Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם מתלבט באיזה רכב לבחור השיקולים הם צריכת דלק כייף בנהיגה אמינות ונוחות ל2 בוגרים וילדה בת 4 נכון לעכשיו..

יש לציין שאני מאוד אוהב רכבים מקבוצת VAG והייתי מאוד נעול על הייטי שהיא מגיעה כסטנדרט יותר מאובזרת אבל בתור לקוח חוזר של סקודה כאחד שרכש לפני שנה וחצי אוקטבייה חדשה הייתי מצפה לקבל קצת צ'ופרים עם הרכב ולא רק חיישני רווברס מתנה..

אתמול נכנסתי לאולם התצוגה של ניסאן וישבתי בקשקאי התרשמתי מאוד מהמושבים הקידמיים הנוחים והתומכים ומתנוחת הנהיגה כמו כן מתא המטען הגדול יותר מתא המטען הפיצפון של הייטי, קצת מפריע שהרכב לא מגיע עם מגנזיום כמו בסקודה אבל כן מגיע עם בלוטוס מקורי ובסקודה לא, כמו כן בניסן מקבלים 3 שנות אחריות מלאות ובסקודה רק שנתיים.

ביום שני אחזור לניסן על מנת לקבל רכב לנסיעת מבחן דבר שיעזור בהתלבטות, עם הסקודה כבר קיבלתי נסיעת מבחן על הדגם האוטו' אין להם רכב מבחן ידני.

יש לציין שהניסאן קצת יותר יקרה הבדל של כ 4.000 ש"ח אבל קיבלתי יותר צו'פרים..

אשמח לקבל חוות דעת על הקשקאי ידני ממישהו שברשותו רכב כזה ומה הצריכת דלק האמיתית שלו.

פורסם

אתה רציני? "הניסאן יקרה בארבעת אלפים שקלים אבל קיבלתי יותר צ'ופרים". חה חה חה. טוב לדעת שיש עוד אנשי שיווק שזה מצליח להם. לא קיבלת שום צ'ופרים. אתה משלם עליהם אם לא הבנת.

לעצם העניין, שתי המכוניות טובות ונותנות תמורה לכסף, הניסאן יותר "רכה", היטי יותר שימושית ונוחה מבחינת מרחב פנימי. צריכת דלק לא מכיר אבל היא גם מאוד אינדיבידואלית ממשתמש למשתמש ומושפעת מאופי הנהיגה והנסועה. הרבה "עיר" עם ארבעה נוסעים ומטען ברכב בעליות של הקסטל כל יום לא יהיו כמו צריכת דלק של נסיעה כל יום של נהג אחד במישור החוף מנתניה להרצליה.

פורסם
אתה רציני? "הניסאן יקרה בארבעת אלפים שקלים אבל קיבלתי יותר צ'ופרים". חה חה חה. טוב לדעת שיש עוד אנשי שיווק שזה מצליח להם. לא קיבלת שום צ'ופרים. אתה משלם עליהם אם לא הבנת.

לעצם העניין, שתי המכוניות טובות ונותנות תמורה לכסף, הניסאן יותר "רכה", היטי יותר שימושית ונוחה מבחינת מרחב פנימי. צריכת דלק לא מכיר אבל היא גם מאוד אינדיבידואלית ממשתמש למשתמש ומושפעת מאופי הנהיגה והנסועה. הרבה "עיר" עם ארבעה נוסעים ומטען ברכב בעליות של הקסטל כל יום לא יהיו כמו צריכת דלק של נסיעה כל יום של נהג אחד במישור החוף מנתניה להרצליה.

על הניסן קיבלתי בנוסף לצו'פרים גם הנחה יפה ממחיר המחירון... בסקודה לא.

וכמו שרשמתי אנחנו זוג עם ילדה ואנחנו בד"כ לא נוסעים ברכב עם 4 מבוגרים ומטען.

בכל מקרה למה אתה חושב שהייטי שימושית יותר היא מרגישה יותר צפופה ותא המטען קטן יותר :?

פורסם

בייטי אפשר להסיר את כל המושבים האחוריים לגמרי וליצור ''תא מטען' של כמעט 1700ליטר, לא חושב שזה קיים בקשקאי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אין לאף אחד ניסאן קשקאי ידני????

 

דווקא יש, כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=454454

 

תקרא את השירשור עד הסוף. ממש מענין (לטובת הרכב...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

היטי רכב נפלא. נעים ומרווח מאוד - אני בן אדם מסמיק גדול כדי להעיד על כך. 4 נוסעים ברכב בלי שום בעיה.

כמו כן, קח בחשבון שהבגאז׳ של היטי עובד על מימד הגובה ולא על מימד האורך. תפנים את זה ותראה שיש לך בגאז׳ שעונה על כל הדרישות של משפחה ממוצעת.

