס שאחריו את מוזמנת לשפוט אותנו כ"יקרים". היום ניתן להשתתף בקורס של מסלולים החל מ 500-740ש"ח).

...

 

מן הסתם, מכיוון שעברתי כבר קורסים, אני מודעת היטב לחשיבותם ולתרומתם הרבה.

בעניין המקצועיות של 'מסלולים', מכיוון שלא עברתי קורס אצלכם, אני לא יכולה לדעת בוודאות. מה שכן בטוח מבחינתי הוא שגם אני קיבלתי המון אצל המתחרים, ולא מתחרטת על שום שקל שהושקע שם.

ברור שעניין היקר הוא יחסי. הבעיה היא שהמחירים מרתיעים הרבה אנשים, ובייחוד צעירים.

לסיום, חבל שאצלכם הפער במחירים משמעותי. זה אחד השיקולים בבחירת בית הספר.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראם שלום, סחטיין על האתר המושקע :wink:

 

רציתי לדעת אם יש עדיפות כלשהיא לסוג של הנעה על משטחי אספלט שסלולים ברמת כביש.

כלומר, בוא ניקח לדוגמא את כבישי נס הרים, האם לרכב בעל הנעה אחורית יהיה שם יתרון על רכב עם הנעה קדמית ?

מה לגבי AWD ?

 

מה לגבי ההבדלים בלימוד נהיגה מתקדמת, האם יש צורך ללמוד את הנושא בהתאם לסוג ההנעה שיש לך ?

תשובת ראם:

ברב המקרים היתרון הוא לרכב 4X4 ביחוד ככל שהמשטח חלק יותר.

רב לימוד הנהיגה המתקדמת אינו מתייחס לסוג ההנעה (90%) רק חלק קטן ממנו (10%) מתייחס לסוג ההנעה וזהו החלק המתקדם ביותר

ראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הקורס האישי:

 

מהי רמת ההכשרה שהתלמיד אמור להביא איתו - או במילים אחרות, האם חשוב שהנהג יגיע "מהבית" עם ידע בסיסי+ על מנת למצות היטב את היומיים, או שמא גם נהג חסר נסיון יכול "לצלול" ישר לקורס הזה, וגם להפיק ממנו את המיטב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ביצוע עקב אגודל ברכב ללא דוושות באותו גובה.

אני מאוד מתקשה לבצע את העניין ברכב הנ"ל, האם יש שיטה מיוחדת או שרק הגבההת הגז או קיט דוושות יפתרו את הבעיה?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הקורס האישי:

 

מהי רמת ההכשרה שהתלמיד אמור להביא איתו - או במילים אחרות, האם חשוב שהנהג יגיע "מהבית" עם ידע בסיסי+ על מנת למצות היטב את היומיים, או שמא גם נהג חסר נסיון יכול "לצלול" ישר לקורס הזה, וגם להפיק ממנו את המיטב?

תשובת ראם :

כל נהג בין אם בעל נסיון או חסר נסיון יפיק המון מקורסים אלו.

אין צורך בשום ידע בסיסי - כל הרעיון של הדרכה אישית הוא שהמדריך עובד בקצב וברמתו של המודרך.

לעולם לא נדריך אדם בדבר שאינו ברמתו ואו בקצבו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ביצוע עקב אגודל ברכב ללא דוושות באותו גובה.

אני מאוד מתקשה לבצע את העניין ברכב הנ"ל, האם יש שיטה מיוחדת או שרק הגבההת הגז או קיט דוושות יפתרו את הבעיה?

תשובת ראם :

אם כוונתך לגז בניים לשם הורדת הילוך אז כאשר הגז נמוך מהברקס משתמשים בחצי כף רגל על הברקס ומכת גז בעזרת סיבוב הקרסול ימינה (חצי כף רגל שני).

זוהי טכניקה מדויקת יותר מעקב אגודל עבור הסיטואציה שאתה מדבר.

אבל !!!!! לפני שאתה \ם הולך\ים לנסות טכניקות הורדת הילוך בגז ביניים יש ללמוד את טכניקת הבלימה הנכונה - (הדבר הקשה ביותר ללמוד בנהיגה מתקדמת).

ראם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...