Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן צמפיון מציעים לי 5.2 על מערכת ועוד 1.2 על מצלמת רוורס למערכת ועוד 1 על חיישנים

אני רוצה לדעת האם כל הדברים האלה מבחוץ (מערכת מצלמה וחיישנים) של חברה מוכרת כמה יעלה ?

כולל מתאם כמובן.

 

ועוד שאלה, נאמר לי שלהחליף לפולקסווגן ואודי זה מסובך כי זה לערב מחשב דרך ועוד כל מיני דברים ושזה לא להחליף כמו בכל אוטו רגיל. זה נכון ?

בנוסף נאמר לי שלגולף החדשה אין בכלל אפשרות להחליף מערכת. זה נכון ?

פורסם

נראה לי שזה יקר, לפי חישוב שלי ככה אתה יכול לסגור את כל הסיפור של מערכת(סאב שניי מגברים סט קידמי וסט אחורי וHU) משו סביבות ה4.5 ואני כמאת בטוח שזה יהיה משו יותר טוב בהרבה ממה שיש לצמפיון להציעה לך.

חישנים סביבות ה600 של רב בריח עם אני לא טועה ןבקשר למצלמה אני לא סגור אבל בטוח ב100% שיותר זול ממה שהציעו לך שם.

כל מקרה זה מה שאני חושב.

 

ונראה לי שזה לא הגיוני שאין אפשרות לחבר מערכת אחרת ברכב אלה רק מקורית. המוסך סתם רוצה שתתקין אצלהם וזהו.

 

חכה לתגובות של חכמים ממני ומנוסים יותר ממני.

פורסם

הוא לא פירט דגמים וכתבת יקר? באופן כללי במעמד מכירת הרכב החדש מחירם של המוצרים יותר יקר אבל קח בחשבון שלרוב תקופת האחריות על המוצרים ארוכה יותר.

בכל אופן תן דגמים ולא תאורים כלליים כמו"חיישני רוורס".

פורסם

אתה תצתרך ערכה כזה של מסגרת רדיו ומתאמים

http://www.ebay.com/itm/NEW-VOLKSWAGEN-RADIO-DASH-INSTALL-KIT-REPLACEMENT-INTERFACE-STEERING-CONTROL-/360585778305?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3AGolf&hash=item53f4965481&vxp=mtr

 

במחיר של 7400 שח אתה יכול לקבל Pioneer AVHP8450BT כולל חיישנים ומצלמה איכותיים

כולל GPS עם תוכנה הכול קומפלט ,וזה יהיה הרבה יותר איכותי מכול מה שיציעו לך בחברה.

פורסם

מה שצ'מפיון מציעים לך זה את המערכת תואמת מקור שנקראת רוד רובר והחיישנים של סמסוניקס ולגבי המצלמה מדובר בסטנדרד.

מחיר של מכשיר ברמה של רוד רובר כולל ניווט של איתורן עלותה לא יותר מ 2000 ש"ח.

חיישני הרוורס כולל צביעה לפי מספר הצבע של הרכב בהגזמה 550 ש"ח

מצלמת הרוורס עלותה 600 ש"ח.

כמובן שאת ההתקנה מבצעים "רדיו מילאנו" שאני אישית לא ממליץ עליהם (סיפור ארוך ומייגע שהיה לי איתם)

אתה יכול להתקין בחוץ את כל החבילה הנ"ל באופן עצמאי(מה שאני עשיתי) מכשיר של JVC + מתאם לרדיו ומצלמת רווס

כולל התקנה 3500

אם אתה מעוניין במתאם סוויץ חכם(אופציה להפעלת המכשיר עם הסוויץ סגור במצב ACC)עלותו 500 ש"ח

בכל מקרה מה שלא תעשה תתרחק מ"רדיו מילאנו" כמו מאש!!!!

פורסם

הגולף החדשה 1.2 הוזמנה.

ולכן חשובה לי השאלה שלא נענתה, ידוע למישהו (אני יודע שזה בעיה לענות כי הרכב עדיין לא יצא) אם ניתן להתקין על הרכב מערכת aftermarket ?

