Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי קורס במסלולים להוצאת רשיון תחרותי.

עכשיו אני מעונין במספר אפור לרכב שלי.

מישהו מכיר את הפרוצדורה ? לאן פונים? למי משלמים כמובן?

 

תודה

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

מחר אעלה כאן פרטים.

בגדול פשוט ממלאים טופס שקיים באתר הרשות לנהיגה ספורטיבית.

משלמים אגרה מאה ומשהו שח נדמה לי.... וזהו.

התאחדות IRDA מרכזת בימים אלו את התהליך עבור הספורטאים הרשומים במועדונים החברים בהתאחדות.

אם אתם נמנים על אחד המועדונים האלו - הסתדרתם.

אם לא - למה אתם מחכים???

הסיוע חינם כמובן. לחברי ההתאחדות.

אפרסם כאן את הפרטים בסופ"ש אם מישהו לא יעלה את זה כאן קודם.

אלון

פורסם

אלון - אני מבין שמי שנוהג ברכב ליסינג אין לו אופציה להוציא לו מספר אפור, נכון ?

 

מה שבעידן המחתרתי היה יתרון (לעשות ג'ימקנה עם רכב ליסינג..) הפך עם כניסת החוק לבלתי אפשרי :(

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הנה הטופס שצריך למלא.

להגיש לרשות, לשלם אגרה - ובא לציון גואל.

להבנתי ניתן לעשות את כל התהליך דרך אתר הרשות - כולל התשלום!!!

אנחנו מתארגנים לעשות זאת במרוכז עבור כל חברי המועדונים ב IRDA.

תהיו בקשר עם ראשי המועדונים.

מי שלא יכול כבר לחכות - שיבצע לבד. זה פשוט יחסית.

בהצלחה,

אלון

Popular sport vehicle license.doc

פורסם

אלון

האיש שואל שאלה כללית לגבי מספר אפור,"לרכב שלו" איזה רכב? מרוץ? רגיל? הסבה? האם הוא יודע שאי אפשר להחזיר רכב "אפור" חזרה לצהוב?

מירוצי מכוניות

פורסם

מספר אפור לרכב פרטי. רק בכדי להשתתף בג'מיקנה הקרבה ובאה.

לדעתי אפשר להוציא מספר אפור ולהישאר גם עם מספר צהוב.

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אלון, האם ניתן להוציא מספר אפור בקטגורית ספורט עממי לרכב ללא רישוי צהוב? ( רכב שירד מהכביש/ בניה עצמית)

אם כן, מה הפרוצדורה?

 

תודה

 

חן

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
אלון, האם ניתן להוציא מספר אפור בקטגורית ספורט עממי לרכב ללא רישוי צהוב? ( רכב שירד מהכביש/ בניה עצמית)

אם כן, מה הפרוצדורה?

 

תודה

 

חן

 

למיטב ידיעתי לא. אין עדיין קטגוריה מקצוענית לרכבי גימקאנה - זה כבר לא ספורט עממי...

האם ניתן לעשות זאת? בהחלט.

חבר מספר אנשים שמעוניינים בנושא (תיצרו מועדון/קבוצה) ונשקיע בזה מאמץ לקטגוריה וכללים.

החוק מאפשר כמעט הכל - כל מה שקיים בחו"ל במדינות מערביות ניתן בגדול ליישום בארץ.

אלון

פורסם

היי,

מישהו מילא את הטופס הזה ויכול לענות על כמה שאלות?

מה זה תוצר שלדה?

איך אני יודע מה הוא סוג רישיון נהיגה הספורטיבית הנדרש?

מה זה שנת יצור יצרן?

תודה רבה על העזרה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סוג רשיון ספורטיבי אצלי הוני S-C1.

 

שנת יצור רשומה לך ברשיון רכב.

אני לא חושב שיש "תוצר שלדה".

יש "מספר שילדה" ויש "תוצר מנוע" - שניהם רשומים לך ברשיון רכב הרגיל שלך.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...