Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מטפס על הקירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את הרגליים שלי אי אפשר לתאר במידה,

אני לא צריך דרכון כי אני עונה לתיאור "הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ",

ואני אלרגי לכל מה שמכיל בו אייל גולן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
פעם בכמה ימים שרשור אידיוטי???

אולי פעם בשבוע אני מוצא כאן שרשור לא אדיוטי. אולי.

צודק ביותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בתור התחלה תקנה לחברה שלך פרחים, מחר ה-8 למרץ.

אחר כך נסה לאמץ כלב, או להכין ממתקי ג'לי. אתה גם מוזמן לצאת לדאנס בר, ואולי אפילו לטייל.

למרות שתכלס, זה יעביר לך הרבה זמן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
פעם בכמה ימים שרשור אידיוטי???

אולי פעם בשבוע אני מוצא כאן שרשור לא אדיוטי. אולי.

 

בשם האב והבן ורוח האופ-טופיק - נעלבתי .

 

את הרגליים שלי אי אפשר לתאר במידה,

אני לא צריך דרכון כי אני עונה לתיאור "הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ",

ואני אלרגי לכל מה שמכיל בו אייל גולן.

 

השבוע אנחנו מבצעים פרוייקט בידוד לקיר דק במרכז הארץ , אז ככה שהשבוע לא צריך דרכון .

Gn'f'R

פורסם
פעם בכמה ימים שרשור אידיוטי???

אולי פעם בשבוע אני מוצא כאן שרשור לא אדיוטי. אולי.

 

תקשיבו, אני צוחק פה בקול כל כך רם שהשכנים האסטונים המופנמים שלי בטח לא מבינים איך בנאדם יכול להיות כל כך משועשע ממשהו ביקום הזה כשיש מינוס 15 מעלות בחוץ :lol:

 

לשאלת פותח השרשור: שאלו יהיו הצרות שלך, השיעמום. הייתי "משועמם" כמה חודשים לאחרונה, ועכשיו אני כל כך עמוס בעבודה שאני מת לקצת שיעמום... והסיבה למרכאות היא כי מסתבר שיש לי יכולת על-אנושית למצוא תמיד דרך להעסיק את עצמי במשהו, וזה אפילו בלי לעשות ספורט :-P

מציע לך למצוא כמה סדרות איכות שעוד לא ראית - מעביר זמן מעולה. בנוסף, חפש איזה משחק מחשב או שניים, זה יכול לקחת לך כמה עשרות שעות מהחיים בקלות (נסה מאות אם אתה הולך על משהו בסגנון skyrim).

 

אבל אין ספק - עבודה זה מחסל הזמן האולטימטיבי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מרב שאני עצל אפילו שכחתי להסביר את הרקע שלי-

כאמור אני בשנה האחרונה להשכלה התיכונית, בעקרון סיימתי את כל הבגרויות ואני לומד רק יום אחד בשבוע.

מאד מאד משעמם לי.

אנסה להפיג את השיעמום בעזרת הבאטלפילד שלי (יצאה הרחבה חדשה ולא יצא לי עוד לבדוק אותה), ואני כנראה גם אעזור לבנות לעתודאים קיר אקוסטי כדי שהם יוכלו לז** בשקט.

תודה על העצות כולם, שמרו על עבודת הקודש ועל פתיחת השרשורים האידיוטיים, אני אעשה את המיטב גם כן.

 

המסקנה העיקרית-

g1360636065437174428.jpg

 

ובמהירות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה מול מחשב עם אינטרנט (וכנראה אתה כן) ישנן אינסוף דרכים לשרוף טונות של זמן. תתחיל מזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...