Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכנים החדשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עד עכשיו נמנעתי מלהתערב בשרשור, אבל רבאק לפי התיאורים של השכנים חשבתי שמדובר בגזע משולב של אמסטף, פיטבול, רועה קווקזי ודוגו ארגנטינו ועכשיו אתה מעלה תמונה של הלברדור הזה שלא נראה שיכול לפגוע בזבוב.

 

הכלבים האלימים והמסוכנים שפגשתי בימי היו לברדורים. (בלי צחוק)

כן יותר מאחד. למה? כי הבעילים אומר - זה לברדור - הוא לא יפגע באף אחד - בזמן שבגינת כלבים הוא רץ ו"צד" כלבים קטנים.

 

אח"כ היה זאב מעורב ופודל מעורב.

 

לאורך כל חיי (ואני מכיר דיי הרבה כלבים כאלו , עוד משנות ה80 שהם היו ממש חדשים בארץ) לא פגשתי אמסטף או פיטבול עם נטיות אלימות.

 

דוגו ארגנטינו דווקא כן , אני מאשים יותר את הבעלים הבהמה שהיה לכלב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני מבין נכון, הם העבירו את הכלב ממקום בו ניתן לראות מן הרחוב למקום אחר, סמוי יותר מבחוץ ושם קשרוהו.

אם זה נכון, המשמעות היא:

הם לא יודעים מי דיבר ולא בטוחים שזה אתה.

הגישה הבסיסית לא השתנתה.

 

מקווה שיעשה מה שנאמר בשיחה.

שבס שלום .

פורסם

הבנת נכון,

הם הרחיקו אותו מעיניי כל אך עדיין ניכר שהם חושדים בי.

מבחן התוצאה האמיתי יהיה מחר,

נכון לעכשיו הכלב שב להיות קשור אך עדיין מס' שעות החופש שקיבל שימחו אותי מאוד.

גם קשרה לכבל ריצה אינו אידאלי בעיניי אך זהו הרע במיעוטו לעומת מצבו הנוכחי,

כפי הנראה הוא לא יזכה בטיול לעולם ויהיה לו טווח הליכה של 15 מטרים.

אך אני אמשיך להתערב עד שבמינימום הוא יהיה חופשי בחצר.

 

תודה לכם על הבעת עניין, אני אמשיך לעדכן.

Gn'f'R

פורסם
...

בכל מקרה,אם לא-אתי אלטמן תדע למשוך בחוטים,היא גרה במרכז,אבל תדע למשוך בחוטים מכל מקום בארץ.

 

תאמין לי מסכנה אתי אלטמן. נראה לי שכל בעיה ולו הקטנה ביותר שקשורה לבעלי חיים בארץ פונים אליה. אמנם היא עושה עבודת קודש, אך אני בטוח שהיא קורסת.

 

לברדור מקסים. חבל לשמוע שאלו הבעלים שלו.

פורסם
אם אתה מצליח להוציא אותו מהם תודיע לי ואני אקח אותו אלי.

 

אני בספק שזה יקרה בדרכים כשרות, בוא נגיד ש אני מוכן לעזור למי שירצה לעשות מצווה עבור הכלב הזה.

ריגשת אותי עם ההצעה הזאת!

Gn'f'R

פורסם

עושים עצירה בעפולה כדי שהאטיופים יטגנו את הצ'יפ עם DEW.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לא,מה זה צ'יפ בסיאט איביזה?

 

lol:-)

 

עם כל הכבוד לכל האנשים פה, לכלב עדיין יש בעלים. אם הוא באמת טרחה גדולה עבורם, הם ישמחו להיפטר ממנו תמורת כמה מאות בודדים של שקלים (אם לי זה היה מפריע, הייתי משלם זאת בשמחה וממשיך הלאה בחיפוש בית לכלב).

פורסם
לא,מה זה צ'יפ בסיאט איביזה?

 

לא,באימפרזה טורבו :brickwall:

שאלתי על מנת לקבל תשובה,לא על מנת להסתלבט.

פורסם

אל תרתח אדון עזריאל, מדובר באוף טופיק וקצת חוש הומור עוד לא הזיק מעולם לאף אחד :wink:

 

תחייך, החיים יכלו להיות הרבה יותר גרועים, תאר לך שהיית שולף את התחתון מתוך התחת ומישהוא בדיוק היה מצלם אותך:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...