Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מטפס על הקירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקופה הכי רגועה ומשעממת בשנת הלימודים האחרונה,

והרבה פעמים אני מוצא את עצמי מנסה לטפס על הקירות.

אני לא ספיידרמן אחרת הייתי מצליח וזה בטח היה מוי כיף.

 

בקיצור, משעמם לי טיכו.

ראיתי את כל הפרקים של טופ גיר, מרתונים של "מונק" ו"בונז" בmagic לא עזרו,

הצעות לצאת לרוץ וכו' לא יתקבלו בברכה כי מחר על הבוקר יהיה לי מספיק זמן לחטוף התקף לב, וגם לצאת עם חברים זה לא כל כך אפשרי כשכולם חורשים את התחת בתחילת הסמסטר באוניברסיטה.

לצאת לנסיעה מהנה גם אי אפשר, זה עולה מלא כסף וגם הרכב שלי לא ממש מהנה.

לאכול- אכלתי, לאונן- אוננתי, למצוא חברה- צ'ק, אבל היא צריכה ללמוד.

 

תעזרו לי להעביר את השיעמום. מה עוד אפשר לעשות?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להמשיך לעשות F5 על [פנדוב והחדר של העתודאי, או סרטוני ה-DVR.

וברצינות - לא הבנתי מה מצבך הבסיסיף לומד? מובטל? עובד במשרה חלקית? מתחילה להיות כאן עוד חידת [פנדוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למצוא עבודה. :-)

בתור סטודנט לשעבר, יש אחלה משרות זמניות/חלקיות לסטודנטים (לא כולל שירות לקוחות) שיוכלו להעביר לך את הזמן ועל הדרך לקבל על זה עוד כסף.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
להמשיך לעשות F5 על [פנדוב והחדר של העתודאי.

האמת, שזה מה שעשיתי עד עכשיו.

יפה ששמת לב.

 

למצוא עבודה. :smile:

נושא כאוב מאד.

פורסם

שי, כפי שאמר ספריאל, לא כ"כ ברור מצבך, השכלתך וזמן פנוי.

אני מחפש אדם מבריק שידע להוציא המיטב ממטלות שגרתיות: הברקת דגמי הרכב שלי, צילומם והעלאתם לפורום כדי שאנשים יהיו מרוצים, עדכון שרשור העצלנות שלי שאין לי כוח בשבילו, תגובות בשמי בכמה שרשורים, ברור מה יש מעניין במלטה שאליה אני שוקל לטוס בפסח, פניה בשמי למגזין פליבוי שבו בא לי לכתוב[אם אתקבל, תכתוב בשמי]חיפוש סמארקפון זול חדש או משומש עם וייז,

הסבר על עולמם של בני גילך שאינני מבין בכלל כולל הרגלי צריכה וחשיפה לתקשורת, חיפוש המרשמלו האולטימטיבי שניתן להשגה בקלות יחסית, בטח יש עוד. אלו מטלות אפורות ודווקא לכן, מאתגרות כל כך.

פורסם
וואו וואו, פנדוב, כמה תשלם לחייל בן 20 על שעת עבודה אצלך?

שאני אשלם??? מדובר פה בהתמחות ורכישת נסיון חיים.

אם רק כסף מעניין, מציע לחפש עבודה בסרטן הפריך.

פורסם
שי, כפי שאמר ספריאל, לא כ"כ ברור מצבך, השכלתך וזמן פנוי.

אני מחפש אדם מבריק שידע להוציא המיטב ממטלות שגרתיות: הברקת דגמי הרכב שלי, צילומם והעלאתם לפורום כדי שאנשים יהיו מרוצים, עדכון שרשור העצלנות שלי שאין לי כוח בשבילו, תגובות בשמי בכמה שרשורים, ברור מה יש מעניין במלטה שאליה אני שוקל לטוס בפסח, פניה בשמי למגזין פליבוי שבו בא לי לכתוב[אם אתקבל, תכתוב בשמי]חיפוש סמארקפון זול חדש או משומש עם וייז,

הסבר על עולמם של בני גילך שאינני מבין בכלל כולל הרגלי צריכה וחשיפה לתקשורת, חיפוש המרשמלו האולטימטיבי שניתן להשגה בקלות יחסית, בטח יש עוד. אלו מטלות אפורות ודווקא לכן, מאתגרות כל כך.

השתכנעת במשהו... :wink:

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי, מרוצים אין פירושו קונים. פירושו שיש להם עוד ועוד שאלות ובקשות ובדיוק עבור זה אני צריך מתמחה שיענה. לא אמרתי לו, כי לא רציתי להרתיע אותו מהעבודה הקשה.

פורסם

לפעמים יש לי תחושה שהפורום צריך כאן פעם בכמה ימים שרשור אידיוטי.

ערן ואקסודוס, התשובות לשניכם- כן.

פנדוב- אוותר.

אני עסוק בלהתעצל בעצמי.


×
×
  • תוכן חדש...