Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בקרוב מאוד (הייתי נורא רוצה) אמכור את הוולקן שלי ששרתה אותי נאמנה, וברצוני לעבור לספורטיבית אחרת עם טיפה יותר כוח וביצועים ובכל זאת להשאיר שפיות של רכב משפחתי פונקציונלי קרי 4 דלתות, אין שלל רכבים לכן אני מתמקד בלאון טורבו 4 או הFR עד שנת 2005 עם ההנעה הקדמית,והרכב השני בארסנל הוא אמפרזה טורבו wrx

 

מאחר ואלה הם שני רכבים שונים הייתי מעוניין בהמלצות לכאן או לכאן ע"מ להתמקד ברכב אחד ולמצוא את האקזמפלר הטוב ביותר במסגרת התקציב כמובן.

 

הפראמטרים מבחינתי:

 

רכב גודש

בעל איכויות ספורטיביות

אמינות עד כמה שניתן

4 דלתות

בטיחות בהיבט של 4 דלתות ועוד.

תקציב עד 65K

 

כמובן בהתחשב בסוג הרכבים הייתי מעוניין לדעת היכן המקום הטוב ביותר לבדוק אותם לפני קנייה, מכון בדיקה לא בא בחשבון!

 

תודה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

אני הייתי בוחר בסיאט כאחד שהיה בבעלותי WRX אני יכול להגיד לך שהרכב מאוד מהנה וחזק אבל הוא פחות בטיחותי והרבה פחות איכותי מהסיאט מבחינת איכות חומרים כמו כן הוא פחות נוח ופחות שימושי ביום יום ומה גם שהאחזקה שלו ומחירי החלפים יקרים יותר...

×
×
  • תוכן חדש...