Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מתכוון לרכוש טאבלט, חשוב לי שתהיה לו מקלדת/עמדת עגינה.

ראיתי שמספר חברות מציעות מספר דגמים כאלו.

מצאו חן בעיני הטאבלטים של ASUS.

יש את הטרנספורמר 300 או 700 (שהוא יותר מתקדם) שהם מבוססי אנדרואיד.

כמו כן יש את הויבו 600 שהוא מבוסס וינדוס 8.

קשה לי להחליט מי עדיף, האנדרואיד או הוינדוס.

המלצות? רעיונות?

תודה מראש

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

בעיקר ישמש לשיחות סקייפ, גלישה באינטרנט, צפיה בסרטונים וקצת משחקים.

 

אני מתכוון לרכוש עבור אימי והיא לא כ"כ טכנולוגית (בלשון המעטה), כך שאני צריך משהו ידידותי ואינטואטיבי.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

היתרון הגדול של הטאבלט המבוסס על Windows 8 הוא שהוא מריץ Office 2013.

 

המגרעת שלו היא שהוא לא מריץ כמעט שום דבר אחר (חוץ ממה שהולך ומצטבר ב-Windows Store)

 

להבנתי אמך יכולה להסתפק בטאבלט הרבה יותר זול ורזה המריץ Android.

 

אם כבר טאבלט בסביבת המחיר הזאת הייתי קונה את זה שמריץ Windows 8 רגיל ולא RT.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מחזק - ההבדל לwin8 רגיל לעומת rt זה עצום (הרגיל יריץ לך כל מה שמחשב רגיל מריץ. הrt כרגע זה יצור מאוד מאוד מאוד מוגבל עם ביצועים מפוקפקים למדי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

במחיר כזה (3K) אפשר לרכוש היום מחשב נייד סביר בהחלט והרבה יותר חזק בגודל 15.6

בדיוק לצרכים הנ"ל.

 

אם כבר על טאבלט הלכת בכל זאת - עדיף אנדרויד.

Opel Adam S 2017

פורסם

הסיבה שאני מחפש טאבלט היא ניידות.

מחשב נייד 15.6" לא יהיה נייד כמו טאבלט.

 

הסיבה לבחירה שלי בדגמים שהצגתי היא כי אימי היא סוג של אולד-סקול והיא לא רוצה לוותר על מקלדת.

לכן אני מחפש טאבלט עם ת.עגינה כך שאימי תקבל תצורה של מחשב ועם הזמן ייתכן ותלמד להשתמש בממשק המגע בלבד.

 

לדעתי IPAD היה יכול להיות פתרון אידיאלי (אינטואיטיבי ומקיים את הדרישות הדלות הנחוצות)

אך אין לו מקלדת...

 

ההתלבטות היא בין ממשק וינדוס לאנדרואיד.

ההנחה היא שוינדוס יהיה לה יותר נגיש היות והיא נחשפה לוינדוס מעט בשימוש במחשב.

הבעיה עם וינדוס היא שלא פיתחו למערכת עדיין מספיק יישומים/אפליקציות לטאבלטים.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

Liviur, המקלדות נראות ממש טוב.

תודה על הקישורים.

כמה תעלה מקלדת כזו בארץ ?

האם המקלדת תומכת עיברית?

האם אצליח לשמור על רמת מחיר לסה"כ החבילה במחיר של 2500 שח?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

הSurface של מיקרוסופט הוא טאבלט ״בסדר״. לא יותר מזה. אני חושב שדגמי אסון / נקסוס טובים יותר. הSurface pro הוא כבר עניין אחר, וגם המחיר שלו...

 

האם שקלת נטבוק?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

האם שקלת נטבוק?

 

כן וירדתי מזה.

השאיפה היא להעביר את אימי לשימוש בטאבלט ללא המקלדת.

היא רוצה מקלדת כי זה מה שהיא מכירה ורגילה.

אני רוצה להרגיל אותה לשימוש במסך מגע אבל בקצב שלה.

 

נראה לי שאני אלך על :

http://ksp.co.il/?uin=16583 Asus Transformer Pad Infinity 32GB TF700T-1B047A

אלא אם יש למישהו אזהרה/ ביקורת על המכשיר הנ"ל.

תודה לכל מי שהשתתף בשרשור.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

אל תנסה להרגיל את אמא שלך למה שאתה רוצה ומה שאתה אוהב. אם היא זו שהמוצר מיועד לה, תן לה את מה שהיא רוצה.

אם מקלדת זה דבר חשוב לה קנה לה נטבוק שגם יכיל מערכת הפעלה שהיא מכירה, גם תהיה לו מקלדת וגם זמן סוללה ארוך. למה אתה מנסה להגיע לפתרון בצורה העקומה ביותר?

 

 

and also: צ"ל אסוס, לא אסון.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...