אני לא שואל את זה סתם, נאמר לי בסוכנות כי בילתי אפשרי להחליף לו מערכת בניגוד לשאר המכוניות.

פורסם

תראה, אין בעיה תיאורטית לשלוף החוצה את המערכת הישנה ולהתקין חדשה. זה נכון לגבי כל הדגמים הקודמים של הגולף. נסה לברר למה התכוונו כשאמרו לך בסוכנות שלא ניתן - האם עדיף שלא? האם ידע במערכות סטריאו הוא מהם והלאה? האם בדגם החדש הדבר עשוי לפגוע\לגרום לתקלות כאלו ואחרות בשאר מערכות האלקטרוניקה ברכב? חפש בפורומים בחול אצל חבר'ה שכבר בצעו החלפות כאלה. נ.ב: תתחדש.

פורסם
תראה, אין בעיה תיאורטית לשלוף החוצה את המערכת הישנה ולהתקין חדשה. זה נכון לגבי כל הדגמים הקודמים של הגולף. נסה לברר למה התכוונו כשאמרו לך בסוכנות שלא ניתן - האם עדיף שלא? האם ידע במערכות סטריאו הוא מהם והלאה? האם בדגם החדש הדבר עשוי לפגוע\לגרום לתקלות כאלו ואחרות בשאר מערכות האלקטרוניקה ברכב? חפש בפורומים בחול אצל חבר'ה שכבר בצעו החלפות כאלה. נ.ב: תתחדש.

 

נאמר כי בגלל מחשב הרכב שהכל קשור אחד לשני לא ניתן להוציא ויש להם אחד ששרפו לו את מחשב הרכב בגלל זה.

השאלה היא אם אותו בחור הלך למישהו חאפר או שבאמת אי אפשר להתקין מערכת בגולף החדשה.

ואני יתחיל לחפש באינטרנט.

 

לאחר חיפוש של דקה, לא מצאתי כלום בגוגל, ואין לי עוד מקום לחפש.

אני מאמין שלכם יש יותר קישורי חיפוש בתחום האודיו אז אשמח אם מישהו יתאמץ בשבילי :)

פורסם

בגדול זה סיפור של + ו- להתקין מערכת, שום בעיה לא אמורה לצוץ עקב זאת.

 

אפשר לקחת חיווט ישיר מהמצבר ומינוס מהשלדה לשים פיוז והרי לך הכנה לרדיו דיסק שתעבוד מצויין בלי קשר למחשבי הרכב, אבל למה להתאמץ לעשות שטויות כאשר יש חיווט מוכן כולל פיוז?

JL Audio

פורסם
מה שצ'מפיון מציעים לך זה את המערכת תואמת מקור שנקראת רוד רובר והחיישנים של סמסוניקס ולגבי המצלמה מדובר בסטנדרד.

מחיר של מכשיר ברמה של רוד רובר כולל ניווט של איתורן עלותה לא יותר מ 2000 ש"ח.

חיישני הרוורס כולל צביעה לפי מספר הצבע של הרכב בהגזמה 550 ש"ח

מצלמת הרוורס עלותה 600 ש"ח.

!!!!

 

מצד שני :

 

פותח השרשור כותב:

נאמר כי בגלל מחשב הרכב שהכל קשור אחד לשני לא ניתן להוציא ויש להם אחד ששרפו לו את מחשב הרכב בגלל זה.

 

 

נו באמת , אלא אם היבואן נותן לך מסמך חתום ע"י VW כי המוצר שהם נותנים הוא מקורי (היינו עם PART NUMBER של VAG ) , מכשיר של PIONEER שעומד בתקנים אירופאים מחמירים - (ואגב כן מאושר ע"י VW ויש להם דגמים מיוחדים לVAG , הבט באתר האירופאי של פיונייר )

לעומת האיןשם הסיני - כל מה שהם עושים עליך זה מניפולציה והפחדה שתתקין אצלהם במחיר מופקע -עם התקנה טובה אין סיבה לתקלות. לגבי אחריות ... אחריות של יבואן על מותג סיני עלום שם? מיילא אם מדובר באחת ממערכות ה RDC המקוריות שלהם אני יכול להבין.

