Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכנים החדשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם באגירה וגם הצעתי קודם. יש הבדל בין להציע להם פתרון לבין להגיש להם אותו . גש לחנות, קנה. והסכם עם החנות שאם לא יהיה שימוש, תחליף במזון וציוד לכלב שלך.

 

אם יעלם להם הכלב, מחר יבוא הבן שלהם ויעלם לך הכלב, חבל.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל, כל הכבוד ערן על הרגישות למצבו של בעל חיים. זה מעיד עליך הרבה (לטובה 8)). לטעמי הצעד שנקטת בסוף (דיווח לרשויות) הוא הנכון ביותר במצב זה. אני לא יודע איך הדברים עובדים באיזור ערד, אבל באיזור המרכז "תנו לחיות לחיות" מאוד יעילים, ניגשים למקום ופותרים את הבעיה (כולל נקיטת צעדים נגד "מתעללים", אם יש כאלה).

אני גם לא מבין את כל ההצעות של האחרים לעשות צעדים בעצמך - אתה עדיין לא רשות או גורם רשמי אחר, אל תסתבך בחדירה לרשות הפרט האחר ונגיעה ברכושו.

 

מישהו העלה את האפשרות שהכלב באמת אלים מאוד?

 

נו, אז?! אם הכלב אלים ואין לך אפשרות לרסן אותו - למה להחזיק בו מלכתחילה? מה זה, עציץ ששמים בחוץ? אם אינך יכול להשתלט עליו, שלא לדבר על להנות ממנו - אל תחזיק כלב. בטח לא בתנאים המתוארים.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

סביר להניח שהביקור של הרשויות יסתיים בלא יותר מביקור לשיחה. כל עוד הם לא ימצאו את הכלב גוסס נראה לי שהם לא יעשו הרבה. גם אני חושב שהטיפול של תנו לחיות לחיות יהיה יותר יעיל.

 

סביר להניח שהיחסים עם השכנים החדשים נהרסו, אבל ניחא. הכלב לדעתי יותר חשוב ושנית, בשביל זה יש שכנים לא?! (כדי לריב איתם). האמת שאני צוחק כי זהו מצב נפוץ, אם כי מאד לא נעים. אין דבר יותר מרגיז מאשר להיות במריבה עם השכנים הצמודים. עדיין- ישר כח על האקטיביזם. המשך לעדכן.

 

לצערי יש הרבה מאד אנשים שחושבים שכלב זה רובוט שאפשר לקשור לבד בתוך מחסן/חצר כדי שישמור לך על הרכוש, ללא כל התיחסות הומנית או התחשבות בצרכיו הבסיסיים. זו מציאות שצריך לשנות בכל דרך אפשרית.

פורסם
הכוונה שלי הייתה שאולי לא כדאי להתקרב אליו.

 

אני רק דואג לביטחון של פותח השרשור, שלא יתקרב אליו סתם ככה כמו שהציעו לו כמה פעמים בשרשור.

 

אההה... סורי, לא הבנתי קודם את כוונתך :oops:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

הייתה בקשה מנומסת שלא אספור שעות , אז אספור ימים ,

5 ימים .

 

בשעות הבוקר התקשרתי למחלקת התברואה שם העבירו את

השיחה לוטרינרית העירייה אשר לקחה פרטים ממני .

אומנם הייתי בעבודה אך אשתי התקשרה אליי בכדי לספר

שהגיעה אליהם אישה שניגשה לחצר האחורית ובדקה את הכלב .

 

אנחנו לא יודעים אם דיברו עם הבעלים , אני יודע שבשעות הבוקר

הם אינם בבית .

בכל אופן , חזרתי בשעות אחה"צ לבית וניגשתי מיד לחלון כדי

לראות את הכלב - הוא עדיין שם .

מחר אני אתקשר שוב לוטרינרית כדי לשאול מה דעתה לגבי העיניין .

 

שחרור הכלב בעיניי הייתה אופציה מיידית וקלה , אך הדבר היחיד שמנע

ממני לבצע זאת היא המחשבה שהוא עלול לתקוף אנשים ברחוב - אולי .

 

השכנים אינם מעניינים אותי כלל , בייחוד האישה .

הייתי סקפטי לגבי מעורבות הרשות המקומית

עכשיו אני מבין שהספקנות כנראה הייתה נכונה . חבל .

Gn'f'R

פורסם

קשור כמו גדול !

מחרבן , משתין , אוכל ושותה עם שרשרת אורך מטר וקצת .

פעם ביום (בשעות הלילה) האישה יוצאת לשים לו אוכל בקערה

ומסתובבת חזרה לבית , בלי ליטוף בלי נעליים .

Gn'f'R

פורסם

אז בשביל מה לעזאזל הם צריכים את המסכן הזה?

עושה רושם שהם רק מחפשים איך להפטר ממנו.

 

שחרר אותו ושים להם 20 שקל בקערה של האוכל של הכלב.

אם הם ימשיכו ככה עוד כמה ימים הכלב ימות מהשמש.

פורסם

אתמול או שלשום שמו לו שם איזו מלונה מעפנה,

כנראה שברגע של עצבים הכלב הפך אותה ועד עכשיו היא הפוכה .

באמת שאני לא יודע למה הם צריכים את הכלב הזה ,

תבין שאישתי עצרה אותי מביצוע מעשה מחשש לפגיעה במשפחתי .

ומה גם שהיום לא שמעתי או ראיתי מישהו שיצא אל הכלב לבדוק מים ואוכל .

Gn'f'R

פורסם

מקרה קלאסי של אנשים שחושבים שהכלב זה ליופי ול״שמירה״ עלק.

יש הרבה פעילים בפייסבוק שיוכלו לייעץ/לסייע. השלב הבא- נסה את תנו לחיות לחיות.


×
×
  • תוכן חדש...