Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שאתה מתבלבל בין משתמשים שונים,

אכן היה פה משתמש בשם יקיר שהודיע שהוא "מייבא" את מגוויירס, ואכן הציק ודחף את המוצרים שלהם בכול מקום.

 

צר לי לבשר לך שאתה טועה בבנאדם.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. יקיר, נו באמת הלכת ופתחת דף בפייסבוק שנקרא Meguiars Israel ושדיברנו בטלפון הודעת לי שאתה הולך להיות יבואן רשמי שלהם.... אז אל תיתמם עכשיו.

 

2. יאללה תביא, המזומנים כבר מוכנים.

 

יקיר? אני מקווה שאתה לא מתכוון לשמי אחרת מדובר בטעות אומללה.

 

אני מעולם לא פתחתי פייסבוק של מגייורס, ולמען האמת אין לי פייסבוק בכלל!

לא דיברתי איתך בטלפון ואין לי מושג מי אתה!!

 

או שאתה טועה, והתנצלותך תתקבל בברכה,

או שלא, ואז אתה סתם משמיץ ומכפיש את שמי לשווא, וזאת תהיה בעיה.

פורסם

מקבל את ההתנצלות.

היום סיימו להכין את המחירונים הסופיים, האתר אמור לעלות לטסט עוד בשבוע הקרוב.

בע"ה תוך שבועיים תתחיל מכירה לפרטיים.

פורסם
מקבל את ההתנצלות.

היום סיימו להכין את המחירונים הסופיים, האתר אמור לעלות לטסט עוד בשבוע הקרוב.

בע"ה תוך שבועיים תתחיל מכירה לפרטיים.

 

בשורות טובות

בהצלחה

וממתינים לאיזה מפגש היכרות..

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
איתמר, אני לא חולק עליך, ישראל מלאה במשאבי טבע נהדרים :wink:

אך תהליכי הכרייה והחציבה פה לוקים בחסר, אפריקה מתקדמת מאיתנו בתחום הזה.

לעומת זאת אם תרצה מלח לפסוריאזיס שלך, אין עלינו.

העניין הוא שיש הבדל באיכות החומרים ובתהליך הייצור שגורם לפער הגדול במחירי הפלסטלינה, אתה מתיימר להבין איזה מינרל כן טוב שיכנס לפלסטלינה ואיזה לא, ולא נראה שיש לך ידע רציני בתחום מלבד הידיעה שקוורץ הוא חומר קשה (וגם לי לא, אגב).

גם קארנובה זה חומר קשה כמו בטון, ועדיין יש אותו בווקס, כנ"ל הקוורץ, אני בטוח שהפלסטלינה לא מורכת מ100% קוורץ אחרת באמת הייתה קשה מאוד, בדיוק כמו שווקס לא מורכב מ100% קארנובה אחרת לא היית יכול למרוח אותו.

 

חבובצ'יק "נטול-אינטרסים-ונקי-כפיים", אני לא יודע מי אתה או מה אתה, טלית שכולה תכלת אתה לא. כמות השטויות שאתה רושם כאן זועקת לשמיים. בנוסף, אתה לא יודע מי אני, במה אני מבין או מה השכלתי והייתי מציע לך להיזהר בלשונך ויהירותך.

בנוסף אני מציע לכל אחד בפורום לקרוא ולשפוט הודעות של כל משתמש כאן על תקן "כבדהו וחשדהו".

 

שיהיה בהצלחה בדיון הפורה והמקצועי :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אלון, צר לי אבל אתם זורמים לכיוון ממש לא נכון.

איש מקצוע לא יכניס שריטות נוספות לצבע גם אם הוא יודע ששניה אחרי זה הוא הולך לעשות פוליש.

 

לדעתי, אין קיצורי דרך. יש שיטה, שמשתמשים בה בכל העולם.

בתחנות שטיפה, פחחיות ועוד מקומות שאיכות זה לא מה שהם מחפשים, תמצא שימוש בפלסטלינה עם מים או מים עם שמפו.

לא תמצא את יבגני/רומן/דימה/יעקב ועוד ועוד אנשי מקצוע משתמשים במים עם סבון.