 

אגב, אני בעל יטי DSG אלגנס.

פורסם
אתה רציני? "הניסאן יקרה בארבעת אלפים שקלים אבל קיבלתי יותר צ'ופרים". חה חה חה. טוב לדעת שיש עוד אנשי שיווק שזה מצליח להם. לא קיבלת שום צ'ופרים. אתה משלם עליהם אם לא הבנת.

לעצם העניין, שתי המכוניות טובות ונותנות תמורה לכסף, הניסאן יותר "רכה", היטי יותר שימושית ונוחה מבחינת מרחב פנימי. צריכת דלק לא מכיר אבל היא גם מאוד אינדיבידואלית ממשתמש למשתמש ומושפעת מאופי הנהיגה והנסועה. הרבה "עיר" עם ארבעה נוסעים ומטען ברכב בעליות של הקסטל כל יום לא יהיו כמו צריכת דלק של נסיעה כל יום של נהג אחד במישור החוף מנתניה להרצליה.

 

לפעמים 4000 ש"ח שווים אפילו רק את השנה אחריות הנוספת.

לגבי צריכת הדלק, מה הקשר?

אותו נהג שנוהג באותה צורה ואת אותה דרך יעשה נתון זהה ולא משנה באיזה רכב היה?

אז נכון שאלו רכבים באותו אזור אבל זה לא אמור שהצריכת דלק תהיה זהה.

 

 

 

בייטי אפשר להסיר את כל המושבים האחוריים לגמרי וליצור ''תא מטען' של כמעט 1700ליטר, לא חושב שזה קיים בקשקאי.

 

ומה הוא יעשה עם הילדה? לא לשכוח זה רכב משפחה, לא רכב הובלות.

שאדם מכניס עגלה, תיק, סאב ועוד, הוא לא מענויין להסיר כסאות כדי ללכת לסופר.

 

הכל מקרה, אני באופן אישי היתי הולך על הקשקאי.

פורסם
לפעמים 4000 ש"ח שווים אפילו רק את השנה אחריות הנוספת.

לגבי צריכת הדלק, מה הקשר?

אותו נהג שנוהג באותה צורה ואת אותה דרך יעשה נתון זהה ולא משנה באיזה רכב היה?

אז נכון שאלו רכבים באותו אזור אבל זה לא אמור שהצריכת דלק תהיה זהה.

 

 

 

 

 

ומה הוא יעשה עם הילדה? לא לשכוח זה רכב משפחה, לא רכב הובלות.

שאדם מכניס עגלה, תיק, סאב ועוד, הוא לא מענויין להסיר כסאות כדי ללכת לסופר.

 

הכל מקרה, אני באופן אישי היתי הולך על הקשקאי.

 

לגבי צריכת הדלק לא אמרתי שההשוואה היא בין שתי המכוניות אלא לגבי מי שימליץ. לגבי תא המטען, בלי לבדוק נתונים כרגע, רק ממה שאני זוכר (בדקנו את כל השוק כשחיפשנו רכב לאישה), של היטי התא גדול יותר. הקשקאי צפופה. ולא צריך להשאיר את הילדה בחוץ כשעושים קניות ולעובדה שאפשר לקפל מושבים 1, 2 או שלושה יש תרומה לשימושיות של הרכב. חברים שקנו יטי לפני חצי שנה בהמלצתי ויש להם תאומים, השבעתי אותם מראש שקודם יבדקו את תא המטען ויראו אם הוא מתאים לצרכים שלהם. נסעו עם העגלה הבומבסטית של הילדים והיא נכנסה להם מאחורה בלי בעיה. קנו ומאז מאושרים מהקניה.

פורסם

איך בדיוק ההפרש יוצאה 4000?

בכל מקרה,התא מטען של ניסאן הוא גדול יותר מייטי.הוא עמוק יותר בערך ב-20 סיימ.

אבל אין מה להשוות לאיכות של תא נוסעים(לפחות ההרגשה).

אני את הבחירה שלי עשיתי,והיא לא לטובת קשקאי.

פורסם

לאישתי יש את הקשקאי 1.6 ידנית.. הציעו לנו אותה מאוד בזול עם אבזור מפנק (מרימי שמות, חיישני רוורס, מסך מגע +שליטה מההגה +מצלמת רוורס , מסכים למשענות הראש ועוד תופינים )

אבזור: נכון הרכב מאוד בסיסי , שני דברים שהם מאוד פאוול רציני מבחינתי גלגל ההגה הפלסטיקי הזול מאוד למגע - משהו בסגנון לבאס אותך שלא הוספת זוזים נוספים לטובת הדגם המאובזר יותר (הקטע המפגר בסיפור שההגה מצופה עור מופיע רק בגירסת הטקנה היקרה ביותר אפילו לא באסנטה האמצעית) , זה נפתר באמצעות ציפוי עור של גלגל הגה (10 דולר באיביי )

תאורה מאחור : אישתי טוענת כי פנים הרכב חשוך מאוד , דבר מאוד מעיק בימים אלו שמחשיך מוקדם במיוחד עם ילדים במושב האחורי. - את הסוגיה הזאת מקווים לפתור בקרוב...

