Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-TSI86 נמכרה בתקופה קצרה יחסית. לאחר מכן הוחלפה ב-1.4MPI והמחיר היה אטרקטיבי מהותית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא כתבת באיזה דלק תדלקת - האם ב98 או ב95

95 עלול לפגום ביכולות הפנטסטיות של הרכב בזינוקים ובבלימות בעוד ש98 מעלה את ההספק ב4-5 כ"ס, את המומנט ב1.5 קג"מ ומעיף את הרכב כאיילה קלילה.

אל תשכח בבקשה לחזור אלינו אחרי עשרת התדלוקים הקרובים, עם מיקום התחנה, מספר הליטרים שתדלקת, שם המתדלק והאם הוא שאל אותך אם לבדוק לך שמן מים.

 

אנשים בעלי הסקודה פאביה ספורט TSI MPI DDT CNN א.ק.ג ק.ג.ב- הגזמתם לגמרי ואיבדתם את הצפון :?

 

מחר- דיווח אחרי שטיפה ראשונה של המאזדה 3 שלי. Stay tuned :|

יש הבדל בין לפני התדלוק הראשון ולאחריו ?:smile:

כן, מיכל הדלק מלא :smile:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שביט, אני את המאזדה מתדלק ב98. ממש מרגישים איך היא טסה, כמעט טויוטה קורולה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
כן אני מכיר.

 

 

תחשוב שוב, כנראה שאתה לא מעודכן.

תסתכל מה כתב ezuf פה:

 

טוב לדעת, ועדיין,

 

אם הוא קנה רכב חדש (הרי זו הפעם הראשונה שהוא תדלק, לא?)

 

וצ׳מפיון כבר לא מייבאים את המנוע TSI 86Bhp, (כי הוא מחורבן, והלקוחות איימו לשרוף את היבואן והשד יודע למה....)

 

אז למה אתה שואל לגבי המנוע הזה? זה גם ככה לא רלוונטי

 

:lol:

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם

וצ׳מפיון כבר לא מייבאים את המנוע TSI 86Bhp, (כי הוא מחורבן, והלקוחות איימו לשרוף את היבואן והשד יודע למה....)

 

אז למה אתה שואל לגבי המנוע הזה? זה גם ככה לא רלוונטי

 

:lol:

 

מה אתה אומר? בגלל זה הפסיקו לייבא אותו? 8)

אני אגיד לך שכל האנשים ששאלתי והיה להם המנוע הזה, אמרו עליו, שהוא מאוד זריז וחסכוני. שאלתי בגלל שהרכב (עם TSI 86) היה מוצע לפני זמן מה ב88K ש"ח וחשבתי שגם הוא עדיין נמצא וקיבל הוזלה נוספת!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אז הנה הגיע לו התדלוק הראשון בפאביה, הרכב עשה 1:14.5 נסיעה 60% עירוני, רגועה

סה"כ מרוצה מאוד, הרכב חזק מאוד ומרווח להפליא . הפאביה טיפה רגישה למהמורות בכביש ביחס ליפנית נמוכה אבל יחד עם זאת נוחה מאוד .

 

לא הבנתי.

אתה מסכם תדלוק ראשון בנסיעה רגועה ומצד שני כותב שהרכב "חזק מאוד", אז איך הגעת למסקנה הזאת בנסיעה רגועה? (בהתחשב שנסעת רק תדלוק אחד כמו שאתה כותב ולא יותר).

 

הרכב "מרווח להפליא" בהשוואה למה? הנייר טואלט של הסופר 40 גלילים לא נכנס לתא מטען...

 

הרכב רגיש "טיפה" למהמורות? אולי ליתר דיוק רגיש מאוד מאוד מאוד למהמורות? כבר הלך לי הגב, כל בור שאני רואה בכביש אני מרים את התחת מהמושב קצת למעלה כדי לא לקבל זעזוע מוח (חתך 45 לרכב ראשי לא בדיוק מומלץ, בהנחה שמדובר על הספורט).

פורסם
לא הבנתי.

אתה מסכם תדלוק ראשון בנסיעה רגועה ומצד שני כותב שהרכב "חזק מאוד", אז איך הגעת למסקנה הזאת בנסיעה רגועה? (בהתחשב שנסעת רק תדלוק אחד כמו שאתה כותב ולא יותר).

 

הרכב "מרווח להפליא" בהשוואה למה? הנייר טואלט של הסופר 40 גלילים לא נכנס לתא מטען...

 

הרכב רגיש "טיפה" למהמורות? אולי ליתר דיוק רגיש מאוד מאוד מאוד למהמורות? כבר הלך לי הגב, כל בור שאני רואה בכביש אני מרים את התחת מהמושב קצת למעלה כדי לא לקבל זעזוע מוח (חתך 45 לרכב ראשי לא בדיוק מומלץ, בהנחה שמדובר על הספורט).

 

 

חחחחחחחחחח גדול... אז א' הרכב חזק כי מספיקה נגיעה קלה להעיף אותו... זה שנהגתי רגוע זה מתוך בחירה שלי והרגשתי כבר את הכח של אוטו והזריזות שלו.... מרווח להפליא ביחס להרבה מאוד מכוניות כולל משפחתיות. (יחס עם זאת ל3 אנשים יהיה לא הכי נעים להידחס) יש שפע של מרחב לראש לאנשים גבוהים וגם לברכיים ככה שאני יודע להעריך אוטו מרווח.

הרכב אכן רגיש למהמורות אבל המושבים נוחים מאוד והוא גבוהה יחסית וזה לא כל כך מפריע לי כמו שציינת ואני מאמין שעם הזמן השיכוך יהיה יותר טוב

וחוץ מזה הרכב מאלף מבחינה חיצונית ואני עוצר עצמי הרבה פעמים מללכת פשוט ולבהות בו.

לבחור ששאל מדובר ב105 כ"ס

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

חבר אני מבין את ההתלהבות מהרכב החדש,אבל סקירה רצינית עושים כעבור שנה,אז כבר תדע צריכה ממוצעת,תגלה חיסרונות,וגם תעבור טיפול ראשון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים אני לא יודע אם ביקשתם ברצנות או לא אבל אין לי בעיה גם לעדכן לגבי הצריכה בתדלוק השני, שכן לפי הבנתי הצריכה עוד עלולה להשתפר עם הזמן...

שבת שלום ידידיי נהגי השודים

Subaru Impreza 1.6 04


×
×
  • תוכן חדש...