אחרון :

600 ש"ח למצלמת רוורס בלי התקנה? למה זה עשוי מזהב? מה יש שם? לא צריך לעלות יותר מ100 ש"ח ,אתה יכול למצוא באייבי כאלו שמוטמעות בתוך פנס תאורת הלוחית רישוי כך שהתקנה אפילו ללא קדיחות רק עם העברת חוטים.

אותו כנ"ל לגבי החיישנים: (ואם אתם חושבים שחיישני רוורס שבאים מקוריים ברכב הם משהו אחר אתם טועים) - אבל הכי חשוב זה התקנה

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם
בגדול זה סיפור של + ו- להתקין מערכת, שום בעיה לא אמורה לצוץ עקב זאת.

 

אפשר לקחת חיווט ישיר מהמצבר ומינוס מהשלדה לשים פיוז והרי לך הכנה לרדיו דיסק שתעבוד מצויין בלי קשר למחשבי הרכב, אבל למה להתאמץ לעשות שטויות כאשר יש חיווט מוכן כולל פיוז?

 

 

חבל פשוט חבל להטעות בן אדם. הרדיו ברכבים החדשים זה מזמן כבר לא רק פלוס ומינוס. בהרבה רכבים משודך למכשיר מערכות נוספות וכן תקשורת הרכב שעוברת גם דרך הרדיו. יש רכבים שלא ניתן להוציא את הרדיו המקורי עקב כך.

אני עדיין לא מכיר את הרכב הזה ואני מניח שגם אתה ולכן עדיף שמי שאין לו ידע ספציפי על רכב מסויים לא יכתוב המלצות. לדברים שאתם כותבים כאן יכולות להיות השלכות לכן מומלץ לחשוב לפני שכותבים.

 

 

 

 

 

כל מה שהם עושים עליך זה מניפולציה והפחדה שתתקין אצלהם במחיר מופקע -עם התקנה טובה אין סיבה לתקלות.

 

אותו כנ"ל לגבי החיישנים: (ואם אתם חושבים שחיישני רוורס שבאים מקוריים ברכב הם משהו אחר אתם טועים) - אבל הכי חשוב זה התקנה

 

עופר לגבי מניפולציה אתה צודק יש בזה משהו, אבל לגבי החיישנים אתה טועה ביג טיים. אני מקווה שאתה לא משווה חיישנים שמוכרים ב150 שקל כולל התקנה לחיישנים מקוריים. מהירות התגובה והדיוק של החיישנים המקורייםעולה לעין ערוך מחיישני אפטר מרקט פשוטים.

פורסם

 

עופר לגבי מניפולציה אתה צודק יש בזה משהו, אבל לגבי החיישנים אתה טועה ביג טיים. אני מקווה שאתה לא משווה חיישנים שמוכרים ב150 שקל כולל התקנה לחיישנים מקוריים. מהירות התגובה והדיוק של החיישנים המקורייםעולה לעין ערוך מחיישני אפטר מרקט פשוטים.

 

יש לנו פלואנס מאובזרת (עכשיו אצל אימי ) עם חיישני רוורס מקוריים , נכון הם מדוייקים מאוד , אבל אני עדיין תולה את את הדיוק עיקר בתכנון נכון של מיקום החיישנים - שבדקתי בספר השרות של הפלואנס על היחידה של החיישנים (אליה מחוברים החיישנים עצמם) , הסתבר לי שמדובר בקופסא שזהה בצורה מחשידה לחיישני האפטרמרקט המצויים כיום.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

רגע, זאת אומרת שרכבים שלא ניתן להוציא להם את הרדיו המקורי זה לא דבר חדש ?

וכשהציעו לי להתקין מערכת זה היה על הדגם הישן, אני קניתי את הדור החדש והם לא מוכרים מערכת חיצונית בשבילו בגלל מה שרשמתי.

×
×
  • תוכן חדש...