Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מארצות הברית נעליים בסכום של 455 דולר לכתובת באמריקה דרך buy2usa .

 

הנעליים הגיעו לכתובת באמריקה הכול טוב ויפה , ואז חשכו עיניי ! 150 דולר הם רוצים ממני וזה בלי הדמי משלוח שלהם.

 

ממתי לוקחים 30 אחוז על נעליים ? זה לא אמור להיות רק מע"מ ?!

 

 

אשמח לתשובה מיודעי דבר , תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גייזס קרייסט. נעליים ב 455 דולר?

הפטור הוא על המכס בלבד אבל עדיין יש לשלם על מע"מ ומס קנייה. עכשיו, אותו פטור על מכס תקף רק על סכומים של 1200 שקלים ומטה. שים לב ששער הדולר הוא זה שקובע באותו יום. אין לעבור את ה 1200 שקלים. אם עברת אז יש מיסים רגילים. אני יודע שמיסים על ביגוד זה 20 אחוז. בכל מקרה, תמיד יש מע"מ כך שזה אומר שמתחילים במינימום 17 אחוזים מע"מ פלוס......

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
גייזס קרייסט. נעליים ב 455 דולר?

הפטור הוא על המכס בלבד אבל עדיין יש לשלם על מע"מ ומס קנייה. עכשיו, אותו פטור על מכס תקף רק על סכומים של 1200 שקלים ומטה. שים לב ששער הדולר הוא זה שקובע באותו יום. אין לעבור את ה 1200 שקלים. אם עברת אז יש מיסים רגילים. אני יודע שמיסים על ביגוד זה 20 אחוז. בכל מקרה, תמיד יש מע"מ כך שזה אומר שמתחילים במינימום 17 אחוזים מע"מ פלוס......

 

או שהמוכר יצהיר שהנעל עולה 70$ :)

פורסם

זה נעליים של גוצ'י בגלל זה הן יקרות.

 

בכל מקרה ביקשתי מהם שישלחו את החבילה לבן דוד שלי שגר באמריקה(מקווה שלא יחרים לי את החבילה :lol:).

 

איזה סוג משלוח כדאי לו לבקש לכתובת שלי בישראל ? הוא ישלח דרך USPS ואני מעוניין במשלוח עם מספר מעקב.

פורסם

עד שפותחים לך את החבילה במכס, רואים שהיא שווה יותר מ 50 דולר, ואתה חוטף זמבורה כפולה+קנס.

 

צריך להצהיר שווי מופחת אבל הגיוני. אם מישהו יצהיר 150 דולר על נעליים אף אחד לא יכנס לדקויות של איזו נעל ואיזה דגם זה, והמיסים הם רק 100 ש"ח. עדיף ללכת בדרך הזו ולא להסתכן בקנס...

פורסם

אם מישהו יצהיר 70 דולר על נעליים, אף אחד לא יגיד לו כלום. לא הולכים לפתוח את זה ולחפש בפנים נעליים של גוצ'י, מבטיח לך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אבל מה קורה במידה ואני שולח דרך USHOPS ? הם לא יהיו יותר דקדקנים ?

 

אין לי בעיה לרשום להם גם 150 דולר , השאלה אם הם בודקים לעומק או לא.

פורסם

הם לוקחים את המקסימום מס, מראש.

זו בעיה.

 

אם היה לך בן דוד באמריקה, אז אתה אהבל שלא שלחת איתו בUSPS ב-20$.

משכנתא זה קל

פורסם

עפ"י הסיפור הבא שאני עומד לספר לך, אתה תבין שהסיכוי שתיתפס נמוך מאוד.

 

כאשר המכס בודק את החבילות (אלה שעוברות את מכונת השיקוף) הוא מקבל המון סוגים וגוונים של מוצרים.

 

מבחינת פתיחת חבילות ובדיקתן לעומק - כל עוד, המוכר לא הצהיר על המוצר סכום שמחוייב במכס, הם לא פותחים אותן אפילו

אך עושים בדיקה מדגמית ורנדומלית של 1 מתוך 10 חבילות.

 

עכשיו, הסיכויים לטובתך או לא?

שוב, להבא - תצהיר 50$ ומטה, במקרה הכי גרוע וקלוש יתפסו אותך ותשלם את מה שבכל מקרה אתה עומד לשלם עכשיו על

ההצהרה הנכונה.

 

מנסיון אישי - עצרו לי פעם חבילה במכס ששווייה הכולל היה 30 יורו (דאז 40 דולר לערך) ועכבו אותה. אמרו לי שאצטרך לשלם

מכס ומע"מ של 120 ש"ח.

נסחתי בקשה עם מכתב מסודר שהמוצר עלה לי 30 יורו והבאתי קבלות, שלחתי להם אותן.

לאחר כשבוע, אמרו לי שהם טעו. מסקנה: הם עושים עלינו כל הזמן שיטת מצליח, מה קרה אם נשתמש באותה השיטה גם?

המקרה האישי שציינתי קרה רק פעם אחת וזה מקרה בודד וחריג מתוך מאות חבילות שעברו חלק.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני לא חושב שהם ערוכים לטפל, מבחינת מכס, בכל מה שנכנס כרגע לארץ. נראה לי שמדובר במספרים אדירים של חבילות וזה רק הולך וגדל. כך שהסיכוי שיפתחו חבילה עם נעליים בערך של 70 דולר (שווי יותר מהוגן עבור נעליים) - הוא אפסי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אם זה ככה , אז לפעם הבאה אני אלמד.

 

כרגע אני מקווה שהחבילה תגיע לבן דוד שלי , והוא ישלח אותה והכול יעבור בשלום.

 

למישהו יש המלצות על סוג משלוח של USPS ?

פורסם

Priority - הוא הכי נפוץ, לא יקר, עם מס' מעקב, תוך שבועיים החבילה שלך תגיע.

 

First class - גם נפוץ, בעיקר בשביל חבילות קטנות, אך ללא מעקב, ויכול לקחת גם עד חודש. מעט יותר זול אך למוצר של מעל

50 דולר לא משתלם לפי דעתי.

 

Express - השיטה הכי יקרה אך יחד עם זאת מהירה. תוך שבוע המוצר יגיע, עם מס' מעקב וביטוח.

 

אני הייתי הולך על ה - Priority. על זוג נעליים, מניח שיעלה לא יותר מ-25-30$ לשילוח.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...