Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום רב !

יוניט המאוורר נכנס לעבודה מאוחר מדי, יתכן והיוניט הפעל מאוורר(תרמו סוויץ), הוא במקור בעל שני מהיריות, איטית ומהירה, האיטית אמורה להכנס בסביבות ה92 מעלות והמהירה מאוחר יותר, אצלך נכנס לפעולה המהירות הגבוהה, אך מאוחר מדי.

בדוק אפשרות של חיווט שניתק/ לא מחובר או מהודק מספיק, או יוניט מאוורר הזקוק להחלפה.

בכל מקרה אין שום סיבה,כפי שציין שרון שהחום יגיע לאדום ,בוודאי לא ברכבי פורד לדורותיהם שבגלל בלוק ברזל, לעולם לא מתחממים.

בדוק אפשרות של בוצה ברדיאטור או באזור הבלוק או הראש מנוע, שבו מחובר התרמו סוויץ, שיוצר שיכבה של בידוד בו היוניט לא מקבל את חום המים האמיתי.

בברכה

צביקה

 

לאיזה איש מקצוע ללכת ?

לחשמלאי או מכונאי רכב ?

אני לא איש מקצוע

יש לך המלצות לבעל מקצוע אמין באזור חולון ?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לאיזה איש מקצוע ללכת ?

לחשמלאי או מכונאי רכב ?

אני לא איש מקצוע

יש לך המלצות לבעל מקצוע אמין באזור חולון ?

 

אין לי המלצות לאזור שלך.

התקלה פשוטה מאוד וכל מוסך ידע לטפל בזה (עבודה של חצי שעה - בהגזמה).

בכל מקרה יש ללכת לבעל מקצוע, מכיוון שלא חסרים מוסכים ש:

1. יתקינו יונית חום לא מתאים (למשל שמפעיל את המאוורר מוקדם או מאוחר מדי)

2. יבטלו את היונית חום וישאירו את המאוורר לעבוד כל הזמן ללא תלות בטמפרטורת המנוע.

פורסם
אין לי המלצות לאזור שלך.

התקלה פשוטה מאוד וכל מוסך ידע לטפל בזה (עבודה של חצי שעה - בהגזמה).

בכל מקרה יש ללכת לבעל מקצוע, מכיוון שלא חסרים מוסכים ש:

1. יתקינו יונית חום לא מתאים (למשל שמפעיל את המאוורר מוקדם או מאוחר מדי)

2. יבטלו את היונית חום וישאירו את המאוורר לעבוד כל הזמן ללא תלות בטמפרטורת המנוע.

 

חשמלאי רכב או מכונאי ?

פורסם

שני בעלי המקצוע יכולים לפתור לך את הבעייה, גם מכונאי (מקצועי ואמין) וגם חשמלאי.

אוכל להמליץ על מכונאי אמין ומקצועי בחולון , בעל המלצות רבות וחמות בפורום, והוא גם חבר פורום זה.

פנה לאורן בן סימון בקישור הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/cars/מדריך-עסקים/122/אורן-שירותי-רכב

חזור לפורום לעידכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה היקר בוקר טוב

תודה על עזרתך

אני אפנה לאורן ואחזור לעדכן

יום טוב

אני חוזר ומעדכן פניתי לאורן

לא הכי מתלהב להתעסק עם רכב כזה :-) אך ייתכן ואקפוץ אליו בשישי

היה כן והוגן

אני אלך לחשמלאי רכב שאני מכיר :-) בשם יואב מחולון { התימני הקטן }

שוחחתי עימו בטלפון מוסר שייתכן וניקוי רדיאטור יעזור כ 250 ש"ח

והוא יבדוק את המאווררים

והכי גרוע יכול להיות שזה ראש מנוע

אני אעדכן

פורסם

הייתי אצל יואב חשמלאי הרכב מחולון

מסתבר שהמאוורר לא עבד בצורה תקינה

חוץ מזה הכל תקין

צריך להחליף יוניט

סיפור של כ 300 ש"ח

נשמע הגיוני ?

פורסם
שלום רב !

יוניט המאוורר נכנס לעבודה מאוחר מדי, יתכן והיוניט הפעל מאוורר(תרמו סוויץ), הוא במקור בעל שני מהיריות, איטית ומהירה, האיטית אמורה להכנס בסביבות ה92 מעלות והמהירה מאוחר יותר, אצלך נכנס לפעולה המהירות הגבוהה, אך מאוחר מדי.

בדוק אפשרות של חיווט שניתק/ לא מחובר או מהודק מספיק, או יוניט מאוורר הזקוק להחלפה.

בכל מקרה אין שום סיבה,כפי שציין שרון שהחום יגיע לאדום ,בוודאי לא ברכבי פורד לדורותיהם שבגלל בלוק ברזל, לעולם לא מתחממים.

בדוק אפשרות של בוצה ברדיאטור או באזור הבלוק או הראש מנוע, שבו מחובר התרמו סוויץ, שיוצר שיכבה של בידוד בו היוניט לא מקבל את חום המים האמיתי.

בברכה

צביקה

 

היה מישהו שהצביע וכיוון ,לעבר יוניט מאורר, הזקוק להחלפה, ראה הדגשה באדום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
היה מישהו שהצביע וכיוון ,לעבר יוניט מאורר, הזקוק להחלפה, ראה הדגשה באדום.

בברכה

צביקה

צביקה היקר אני מודה לך על העזרה !

לגבי עלויות וסיום טיפול מול המוסך אני אעדכן { כרגע הרכב עדיין אצל החשמלאי היות ויש לו תור עבודה והעדפתי לא לנסוע עם הרכב היום כנראה הוא יסיים העלות כ 300 ש"ח לדבריו }

פורסם
צביקה היקר אני מודה לך על העזרה !

לגבי עלויות וסיום טיפול מול המוסך אני אעדכן { כרגע הרכב עדיין אצל החשמלאי היות ויש לו תור עבודה והעדפתי לא לנסוע עם הרכב היום כנראה הוא יסיים העלות כ 300 ש"ח לדבריו }

 

התיקון הושלם

בוצעה החלפת יוניט + החלפת מים וסידור כל נושא הנזילות מים { היו טיפה }

הכל 400 ש"ח כולל מע"מ

מחיר סביר והגון ?

פורסם
סביר ביותר.

אם המערכת תקינה, המחוג כמעט לא אמור לזוז מהאמצע, גם בפקקים.

 

הסאגה לא נגמרה גילינו שעדיין יש נזילה מהרדיאטור המשך יבוא מחר

באסה

פורסם
התיקון הושלם

בוצעה החלפת יוניט + החלפת מים וסידור כל נושא הנזילות מים { היו טיפה }

הכל 400 ש"ח כולל מע"מ

מחיר סביר והגון ?

 

המחיר סביר התוצאה הסופית לא!

משום שציינת שסודר כל נושא נזילות המים, אז איך התגלה לפתע נזילה ברדיאטור?

סביר ביותר.

אם המערכת תקינה, המחוג כמעט לא אמור לזוז מהאמצע, גם בפקקים.

שרון אכן צודק, המחוג לא אמור לעבור את אמצע הסקאלה.

הסאגה לא נגמרה גילינו שעדיין יש נזילה מהרדיאטור המשך יבוא מחר

באסה

מחכה להמשך בתקווה שלא יתברר שעליך להוסיף תשלום נוסף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...