Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לקחתי יונדאי אקסנט 2005 לבדיקה ומצורפות התוצאות שלו.

לפי הבוחן, המנוע בסדר ומה שכתוב שם זה דברים קטנים.

בנוסף, הלכתי למוסך שם מטופל האוטו ואמרו לי את אותו דבר בערך.

 

מה דעתכם?

בדיקת רכב-אקסנט.jpg

פורסם

סביר יחסית לשנתון אבל קח בחשבון שכן יש כמה דברים שצריך לסדר די בדחיפות, כמו הפנסים ומערכת הקירור ברכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לי זה היה מפריע שהיה לרכב משהו שהצריך החלפת שמשה קדמית.

אתה יודע, מספיק שאיזה ילד חוליגן בעט בכדור במגרש חניה חזק מדי ופגע לך בחלון ושבר אותו,

או שאיזה מישהו משועמם זרק אבן גדולה על החלון שלך - והופס, החלפת חלון. :roll:

 

חלון לא חייב להשבר מתאונה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה יודע, מספיק שאיזה ילד חוליגן בעט בכדור במגרש חניה חזק מדי ופגע לך בחלון ושבר אותו,

או שאיזה מישהו משועמם זרק אבן גדולה על החלון שלך - והופס, החלפת חלון. :roll:

 

חלון לא חייב להשבר מתאונה.

 

נכון, אבל יכול להיות שבמקרה שלנו כן מדובר בתאונה.

וגם אם לא, נניח, למה לקנות רכב עם שמשה לא מקורית?

אמרתי שלי זה היה מפריע. אם לו זה לא מפריע...

פורסם

השאלה מה צריך לתקן במערכת הקירור (האם הבוחן ציין,שהרכב התחמם פעם ? אם כן,הייתי מתרחק כי זה מנוע,שיהיה עלול להזדקק בעתיד הקרוב לתיקון משמעותי).אם הרכב לא התחמם יתכן ומדובר רק בדליפה מטרמוסטט/משאבת מים/חיבורים של צינורות מים-אלו דברים שקל יות לסדר אותם.

לפי הבדיקה (ובהנחה שהרכב לא עבר טיימינג ב- 5 שנים האחרונות) יש לבצע טיפול טיימינג ורצוי עם מותחנים,מחזירי שמן ומשאבת מים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לפי הבוחן, המנוע במצב תקין.

לגבי מערכת הקירור, חבל באמת שלא קיבלתי מהבחון יותר פרטים. בכל מקרה, מה אתם ממליצים לעשות ? כמה תיקון של מערכת קירור יכול לעלות במקרה הרע ?

אני חייב לציין שהייתי גם במוסך שבו הרכב מטופל - מוסך מורשה של יונדאי, ואמרו לי שלפי ספר הטיפולים והקילומטר, אין מה למהר עם הרצועת טיימינג, אפשר לחכות עוד שנה.

פורסם
סביר יחסית לשנתון אבל קח בחשבון שכן יש כמה דברים שצריך לסדר די בדחיפות, כמו הפנסים ומערכת הקירור ברכב.

אולי, אבל חסר לי הנתון, כמה ק"מ הרכב עבר.

alfa 156 2.5.

פורסם
נכון, אבל יכול להיות שבמקרה שלנו כן מדובר בתאונה.

וגם אם לא, נניח, למה לקנות רכב עם שמשה לא מקורית?

ולמה לקנות רכב עם צמיגים לא מקוריים? כמו שאמרו, שמשה שבורה כניראה לא בגלל תאונה. כדי ששמשה תשבר כתוצאה מתאונה, המכה צריכה להיות מאוד חזקה ולפי מה שכתוב בדו"ח בדיקה - לא היה מכה כזאת. קרוב לוודאי ששמשה נשברה בגלל חוליגן או בגלל שמשהו עף על הרכב בנסעה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמובן שצריך תמיד לדעת שבמכוני בדיקה תמיד הם מגזימים בליקויים כי הם נותנים אחריות על הבדיקה שלהם..

מנסיון שלי עם הרכב שלי שהוא יותר מבוגר משלך התוצאות בדיקה חלקם נתנו לי חששות לקניה, אבל שהגעתי למוסך שמבין והוא גם עבר על תוצאות הבדיקה וגם ראה את הרכב בפועל, הוא אמר לי תקפוץ על המציאה של הרכב.

אז לדעתי אל תשלול ישר רכב מתוצאות בדיקה של מכון אלא עדיף שתיתייעץ גם עם מוסכניק מומחה שמכיר את סוג הרכב והמחלות שלו.

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם
ולמה לקנות רכב עם צמיגים לא מקוריים? כמו שאמרו, שמשה שבורה כניראה לא בגלל תאונה. כדי ששמשה תשבר כתוצאה מתאונה, המכה צריכה להיות מאוד חזקה ולפי מה שכתוב בדו"ח בדיקה - לא היה מכה כזאת. קרוב לוודאי ששמשה נשברה בגלל חוליגן או בגלל שמשהו עף על הרכב בנסעה.

 

ואני תוהה למה התעלמת מהמשפט האחרון שלי שהיה העיקר.

היו פה ושם שרשורים על שמשות תחליפיות ואיכותן לעומת המקוריות. אם מבחינתו זה בסדר לבריאות, אבל אם יש לי אפשרות לרכוש רכב עם שמשה מקורית ושמשה תחליפית, אעדיף את זה עם המקורית.

פורסם

dmkz1111, למצוא רכב שמור ומטופל קשה. בדרך לרכב כזה עוברים לרוב עשרות רכבים אחרים, טיולים בכל הארץ בחיפוש אחר הרכבים, ימי חופש ואלפי שקלים בבדיקות רכב. תמיד יהיה לך אפשרות לקנות רכב עם שמשה מקורית, אבל זה יכול לגרור אותך לעוד כמה חודשים של חיפוש ולעוד אלפי שקלים במציאת אקזמפלר שמור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
dmkz1111, למצוא רכב שמור ומטופל קשה. בדרך לרכב כזה עוברים לרוב עשרות רכבים אחרים, טיולים בכל הארץ בחיפוש אחר הרכבים, ימי חופש ואלפי שקלים בבדיקות רכב. תמיד יהיה לך אפשרות לקנות רכב עם שמשה מקורית, אבל זה יכול לגרור אותך לעוד כמה חודשים של חיפוש ולעוד אלפי שקלים במציאת אקזמפלר שמור.

 

ואני סברתי לתומי שזו המטרה.

×
×
  • תוכן חדש...