גודל : הרכב לא כזה גדול כמו שעושים ממנו , תא המטען יחסית גדול לרכב קצר המדף הנשלף עוזר כאשר צריך עוד מרווח טעינה, ואפשר כמובן לקפל את המושבים , אבל רוב הזמן זה מספק +. (אם ממש צריך יש לנו גגון איכותי )

ספסל אחורי , צר ! שלושה מבוגרים יהיה להם קשה לשבת שם לנסיעה ארוכה. (זה עדיין לא פלואנס)

מנוע וצריכת דלק: הרכב נכון לכתיבת שורות אלו עבר רק 1200 קמ' .. יש לציין שאנחנו לא חורכיי כבישים , התחושה הראשונית שבאמת המנוע קטן לרכב הכבד יחסית, בעליות קשות כמו עליה של מעלה אדומים לכיוון ירושלים צריך ממש לשחק עם ההילוכים . אבל המנוע עדיין לא נפתח כמו שצריך , וכרגע גם דואגים לא לעלות על ה 3000 סל"ד, צריכת הדלק משתפרת עם הזמן, מיכל ראשון התוצאה היתה מתחת 10 קמ' לליטר , מיכל שני כבר עלה למעל 10 ק'מ לליטר, ברור שנו לא מצפים לצריכה של דיזל .. אבל גם לא לצריכה של שברולט קרוז ... .

 

סיכום:

מצאנו את הרכב כאלטרנטיבה של רכב חדש בפחות מ 120K , הגשמת חלום ישן של אישתי שרצתה ג'יפון , ולא הרשנו לעצמנו גם בגלל המחיר וגם בגלל ששנינו שונאי אוטומטיות כרוניים וגם לא היה בנמצא משהו שעונה על הקטגוריה הזאת.

למעשה לא הוספנו כמעט כסף כי מכרנו את ההונדה סיוויק הידנית (אם היה אפשר לעשות ניתוח לשתול את המנוע של הסיוויק בקשקאי...:wink:) שלי ואת הניסאן אלמרה (ידנית! ) שלה . כך גם עברנו לחיות עם רכב אחד ! כדי לחסוך בהוצאות.

לא חשבנו על הייטי אף פעם , כי לדעת אישתי מדובר ברכב מכוער.. , נכון שאישית מנוע ה 1.2 טורבו קסם לי , וגם הביקורות הכתובות שהללו את הייטי, אבל כאמור אישתי הטילה ווטו והיא זאת שבעיקר נוהגת ברכב.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

ביצעתי היום נסיעת מבחן על הניסאן והתאכזבתי מהמנוע החלש הרכב מרגיש גדול וכבד על המנוע שנשמע טוב שהוא מאמץ כמו כן בשיוט של 100 קמ"ש הרכב על 3000 סל"ד ומחשב הדרך הראה צריכה של 1-10 , יש לציין שהרכב נוח מאוד והמושב נהג תומך היטב ותנוחת הנהיגה גובה כמו בגיפ אמיתי, עוד דבר חיובי הוא שיכוך מהמורות ובורות נבעלים היטב וכמעט לא מורגשים.

בכל מקרה אני התאכזבתי מאוד מהסחיבה וככל הראה אבחר בייטי שמרגיש נמרץ יותר בזכות מנוע הטורבו.

פורסם

היטי בעל מנוע מתקדם שנותן ביצועים טובים כמו גם הספק מכובד(הכל יחסי). בפועל לרכב משהו כמו 110 כ"ס ו18 קג"מ מומנט שזה נחמד ומקנה לרכב זריזות מספקת.

שיוט ב100 קמ"ש בניסאן הוא על 3K סל"ד? אתה בטוח? זה המון. בבורה 1.6 ישנה עם גיר מיושן הרכב היה משייט על 3 אלף.

בכל אופן בייטי זה 2K.

בנוגע לשיכוך מהמורות - אנשים התלוננו כל הזמן על ג'אנטים גדולים וכו' ועל איכות הנסיעה אך אני הופתעתי לטובה. כך שאני מאמין שבגרסא עם הג'אנט הקטן יותר(16) אתה לא תתלונן על הרכות של הנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...