Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ממש נכון, גם ROYAL MAIL מאנגליה בדומה לUSPS כמעט ולא נבדק, ואולי אפילו פחות מUSPS.

בדומה למה שSHAYBB רשם, גם אני מבצע את רוב הקניות מחו"ל מאנגליה -משלוח מהיר בהרבה, מחיר שילוח זול בהרבה, וגם פחות נבדק במכס.

 

שים לב - כתבתי מאמריקה .. ROYAL MAIL מגיע מאנגליה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Royal Mail זה כמו הדואר שלנו לצורך העניין. סיכוי קטן שיפתחו (כל עוד זו לא חבילה בגודל של טלוויזיה 50״, כן). בEMS אסור-אסור-אסור לגעת. גם שירות מקרטע וגם תשלם חצי מעלות המוצר. עדיף כבר פדאקס...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בזמנו, כשעוד הייתי "צעיר" בעינייני הזמנות מEBAY הזמנתי זוג נעליים בעלות כוללת של 97$ + 40$ למשלוח דרך USPS.



החבילה הגיע בערך אחרי משהו כמו 3 שבועות. עד כאן הכל טוב ויפה.

 

החלטתי להזמין זוג זהה נוסף, רק שהפעם בחרתי במשלוח EXPRESS מה שגרם ממני לתוספת למחיר כמובן, צעד שהתברר כטעות חמורה לאחר מכן.

 

לאחר כחודש הגיע הפתק הלבן, רק שהפעם היה כיתוב אדום "חייב במכס" :shock:.

 

הגעתי לסניף הדואר, וחייבו אותי בסכום של 250 ש"ח תוספת מכס... (אני מזכיר למי ששכח/לא שם לב, הזמנתי כבר אותו מוצר בדיוק לפני כן וזה הגיע חלק ללא כל תוספת).

 

לאחר כמה בדיקות ברשת התברר שאני לא היחיד.. כמעט כל חבילה שעוברת בדואר אקספרס נבדקת במכס.

 

מכאן הבנתי שאסור בשום אופן להזמין חבילות בדואר אקספרס ועדיף לחכות עוד שבוע/שבועיים אבל להיות בראש שקט.

 

מאז הזמנתי עשרות חבילות בסכומים שונים שחלקם אף עברו את ה150$ ורובן ככולן היו בדואר PRIORITY רגיל והגיעו ללא בעיות.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED


×
×
  • תוכן חדש...