Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכוווולם,

 

אז נתחיל מPOWERFLEX:

ברשותי סטוק של גומיות נפוליטן[גומי קשיח] של חברת POWER FLEX.

יש לכל הצרפתיות, מ106 ל306 עם ZX ואפילו לרנו 19! גם לקליאו RSI למי שלא יודע אלה גומיות למשלושים או למוט מייצב שמחליף את הגומי הפשוט

אחרי ההחלפה הזאת לא תיצטרכו להחליף גומיות לעולם! ותקבלו הרבה יותר פידבק להגה.

זה אתר החברה:

http://www.powerflex.co.uk/

תעלו לפי המקט לראות איפה זה מתחבר אצלכם ברכב.

 

110 שקלים

IMG_4214.JPG

 

130 שקלים

IMG_4216.JPG

 

120 שקלים

IMG_4218.JPG

 

130 שקלים

IMG_4219.JPG

 

160 שקלים

IMG_4223.JPG

 

170 שקלים

IMG_4224.JPG

 

310 שקלים

IMG_4227.JPG

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

מכירה רפידות של ספארקו: דגם T51! הרפידות הספורטיביות מבית ספארקו! לצערינו ספארקו לא מייצרים אותם יותר, נצלו את ההזדמנות להשתדרג!

 

אתם יכולים לבדוק בקובץ הזה אם הרפידות מתיאמות לכם כי הם מתאימות להמון דגמים החל מ106 לZX לשלל דגמים, כמובן גם הספורטיביים!

http://www.xctuning.com/site/pdfuploads/balatassparco.pdf תלחצו על CTRL+F לחיפוש ואז לפי מקט וENTER לראות איזה דגמים זה מתאים.

 

330 שקלים:

רפידות קידמיות ל106ראלי 1.3 בלבד!+ 1.4 XSI

IMG_4231.JPG

 

280 שקלים:

רפידות אחוריות ל 106ראלי+GTI ועוד המון דגמים[תחפשו בקובץ]

IMG_4228.JPG

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

סעפת פליטה 4-2-1 של אנסה! מתאים 1.6 TU 8שסטומים בלבד!

סעפת מעולה כולל החיישן וכבל ארוך! 1650 שקלים בלבד! [נמכרת עקב השתדרגות לסעפת חדשה של סופרספרינט]

 

IMG_3704.JPG

 

IMG_3705.JPG

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

*המחירים של לבוא לשלם וללכת.

** אפשר להשאיר הודעה פרטית או במייל לגבי המוצר שאתם צריכים.

***להגיע לקחת מתי שנוח לכם! כולל שישי שבת!

****אני מגיע ל99% מהמפגשים ניתן לבקש שאני יביא למפגש.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

×
×
  • תוכן חדש...