Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפקידו של השסתום מיחזור גזי פלטה ( egr) במנועי דיזל הוא להוריד את טמפרטורת הבערה כדי שלא יווצר נוקס

ולשנות את המילוי הניפחי .

הוא עבד בסרק ובשיוט עם גז קבוע

בשונה ממנועי בנזין ששם הוא רק משנה את המילוי הניפחי והופך אותו לפחות יעיל כדי לחסוך בדלק

פורסם

דגם המנוע הוא avf

אני פתרתי את התקלה שלי

המקרה שלי הוא שהחיישן נתפס לי במצב אחד סגור או פתוח וגרם למצב שלא היה וקום במערכת כתוצאה מכך הטורבו לא נכנס לפעולה והרכב לא "סחב" הצלחתי לתקן את החיישן שיושב על בית מסננן אויר והכול הסתדר

אני רוצה להבין את מערכת הווקום וכל הדיאפרגמות יש. אחד על המנוע צבע כסוף נאמר לי שגם זה שייך ל ejr השמח לקבל כל מידע גם חלקי על המערכת הזו

חג שמח

פורסם

NO- תחמוצת חנקן אשר נוצרת ע"י המנוע בטמ"פ בעירה גבוה.

גז זה רעיל מאד לחי ולצומח והגורם לגשם חומצי.

היות ואנו לא יודעים לעולם איזה גז מיוצר מהקבוצה = no1,no2 וכו קוראים לקבוצה זו בשם no משהו ולכן ה x.

- NOX.

משתמשים ביחידת מיחזור גזי פליטה EGR כדי להקטין את האפשרות לייצירת גז רעיל זה ע"י הזרמת כמות גזי פליטה נמדדת כמותית בנפח כדי לקרר או יותר נכון תוצאתית כי יש פחות חמצן ודלק בנפח הצלינדר ולכן טמפ השריפה יורדת.

הדבר מתבצע במנועי בנזין ודיזל מאותה הסיבה בדיוק רק במופעי עבודת מנוע שונים .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

בבנזין זה לא בשביל הנוקס . זה נטו לצריכת דלק עובדה שירדו מזה בשנים האחרונות ובדיזל עדין קיים .

הבנזין לא מגיע לטמפרטורת בערה כמו הדיזל אני לא זוכר בדיוק באיזה טמפרטורה הנוקס מתחיל להיוצר צריך לפתוח

את הספרים ואין לי כוח עכשיו

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום גיא.

אתה טועה ומטעה בהצהרתך ואנו לא נתווכח על זה.

כעובדה לא ירדו מ egr אלה להפך גם כחלק מהמלחמה שלהם בהורדת co2 .

החיסכון בדלק הוא תוצאתי ולא מכוון כוונת המשורר היא בפירוש ל nox גם בבנזין וגם בדיזל.

חיים יוד.

פורסם

אני לא טועה ולא מטעה ואין לי בעיה להיכנס איתך לדיון כולל לבוא לעסק שלך עם חומר טכני מהיצרן .

ברגע שעברו לתיזמון שסתומים משתנה אין יותר צורך בegr.

איזה מנוע tsi אתה מכיר איתו ?

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

זה שאתה לא רואה יחידת מחזור גזי פליטה חיצונית זה לא אומר שזה לא כיים.

טבעי בכול מנוע בזמן חפיפת שסתומים נשארים גזי פליטה ברמה מסויימת בצלינדר זה נקרא egr פנימי.

כאשר אנו יכולים לשלוט על זמני פתיחת השסתומים אנו למעשה יכולים מעבר למילוי הנפחי גם לשלוט על כמות גזי הפליטה שימוחזרו פנימית.

מעבר לזה במנועי שריפה בעירה ענייה כגון -fsi , tsi - מתקינים ממיר מחמצן ל - nox שאוגר ומחמצן לאחר מכן גז זה לכן ישנו גם חיישן טמפ גזי פליטה כחלק מהמע כדי לשלוט גם על המודים השונים של ההזרקה ותזמון השסתומים - נקרא גם - DNOX .

( בדיזל זה גם הזרקה של דלק בפליטה ׂ).

חיים יוד.

פורסם

התיזמון משתנה מבצע את תפקיד הegr .זה לא שיש רכיב מיחוד לזה .

ובמנועי דיזל יש גם הזרקת אמוניה לאגזוז כדי לטפל בנוקס בצמוד ליחדיה tpf .

כרגע זה רק במסחריות אני מאמין שיגיע גם לפרטי מתי שהוא

פורסם
התיזמון משתנה מבצע את תפקיד הegr .זה לא שיש רכיב מיחוד לזה .

ובמנועי דיזל יש גם הזרקת אמוניה לאגזוז כדי לטפל בנוקס בצמוד ליחדיה tpf .

כרגע זה רק במסחריות אני מאמין שיגיע גם לפרטי מתי שהוא

 

קיים בפאסאט TDI בחו"ל

פורסם

שלמה, אפשר לדעת איך בדקת את החיישן?

כלומר אלו פעולות ביצעת ועפ"י איזה מידע החלטת האם התגובות של החיישן תקינות(תקין או תקול)?

 

תודה

אופיר.

פורסם

שלמה, אפשר לדעת איך בדקת את החיישן?

כלומר אלו פעולות ביצעת ועפ"י איזה מידע החלטת האם התגובות של החיישן תקינות(תקין או תקול)?

ראיתי שהדיאפרגמה egr אשר נמצת מתחת לסעפת יניקה אינה מגיבה בזמן עבודה של המנוע ביבובי סרק 900 סל"ד ניתקתי את צינורות החיישן ממערכת צינרות הווקום ואז הטורבו נכנס לפעולה

×
×
  • תוכן חדש...