Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים לב שEXPRESS זה למעשה EMS, מה שאומר שאתה משלם בארץ אגרות בנוסף למיסים. שלח ככה רק אם מדובר במשהו באמת בעל ערך שאתה לא מוכן לאבד (לא שאני זוכר את הפעם האחרונה שUSPS איבדו לי משהו)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי, לא מדוייק. השירות המוענק אמנם זהה אך מספק שונה. התוצאה בשורה התחתונה הינה אותה התוצאה.

 

כשמדובר ב-Priority אין יותר מדי באז סביב המשלוח ולא תתבקש לחתום על דבר. אתה תקבל מכתב שמחכה לך דואר רשום

בסניף הדואר הקרוב לביתך, גש לאספו ובא לציון גואל.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

USPS Priority מגיע כדואר רגיל, לעיתים עם הדוור עד הבית ולעיתים לא. השירות עצמו לא עולה עוד כסף בארץ.

USPS Express הוא EMS בלבד, תמיד מגיע עם שליח ותמיד עולה כסף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

EXPRESS תמיד יפתח במכס ותמיד תחויב במיסי שקר כאלה ואחרים, מדובר למעשה כמו על שילוח דרך חברת בלדרות דוגמת UPS.

PRIORITY סיכוי טוב שלא יפתח במכס.

תעשה את החשבון האם שווה לך לחכות אסקטרה שבוע וחצי בשביל הסיכוי שהסחורה לא תתקע במכס.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אגב, להבא אם תרצה להזמין ביגוד/נעליים מחו"ל ממליץ להזמין מאנגליה, מחירי השילוח דרך חלק מהחנויות שם זולים בצורה מצחיקה.

כל הסחורה ללא הגבלת נפח בעלות שילוח של- 5-4 פאונד, וחבילה אצלך תוך פחות משבוע.

דוגמה למספר חנויות איכותיות ששולחות במחירים האלה לארץ - van mildert, marks and spencer, JD SPORTS ויש עוד.

ומחירי הביגוד עצמם זולים בהרבה מאשר בארץ, כל השנה יש להם SALEים מטורפים. :wink:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

דווקא אני נתקלתי במחירים גבוהים משמעותית בבריטניה .

 

אותם נעליים עולות באתר הרשמי של גוצי בבריטניה 2025 שקל לעומת 1680 בארצות הברית.

פורסם

רציתי לעדכן על ההתפתחויות .

 

שלחתי בסוף דרך ushops את הנעלים בשביל השקט הנפשי , עכשיו אני מקבל הודעה שהחבילה מעוכבת לביקורת מכס !! פשוט לא יאמן !!

 

גם משלמים להם מיסים מופקעים בגובה 150 דולר גם מעכבים את החבילה ?! פשוט מרתיח מעצבים .

 

אני מקווה שלא יבואו בדרישות תשלום הזויות אחרות , שילמתי מספיק כסף .

פורסם
כל דבר מלבד USPS (מאמריקה) נבדק באופן פרטני במכס.

 

לא ממש נכון, גם ROYAL MAIL מאנגליה בדומה לUSPS כמעט ולא נבדק, ואולי אפילו פחות מUSPS.

בדומה למה שSHAYBB רשם, גם אני מבצע את רוב הקניות מחו"ל מאנגליה -משלוח מהיר בהרבה, מחיר שילוח זול בהרבה, וגם פחות נבדק במכס.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אני לא חושב שהם ערוכים לטפל, מבחינת מכס, בכל מה שנכנס כרגע לארץ. נראה לי שמדובר במספרים אדירים של חבילות וזה רק הולך וגדל. כך שהסיכוי שיפתחו חבילה עם נעליים בערך של 70 דולר (שווי יותר מהוגן עבור נעליים) - הוא אפסי.

 

בוא ונצא בהנחה שכל חבילה נבדקת מבחינה בטחונית אחרת חלילה יכולים להבריח דרך הדואר אמל"ח. מה שאמרת הוא נכון, ישנה כמות אדירה של דואר שמגיעה כל יום וחייבת להגיע למען בהקדם האפשרי. זהו התירוץ הרישמי של כל חברת בלדרות. ם מעסיקים אקסטרא כוח אדם בכדי לטפל בכמות האדירה הזו. מיכוון שזמן שווה כסף והחבילה אמורה להגיע בתור אקספרס זוהי הסיבה שהם גובים את העמלות המטורפות שלהם. לעומת זאת, אם אתה לא לחוץ בקבלת החבילה ומוכן לחכות עד אשר החבילה תיבדק בזמנם הפנוי אתה לא תשלם שקל שחוק אחד. זוהי הסיבה מדוע לוקח לחבילות שנשלחו בדואר רגיל ( לא אקספרס) לפעמים חודש שלם עד אשר הם מגיעות אלייך. זה שלקח לחבילה עד חודש להגיע אלייך זה לא אומר שהיא הייתה חודש בתנועה. יש מצב סביר שהיא הייתה כבר בארץ לפני ופשוט לקח זמן עד שבדקו אותה.

 

 

רציתי לעדכן על ההתפתחויות .

 

שלחתי בסוף דרך ushops את הנעלים בשביל השקט הנפשי , עכשיו אני מקבל הודעה שהחבילה מעוכבת לביקורת מכס !! פשוט לא יאמן !!

 

גם משלמים להם מיסים מופקעים בגובה 150 דולר גם מעכבים את החבילה ?! פשוט מרתיח מעצבים .

 

אני מקווה שלא יבואו בדרישות תשלום הזויות אחרות , שילמתי מספיק כסף .

 

רק רגע, חייבו אותך 150 דולר מיסים על נעליים ששוות מקסימום 500 דולר? מיסים לביגוד והנעלה זה לא יותר מ 20 אחוז כפי שידוע לי וזה כבר כולל את המכס, המע"מ ומס קנייה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

גם אני חשבתי שיש רק מע״מ על הנעלה , אבל לנעליים מעל סכום 325 דולר מתווסף מס שמגיע ל31 אחוז .

 

לא ברור לי הקטע הזה . יצרתי קשר עם ushops והם טוענים שהחבילה נפלה בבדיקה מדגמית ואני לא צריך לשלם עלויות נוספות .


×
×
  • תוכן חדש...