החסכנות הזאת לא במקום ואני חושב שהפורום הזה צריך להתמקד בלהעלות את הרמה במקום להוריד אותה.

 

כלים איכותיים ומוצרים איכותיים יתנו תוצאה איכותית.

 

מניסיוני הקצר, אכן, יש הרבה מוצרים שלא מספקים את התוצאה, אבל יש גם הרבה שבהחלט שווים את ההשקעה!

 

קבל את הדברים בהבנה.

 

איתי תודה על ההבהרה. החכמתי.

איזה חומר שנמכר בארץ מומלץ על ידך? אם בכלל... (Optimum No Rinse ?? אם הבנתי נכון)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
איתי תודה על ההבהרה. החכמתי.

איזה חומר שנמכר בארץ מומלץ על ידך? אם בכלל...

 

כמו איתי גם אני ממליץ על optimum no rinse שמשמש אותי כשמפו וגם כחומר סיכה מעולה.

הוא נמכר באוטוסטור תמורת 140 ש"ח עבור 1 ליטר ( בחול הוא עולה קרוב ל 100 ש"ח)

ואם תתאמץ אולי תצליח למצוא גלון של המוצר שיספיק לך לכמה שנים טובות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה.

לקראת סיום חומרים שברשותי, אני מכין רשימת קניות חדשה...

מלקט את מומלצי הפורום. בעקרון אני לא אוהב אריזות גדולת מדי... :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
תודה.

לקראת סיום חומרים, אני מכין רשימת קניות חדשה...

מלקט את מומלצי הפורום.

 

בהצלחה בפרוייקט המתקרב..

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה. האמת שאצלי יש שגרה יותר מאשר "פרוייקטים".

אולי זה פחות מלהיב. אני מוצא בזה הגיון.

אבל אין מה להגיד, אני מתרשם שהפורום מדרבן אנשים לתוצאות גבוהות יותר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
חבובצ'יק "נטול-אינטרסים-ונקי-כפיים", אני לא יודע מי אתה או מה אתה, טלית שכולה תכלת אתה לא. כמות השטויות שאתה רושם כאן זועקת לשמיים. בנוסף, אתה לא יודע מי אני, במה אני מבין או מה השכלתי והייתי מציע לך להיזהר בלשונך ויהירותך.

בנוסף אני מציע לכל אחד בפורום לקרוא ולשפוט הודעות של כל משתמש כאן על תקן "כבדהו וחשדהו".

 

שיהיה בהצלחה בדיון הפורה והמקצועי :roll:

 

איתמר.

איתמר,

 

עניתי לתגובתך הראשונה בצורה מכובדת ומנומסת, אם היה משהו שלא לטעמך יש צורה להגיד את זה, כמו שאיני מכיר אותך אתה וודאי לא מכיר אותי, אז כיצד אתה צועק בכזו החלטיות שאני לא טלית שכולה תכלת?

ואתה כן?

 

כתבת באותו משפט "אתה לא יודע מי אני ומה אני" ו"טלית שכולה תכלת אתה לא", תעשה את החשבון שלך לבד.

 

עברתי שוב על התגובה שלי להודעתך הראשונה, וניסיתי להבין מה היה בה שמצדיק דיבור וגישה כמו שלך, באמת שלא מבין, כנראה נפגעת קצת מזה שלא הערכתי כשורה את ידיעותיך במחצבי א"י? מתנצל אם כן.

יחד עם זאת, ב-4 שורות קצרות הראית לכולם מי היהיר בינינו.

פורסם

אכן שגית בהערכתך.

מה שאתה רושם שגוי מיסודו, מה שגורם לי לתהות על קנקנך. בזאת סיימתי את הדיון איתך, אין לי מה לתרום כאן יותר אך הארתי ואזהרתי במשפט האחרון בעודנה עומדת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אל תתהה רבות על קנקני, שלח לי הודעה פרטית ואראה לך בחצי דקה חלק מתכולת הקנקן.

זה כדי שתהיה רגוע שהפורום עליו אתה שומר אינו חולל בידי רמאים ונוכלים שבאו לעשוק את כל המשתמשים התמימים.

לילה טוב.


×
×
  • תוכן חדש...