שלמהבש
-
הודעות
24 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שלמהבש
-
פרק את הגלגל הרועש ובדוק אם יש משקולת עופרת על הג'נט היתכן שהיא משוחררת הוא מסתובבת על הג'נט ומרעישה
-
שלום לכולם כאשר אני ממלאה את המיכל עד הסוף הסולר נוזל מהחלק העליון של המיכל . כיצד מפרקים את המיכל? האם שהדגשים לפרוק המיכל? תודה.
-
סוג שמן מנוע למיצובישי סופר לנסר החדשה שנת 2010 נפח 1500
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נאמר לי כי סוג השמן למיצובישי לנסר 2010נפח 1500 הוא 5w30 סינטטי ההיתכן ? תודה -
שלום ברצוני לברר את סוג שמן המנוע של מיצובישי סופר לנסר החדשה שנת 2010 נפח 1500 האם השמן סנטטי או חצי סנטטי תודה
-
שלום ביום קר מאוד פתחתי את פקק מילוי שמן מנוע מיצובישי נפח מנוע 1500 2010 בפקק היא קצף של מים בשמן בדקתי שוב ביום חמים והפקק היא נקי לא חסר מים המע הקירור האם תופעה זו מוכרת במיצובישי
-
נזילת שמן ממחזיר שמן מנוע מהפולי בפורד קונקט
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים אין מי שמכיר את הפורד קונקט 2010 -
לאנשים הטובים שלום. יש לי פורד קונקט דיזל 2010 . יש לי נזילה ממחזיר שמן מנוע קדמי 1. האם ניתן להחליף מחזיר שמן ללא הוצאת מנוע ? 2. מה הפרוקים הנדרשים לצורך החלפת מחזיר שמן מנוע קדמי? 3.מה הסיבות לכך שהמחזיר שמן הנ"ל נוזל? תודה לכולם.
-
נזילת מים מדוד כניסת מים לרדיאטור שברולט אוואו 2004
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לאנשים הטובים מצב הרדיאטור טוב מאוד אבל יש נזילה מהדוד השחור סנטימטר אחד מתחת לפייה והנזילה כאשר המים מתחממים. לאחר פרוק הדוד יש שם אטם או צריך למרוח חומר אטימה ? יש ברז לניקוז אויר או רק למלאה מים ? תודה. -
שלום לאנשים הטובים יש לי נזילת מים מדוד כניסת מים לרדיאטור שברולט אוואו 2004 מה מומלץ להחליף רק את הדוד העליון או להחליף את כל הרדיאטור. הנזילה היא מהדוד (הפלסטי השחור ) האם לאחר ההחלפה יש צורך בניקוז אויר או רק למלא מים תודה לאנשים הטובים
-
שלום לאנשים הטובים יש לי נזילת מים מדוד כניסת מים לרדיאטור שברולט אוואו 2004 מה מומלץ להחליף רק את הדוד העליון או להחליף את כל הרדיאטור. הנזילה היא מהדוד (הפלסטי השחור ) האם לאחר ההחלפה יש צורך בניקוז אויר או רק למלא מים תודה לאנשים הטובים
-
מעוניין לקנות מיציבושי לנסר 2008 עם 203.000 ק"מ. מה הבעיות הצפויות?
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לאנשים הטובים אני מודה לכולם על היעוץ תודה רבה -
מעוניין לקנות מיציבושי לנסר 2008 עם 203.000 ק"מ. מה הבעיות הצפויות?
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום להאנשים הטובים הרכב מיציבושי 2008 עשה 203000 קמ המחיר שהוא דורש 25000 שח הרכב מליסינג כשהוא הנהג היחידי והוא קנה את הרכב לאחר 3 שנים השאלה היא מיציבושי שעשה 203000 קמ זה תחילת צרות של מנוע וגיר או שהוא רק התחיל לעבוד הן מבחינת המנוע והגיר תודה -
שלום לאנשים הטובים ברצוני לרכוש סובארו אימפרזה 1600 שנת 2006 גיר אוטו. 1.מה תצרוכת דלק אמינות וחוות דעת לרכב מסוג זה? 2.האם יש רכב כדומה לאימפרזה בנתונים ותצרוכת הדלק שלו פחות מהאימפרזה תודה
-
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלמה, אפשר לדעת איך בדקת את החיישן? כלומר אלו פעולות ביצעת ועפ"י איזה מידע החלטת האם התגובות של החיישן תקינות(תקין או תקול)? ראיתי שהדיאפרגמה egr אשר נמצת מתחת לסעפת יניקה אינה מגיבה בזמן עבודה של המנוע ביבובי סרק 900 סל"ד ניתקתי את צינורות החיישן ממערכת צינרות הווקום ואז הטורבו נכנס לפעולה -
1. בדוק את דופן הצמיג והיא והוא יבש (מתפוצץ) סדקים החלף צמיג 2. בדוק עומק החריצים מינימום 2מילימטר תקין 3.בתמונה דופן שטח הצמיג ניראה תקין בהצלחה
-
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה זה נוקס -
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דגם המנוע הוא avf אני פתרתי את התקלה שלי המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצב שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב" הצלחתי לתקן את החיישן שיושב על בית מסננן אויר והכול הסתדר אני רוצה להבין את מערכת הווקום וכל הדיאפרגמות יש. אחד על המנוע צבע כסוף נאמר לי שגם זה שייך ל ejr השמח לקבל כל מידע גם חלקי על המערכת הזו חג שמח -
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים על תתנו לאגו לנצח אך הפולמוס הוא טוב ומעשיר והפרה אני שוב שואל מכוון שלא עניתם שלאלתי רציתי לדעת מה תדירות או באיזה מצבים הוא נכנס לפעולה. רציתי לדעת יותר על משמעות המים לejr המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצל שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב" חג שמח -
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
mozmamn11 מרק וכל החברים אני מתנצל הטעות שלי. לגבי הדיאפרגמה השחורה הבנתי. לגבי התמונה השלישית משמאל אני יודע שזה החיישן שמפעיל את הדיאפרגמה השחורה רציתי לדעת מה תדירות או באיזה מצבים הוא נכנס לפעולה. רציתי לדעת יותר על משמעות המים לejr המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצל שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב" חג שמח -
חיישן ודיאפרגמה בפלקסווגן פאסאט דיזל 2003
שלמהבש פרסם הודעה בנושא של שלמהבש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי mozman, אתה באמת משקיען, נהנתי לראות את התמונות אך לא לזה התכוונתי. מרק תודה גם לך אני מצרף תמונות על מנת שתוכלו לראות על מה מדובר .. אשמח לעזרתכם. שלמהבש -
מה תפקידו ושמו של הדיאפרגמה (עם) זרוע שחורה נמצא מתחת לסעפת פלטה וכיצד הוא פועל. מה תפקידו ושמו של החיישן של הנ"ל (הוא נמצא על בית מסננן אוויר מתחת לצינור אווייר ואיזה זמן הוא נכנס לפעולה מה קורה כאשר מבטילים אותו מדובר בפאסאט 130כ"ס נפח מנוע 1900 שנת2003 tdi
-
מה תפקידו ושמו של הדיאפרגמה (עם) זרוע שחורה נמצא מתחת לסעפת פלטה וכיצד הוא פועל. מה תפקידו ושמו של החיישן של (הוא נמצא על בית מסננן אוויר מתחת לצינור אווייר ואיזה זמן הוא נכנס לפעולה מדובר בפאסאט 130כ"ס נפח מנוע 1900 שנת2003 tdi
