Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מישהו יכול לומר לי מה הן ההוצאות השוטפות בערך בחודש על אוטו ?

יש הוצאות על דלק, כמה בערך לחודש ? נגיד שאני לא נוסע הרבה כ"כ, בעיקר בתוך העיר.

יש ביטוח, כמה זה לנהג חדש ?

ואני מדבר על מכונית שעולה בערך 20 אלף ש"ח, לא חדשה כמובן ..

אם מישהו יכול לתת סדרי גודל של הוצאות אני אשמח. תודה :-)

פורסם

ריאלית משהו כמו בין 1500-2500 ש"ח לחודש, כולל ביטוח חובה ומקיף, דלק ותיקונים. בהנחה שאתה נוסע מעט, התנודה המרכזית היא בסעיף התיקונים וזו פונקציה של שני משתנים - סוג הרכב הנרכש ומידת המזל של הבעלים.

 

זה סדר גודל. יכול להיות יותר ויכול להיות פחות. מעבר לכך אם תריץ חיפוש בפורום תמצא דיווחים שונים של משתמשים על הוצאות האחזקה לרכבים שלהם. אם תעיין לעומק בפורום הטכני תלמד על סוגים של תקלות ומחיר הטיפול בהן וכמובן על אמנות אחזקת הרכב. אם תעיין בפורום ייעוץ לרכישה תמצא שלל עצות טובות למציאת רכב טוב המתאים למטרותיך ומידע מועיל על תכונותיהם ויכולותיהם של רכבים שונים.

 

בקיצור, חפש וקרא בפורום ותוך כמה ימים תהיה הרבה יותר מבין ומעודכן. אז תוכל לשאול שאלות ממוקדות יותר ולקבל תשובות מפורטות. בהצלחה בהמשך הדרך!*

 

* מוקדש לשמר. :wink:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
שלום לכולם,

מישהו יכול לומר לי מה הן ההוצאות השוטפות בערך בחודש על אוטו ?

יש הוצאות על דלק, כמה בערך לחודש ? נגיד שאני לא נוסע הרבה כ"כ, בעיקר בתוך העיר.

יש ביטוח, כמה זה לנהג חדש ?

ואני מדבר על מכונית שעולה בערך 20 אלף ש"ח, לא חדשה כמובן ..

אם מישהו יכול לתת סדרי גודל של הוצאות אני אשמח. תודה :-)

 

כאן

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...