Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

יש ברשותי רכב יונדאי אקסנט שנת 2010, שצריך לעבור טיפול 15000 בקרוב.

אני מתלבטת אם לרכוש קופון שמציעה הנחה נכבדת (200 ש"ח במקום 600...) באחד המוסכים בב"ש.

 

האם מומלץ? מה פשר ההנחה - שימוש בחלפים זולים/נחותים?

 

אודה לכל המשיבים/ות!

פורסם

בדרך כלל מה שעולה זול סביר להניח שיעלה ביוקר.

 

הרעיון בהרבה מהקופונים האלו (כמובן שאולי יש יוצאים מהכלל),

 

נכנסים לטיפול שגרתי ומסתמכים שימצאו משהו בדרך ולחייב את הלקוח בעוד כמה תיקונים.

 

אישית - ממליץ ללכת למוסך שסומכים עליו בעיניים עצומות ולא הולכים לקופונים ודומיהם.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

בנוסף , בקופונים האלה משתמשים בחלפים סוג ז', כמו סוג השמן , פילטר האוויר וכד', אלו דברים חשובים במיוחד ברכב חדש ועדיף להשקיע בחלפים איכותיים ומקוריים ושמן טוב על הרכב

Miata ND2

 

פורסם

ב200 שח לטיפול המוסך מפסיד.

 

במקרה האופטימי תניחי שהוא רוצה להראות לך שהוא מקצועי ותחזרי אליו בפעם הבאה בתור לקוחה מרוצה

 

במקרה הריאלי - ימצאו לך כל מני דברים תוך כדי הטיפול (אמיתיים או מומצאים) ועליהם המוסך ירויח

פורסם

בהמשך לכל הנאמר - גשי למוסך שמומלץ ע"י הפורום (בהתאמה לאיזור מגורייך).

אני גם מאמין שהסכום הזה ש"ייחסך" בקופון - ייפול עלייך במקום אחר (משהו שהמוסך ינסה לדחוף בכח), סתם חבל.

כ"כ - לגבי איכות החלפים - מחזק את הנאמר, יטפלו בחלפים הכי זולים (והזול ייצא בסוף יקר).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...