Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

ברשותי מאזדה לאנטיס 1.6 מנוע B6 מאחר ומשאבת המים שבקה חיים (התחילה לנזול בקצב מטורף ) הגיע הזמן להחליפה

אשמח אם מישהו יוכל לפרט את סדר פירוק החלקים על מנת להגיע למשאבה ולהחליפה

אין לי ניסיון עם מאזדות בעניין (רק עם פורד ושברולט )

תודה מראש :)

פורסם

במידה ואתה יודע מה אתה עושה ויש לך את הכלים הדרושים אז אני שם לך שרטוט מאוטודאטה.

במידה ולא עדיף לך ללכת למוסך, הנזק הפוטנציאלי שאתה יכול לגרום עולה בהרבה מהעלות של החלפה של משאבה.

טיימינג.JPG

טיימינג 1.JPG

פורסם

תודה רבה הבנתי את התהליך :)

במידה ויופיעו שאלות אניאשאל :)

כלים וידע יש (אני מסוג האנשים שמעדיף לטפל בבית בכל חוץ מתקלות שצריכות ציוד מיוחד כמו כיוון פרונט החלפת מנוע וכו )

פורסם

צריך לבדוק,האם משאבת המים יושבת על הטיימינג- אם כן,כדאי מאוד להחליף גם חגורת טיימינג ומחזירי שמן ולסגור עניין ל-5 שנים או 90,000 הק"מ הקרובים.במקרה הזה,מדובר על טיפול שיכול לעלות מעל 1,000 ש"ח.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

טוב אז פירקתי הכל הוצאתי את המשאבה הישנה ועכשיו יש לי שאלה :D

 

עם המשאבה הישנה יש אטם מתכת ואילו עם המשאבה החדשה שקניתי (מקורית - הישנה לא נראה לי שהיתה מקורית )

יש אטם רגילה (סוג של קרטון לא יודע מה החומר )

איזה מבין האטמים כדאי לשים (או שלשים את שניהם ) ?

פורסם

שים את האטם החדש.

 

קודם כל היא מותאמת למשאבה החדשה במדוייק, שנית יתכן והאטם הישן התעוות מעט בעבר וגם אולי משם היו דליפות של מים.

×
×
  • תוכן חדש...