Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת מהירות (נוספת) בכביש 5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עשיתי את מסלולי הרגיל מראש העין להרצליה. למצלמה הראשונה (וכרגע, נראה שלא פעילה) התרגלתי,

אך לפתע, קצת לפני הירידה לכיוון רעננה (מחלף גהה כמדומני?) הבחנתי במצלמה כתומה וחדשה

מכיוון מערב למזרח (כלומר, מכיוון הרצליה לכיוון פ"ת-אריאל), מדובר ממש בכ-2 קילומטרים לאחר הכפר הירוק ומספר קילומטרים

לפני המצלמה עליה כבר דובר כאן

 

ראו הוזהרתם...

Lexus CT200H

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היום עשיתי את מסלולי הרגיל מראש העין להרצליה. למצלמה הראשונה (וכרגע, נראה שלא פעילה) התרגלתי,

אך לפתע, קצת לפני הירידה לכיוון רעננה (מחלף גהה כמדומני?) הבחנתי במצלמה כתומה וחדשה שהוצבה בכיוון

השני (כלומר, מכיוון הרצליה לכיוון פ"ת-אריאל), מדובר ממש בכ-2 קילומטרים לאחר הכפר הירוק.

 

ראו הוזהרתם...

 

המצלמה בין ירקונים לקסם מצלמת את התנועה שבאה מכיוון מערב לכיוון מזרח (מפ"ת לכיוון ראש-העין \ כביש-6).

 

לפי מה שאתה מתאר, גם המצלמה השניה מצלמת לאותו הכיוון (מהרצליה לפ"ת -> מכיוון מערב לכיוון מזרח), אז איך ייתכן שהוצבה מצלמת נוספת "בכיוון השני" ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מאשר את הדיווח הנ"ל.

 

מצלמה כתומה לבאים מהכפר הירוק, מעל מחלף מורשה. הייתי עסוק בלבלום ולא שמתי לב למיקום המדוייק.

STI 2004

 

 

פורסם

אכן גיליתי אותה היום ממש כמה שניות אחרי שסיימתי "לשחק" עם חבר עם מיטו בקטע שבין גלילות למורשה. מזל שהוא לא עובד ליד מחלף ירקון :-)

פורסם

אכן מצלמה חדשה בירידה ממורשה לכביש 5 לכיוון מזרח

דיי מקום מוזר היות ואין שם כמעט תאונות ! , אבל כבר ממזמן הבנו שהמצלמות לא באו לטפל בתאונות.

פורסם

אכן שם, וכבר כתבנו עליה באשכול הדיווח.

אם יש קטע כביש שהוא בטוח ומהיר בישראל, הרי שזה כביש 5, החל ממורשה ומזרחה עד פחות או יותר ראש העין.

אבל למה שזה יעניין מישהו? או הפוך - בגלל שנהגים מרגישים בטוחים שם, הם מאיצים. ואם הם מאיצים אז אפשר לתת להם דו"ח.

לדעתי זה עניין של זמן עד שישימו גם בכיוון הנגדי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עושה רושם שה"עסק" עובד טוב ולכן מתחיל לתפוס תאוצה. אחר צהרי אתמול בנתיבי איילון מצפון לדרום, בין מחלף הרצליה לפניה לרמת השרון ניצפו עבודות ליד ה"פוסטה". רצוי לעקוב, במיוחד אחרי ה"ברוך" של האוצר עם הגרעון המפלצתי.

פורסם

אותי מדאיג לא פחות שבהרבה מקומות ניתן למצוא שתי מצלמות מהירות באותו כיוון נסיעה במרחק של כמה קילומטרים זו מזו. למשל:

כביש 5, מצלמה אחת במחלף מורשה, השנייה בין ירקונים לקסם.

כביש 40, מצלמה אחת אחרי מחלף מאחז, השנייה בצומת בית קמה.

כביש החוף (2), מצלמה אחת במחלף קיסריה, אחת אחרי ג'יסר א-זרקא.

 

אני מתחיל לחשוב שבקרוב מאוד לא יהיה מספיק לבלום 100 מטר לפני המצלמה אלא נצטרך לשמור על מהירות ממוצעת סבירה בקטעי הכבישים הנ"ל. נראה לי שמנסים לסגור כאן קטעי כביש בהם ימדדו מהירות ממוצעת ולא רק מהירות בנקודה ספציפית, וזה יהיה חבל מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על האזהרה.

האם המצלמות מעודכנות בוויז?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
היום עשיתי את מסלולי הרגיל מראש העין להרצליה. למצלמה הראשונה (וכרגע, נראה שלא פעילה) התרגלתי,

אך לפתע, קצת לפני הירידה לכיוון רעננה (מחלף גהה כמדומני?) הבחנתי במצלמה כתומה וחדשה

מכיוון מערב למזרח (כלומר, מכיוון הרצליה לכיוון פ"ת-אריאל), מדובר ממש בכ-2 קילומטרים לאחר הכפר הירוק ומספר קילומטרים

לפני המצלמה עליה כבר דובר כאן

 

ראו הוזהרתם...

 

לא הצלחתי להבין היכן המצלמה.

 

בכיוון הנסיעה ממערב למזרח בין הכפר הירוק למורשה או בין מורשה למחלף התקווה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
היא נמצא בכלל בין מחלף ירקון לקאסם באזור של העצים

 

אל תבלבל. לא מדברים על זו.

 

יש אחת חדשה בין מורשה למחלף התקווה לכיוון מזרח. איך שיורדים מהגשר מעל מורשה מצד ימין(כתומה)

פורסם
אל תבלבל. לא מדברים על זו.

 

יש אחת חדשה בין מורשה למחלף התקווה לכיוון מזרח. איך שיורדים מהגשר מעל מורשה מצד ימין(כתומה)

 

עכשיו הבנתי את המיקום.

זה אולי ימנע ממתנ"א לעמוד שם בשבתות בבוקר עם אוונסיס סמויה שלוזרת על הנוסעים על גשר מורשה מכיוון מערב למזרח.

 

בכל מקרה, שמתי לב לפסי דריכה ואולי גם ארון חשמל\תקשורת בכיוון ההפוך (לכיוון מערב) בין מורשה לכפר הירוק ממש לפני גשר הולכי הרגל אל מרכז הטניס.

 

אני חוזר ואומר, עדיף 100 מצלמות נייחות וקבועות על 10 ניידות שזזות ממקום למקום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...