Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה תפקידו ושמו של הדיאפרגמה (עם) זרוע שחורה נמצא מתחת לסעפת פלטה וכיצד הוא פועל.

מה תפקידו ושמו של החיישן של (הוא נמצא על בית מסננן אוויר מתחת לצינור אווייר ואיזה זמן הוא נכנס לפעולה

מדובר בפאסאט 130כ"ס נפח מנוע 1900 שנת2003 tdi

פורסם

היי mozman,

אתה באמת משקיען, נהנתי לראות את התמונות אך לא לזה התכוונתי.

מרק תודה גם לך

אני מצרף תמונות על מנת שתוכלו לראות על מה מדובר ..

אשמח לעזרתכם.

שלמהבש

IMG_6280.jpg

IMG_6281.jpg

IMG_6282.jpg

IMG_6283.jpg

פורסם
זה פותח וסוגר מעבר מים שקשור לשסתום ה egr

 

אוי גיא גיא...אם נכון מה שכתוב לך בחתימה ואתה עובד בצ'מפיון אז אני מקוה שזה לא בתיקון ו/או אבחון רכבים...

 

שלמה - הפעמון השחור עם הזרוע מפלסטיק היא חלק משסתום ה- EGR המהווה חלק ממע' היניקה של המנוע. שים לב שהוא מחובר בוואקום בצד שני וזאת על מנת לעזור בדימום המנוע ו/או כאשר נדרשת ירידת סל"ד מהירה. הצינור הקטן מצד ימין מבצע וואקום אשר מושך את הקפיץ שבתוך הפעמון ואז נסגרת קלאפה בתוך ה-EGR, דבר שמביא לחנק של המנוע ועוזר בהורדת הסל"ד ו/או דימום.

 

החלק השני שצילמת גם הוא חלק ממע' הוואקום שמחוברת גם לטורבו וגם למע' הבלימה (שעובדת על וואקום). אם תעקוב אחר הצינורות תגלה שחלק מהם נכנסים אחרי קיר האש ומתחברים לתוף כפול גדול כזה שהוא זה שמבצע את הוואקום.

 

לי אישית נשברה הזרועה של ה-EGR ולא הבנתי למה האוטו לא סוחב ונשמע כאילו הוא הולך למות כל רגע. אחרי שחפרתי בנושא יומיים הבנתי שהמנוע לא מצליח לינוק אויר כמעט ולכן לא מתפקד. עשה ניסוי - כאשר המנוע עובד, בניוטראל, תוריד את הפרפר שליד הזרועה למטה ותראה איך המנוע נחנק וכמעט נכבה.

 

חג שמח

פורסם
מה תפקידו ושמו של הדיאפרגמה (עם) זרוע שחורה נמצא מתחת לסעפת פלטה וכיצד הוא פועל.

מה תפקידו ושמו של החיישן של (הוא נמצא על בית מסננן אוויר מתחת לצינור אווייר ואיזה זמן הוא נכנס לפעולה

מדובר בפאסאט 130כ"ס נפח מנוע 1900 שנת2003 tdi

 

שים לב שדיברת על סעפת פליטה, בתמונות שצירפת רואים שמדובר בסעפת יניקה, אני יכל לעזור רק על סמך הנתונים שסיפקת.

פורסם
שים לב שדיברת על סעפת פליטה, בתמונות שצירפת רואים שמדובר בסעפת יניקה, אני יכל לעזור רק על סמך הנתונים שסיפקת.

 

דרך אגב בהמשך לדבריו של מוזמן, סעפת פליטה נמצאת מתחת בערך מול סוף המגן שנמצא לך מצד ימין של פילטר האויר וזאת ע"מ להגן עליו (ועל השאר באיזור) מהחום שנפלט

פורסם

mozmamn11 מרק וכל החברים אני מתנצל הטעות שלי.

לגבי הדיאפרגמה השחורה הבנתי. לגבי התמונה השלישית משמאל אני יודע שזה החיישן שמפעיל את הדיאפרגמה השחורה

רציתי לדעת מה תדירות או באיזה מצבים הוא נכנס לפעולה.

רציתי לדעת יותר על משמעות המים לejr

המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצל שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב"

חג שמח

פורסם

צודק עכשיו ראיתי זה יושב על הקולר גזים ששיך ל egr.

וליפני שאתה מעביר ביקורות תחשוב פעמים .

כי אני יכול ללמד אותך על egrים ותפקידם

פורסם
צודק עכשיו ראיתי זה יושב על הקולר גזים ששיך ל egr.

וליפני שאתה מעביר ביקורות תחשוב פעמים .

כי אני יכול ללמד אותך על egrים ותפקידם

 

אני בטוח שאתה יכול ללמד אותי ואחרים כפי שלימדת אותנו בתגובתך הראשונה...

לפעמים צריך קודם לחשוב ואחר כך לכתוב ולא ההיפך - בדיוק כפי שאנו מצפים ממי שעובד במוסך בכלל ובצ'מפיון בפרט...

פורסם
ולמלא שמן בסולר בטח זה רעיון חכם נכון ??

 

לאור פרסומים רבים בחו"ל ששם כפי הידוע לך רכבי הדיזל שולטים - אכן כן !!!

כנראה בארצנו הקטנטונת היבואנים /או המוסכים המורשים שלהם לא מגלים סודות ע"מ שירבו התקלות ואיתן רווחיהם...

נראה לי שאפילו יתכן ששמעת על זה אצלך במוסך אבל אתה לא מספר לנו את הסוד...

 

תקרא קצת בחו"ל, תחכים ותלמד...

 

אתה יודע - יש להם "קצת" יותר אוכלוסיה משלנו "וקצת" יותר רכבי דיזל שנעים כל יום על הכבישים...מיילים ארוכים...

 

בלי קשר - מישהו מכיר את הנושא? בדק ו/או ראה את התוצאה ואיך זה עובד בפועל?

פורסם

חברים על תתנו לאגו לנצח

אך הפולמוס הוא טוב ומעשיר והפרה

אני שוב שואל מכוון שלא עניתם שלאלתי

רציתי לדעת מה תדירות או באיזה מצבים הוא נכנס לפעולה.

רציתי לדעת יותר על משמעות המים לejr

המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצל שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב"

חג שמח

פורסם

אני לא חושב שבמודל הזה היה קירור מים לגזים של ה EGR,

 

תספק את קוד המנוע ואז יהיה אפשר לבדוק ב ETKA.

 

יש לי גולף פלוס מנוע BKC וטוראן מנוע BLS, אצלי יש קירור מים לגזים של ה EGR בשני המנועים

 

יכל להיות שאצלך הדיאפרגמה פרוצה ולכן היא לא מבצעת את הפעולה שלה.

 

תסדר את זה, המכוניות האלה נהדרות אז תחזיר לה אהבה לאט לאט תסדר הכל.

×
×
  • תוכן חדש...