Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי לפני כמה ימים רנו קנגו 2006 בנזין אוטומט ויש לי בעיה של זיוף מנוע בסרק ועמידה הטורים יורדים והמנוע מגמגם חוץ מזה בנסיעה הרכב טס ונוסע בלי בעיה .הלכתי למכונאי והוא שם לב שיש יניקת אויר מסעפת היניקה הוא שם ספריי אתר ליד סעפת היניקה כשהמנוע עובד והרכב כבה . הוא אמר לי שיש בעית משיכת אויר וצריך לפרק את סעפת היניקה וליבדוק ואולי גם ראש מנוע מה שהפחיד אותי ! יש לציין שבאמת יש רעש של יניקת אויר מאזור הסעפת השאלה היא האים זה באמת הבעיה וזה לא סיפור יקר המכונאי לא מוכן לתת מחיר ואומר שצריך לפרק ולראות מה דעתכם:roll:

פורסם

לא הבנתי מה הקשר לראש מנוע אבל בכל מקרה מתחת לסעפת היניקה 8 גומיות שעם הזמן מתייבשות, יש סט גומיות שאפשר לקנות ברנו ולהחליף.

זו בעיה נפוצה.

פורסם

הוא אמר שיש משיכת אויר האם הוא סידר זאת בסוף?

היתחברת לסורק תקלות בדקת בנוסף פלגים(צריכים להיות מקוריים)

המכונאי חייב לתת לך הצעת מחיר ליפני עבודה.

פורסם
הוא אמר שיש משיכת אויר האם הוא סידר זאת בסוף?

היתחברת לסורק תקלות בדקת בנוסף פלגים(צריכים להיות מקוריים)

המכונאי חייב לתת לך הצעת מחיר ליפני עבודה.

המכונאי שם סיליקון מיוחד שמתיבש מהר מסביב לפתח העגול כעזרה ראשונה והזמין אתם עגול לפתח אין לי מושג כמה זה אמור לעלות עים פירוק והרכבה יש לכם מושג ?
פורסם
המכונאי שם סיליקון מיוחד שמתיבש מהר מסביב לפתח העגול כעזרה ראשונה והזמין אתם עגול לפתח אין לי מושג כמה זה אמור לעלות עים פירוק והרכבה יש לכם מושג ?

הסיליקון עזר מעט לא ממש !

פורסם
אתה חוזר למוסך להחליף את האטם בסוף?

רק אז תוכל לדעת אם זה עזר

כן אני חוזר למוסך להחליף ,

×
×
  • תוכן חדש...