Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ניסן אלמרה התחמם מעבר לקו עמצאי בתי הביתה ובדקתי צנרת מ תרמוסטט צינור אחד היה קר היום החלפתי תרמוסטט מקורי של אלמרה היתחלתי להוציא אוויר עם רכב מונע ופקק של רדיאטור פתוח ואז מים התחילו להבעבעה ועדיין מתחמם מה יכול להיות עד?

פורסם

תנסה (רק לצורך הבדיקה, לא להתנפל עלי) לראות מה קורה בלי תרמוסטט (אם זה בכלל אפשרי טכנית עם צורת הפלאנג' באלמרה).

 

נראה שאתה בכוון הנכון. אולי התרמוסטט החדש תקול/לא מתאים.

אלא אם המשאבה לא מסחררת מים בכלל...

 

הרדיאטור עצמו חם במידה שווה בכל שטחו?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
שלום לכולם ניסן אלמרה התחמם מעבר לקו עמצאי בתי הביתה ובדקתי צנרת מ תרמוסטט צינור אחד היה קר היום החלפתי תרמוסטט מקורי של אלמרה היתחלתי להוציא אוויר עם רכב מונע ופקק של רדיאטור פתוח ואז מים התחילו להבעבעה ועדיין מתחמם מה יכול להיות עד?

 

תמלא נוזל קרור לאט לאט עד שיפסיק לצאת אויר והנוזל ימלא לחלוטין את הרדיאטור, סגור את המכסה והנע את הרכב.

חכה עד שהמנוע יגיע לטמפ. עבודה ובדוק אם הצינור העליון התחמם סימן שהטרמוסטט נפתח. שים לב שהטמפ. קבועה, חכה

עד שהמאוורר יתחיל לעבוד, בדוק שני מחזורים של המאוורר . אם הטמפ. נורמלית כבה מנוע וחכה שיתקרר .בדוק שוב גובה נוזל

קרור, הוסף לפי הצורך גם במיכל העיבוי.

אם במהלך העבודה תבחין שהטמפ. עולה מעל המותר והלחץ במערכת עולה , יש לבדוק אם לא נגרם נזק למנוע וקומפרסיה חודרת למערכת הקרור.

פורסם

שלום רב

 

בניסן אלמרה יש צורך להוציא אוויר בצורה נכונה .

 

רכב כמובן קר לחלוטין

פתיחת בורג ניקוז אוויר מחלל המנוע ( יש בורג מסויים אשר משמש לניקוז אוויר )

 

מילוי נוזל קירור עד אשר יוצא מהחור נוזל קירור נקי ללא בועות

 

סגירת בורג הניקוז ( בעדינות זהו בורג קטן ולא כדאי לשבור אותו 20nm)

 

המשך מילוי נוזל קירור . הנעת הרכב .סגירת מכסה המצנן

 

לתת למנוע לעבוד כ 20 דקות עד שמאוורר נדלק ונכבה ( כמובן לבדוק את מד הטמפ לוודא שהנוע לא מתחמם יתר על המידה )

 

כיבוי הרכב ולתת לרכב להתקרר ( מספר שעות )

 

וכמובן שהרכב קר לבדוק אם יש צורך להוספת נוזל

פורסם

אמרו לך כאן את כל שלבי המלוי.

ראית שהוונטה עובדת?

בדקת שאין נזילות?

*הכי חשוב אם אתה לא מצליח לתקן בעצמך פנה למוסך בהקדם לא לנסוע אם הרכב חם אתה תשרוף את הראש מנוע אני מקווה שכבר עכשיו לא נעשה נזק .

תעדכן...

בהצלחה.

"נהג שמח פעמיים פעם כאשר קונה מכונית ופעם כאשר מוכר אותה".

פורסם
כבר פעמיים הוספתי כמעט 3 ליטר חושב ליפתוח בורג בבלוק מנוע כי בורג של ניקוז לא עוזר מה אתם אומרים

 

שזה לא תקין, וכנראה זו איננה בעיית ניקוז אויר.

עדיף לבדוק במוסך את המערכת תחת לחץ ולראות אם יש דליפת נוזל קירור.

alfa 156 2.5.

פורסם
שלום לכולם ניסן אלמרה התחמם מעבר לקו עמצאי בתי הביתה ובדקתי צנרת מ תרמוסטט צינור אחד היה קר היום החלפתי תרמוסטט מקורי של אלמרה היתחלתי להוציא אוויר עם רכב מונע ופקק של רדיאטור פתוח ואז מים התחילו להבעבעה ועדיין מתחמם מה יכול להיות עד?

איזה שנה הרכב

×
×
  • תוכן חדש...