Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי שלוש הצעות לרכישת טויוטה קורולה 2009 סאן מליסינג.

 

1. רכב עם 40,000 ק"מ במחיר 77,000 ש"ח (מחירון הוא 85,000)

2. רכב עם 57,000 ק"מ במחיר של 72,000ש"ח

3. לקחת את הרכב שבו אני נוסע היום מליסינג ומחזיר (אותו מודל) במחיר של 70,000ש"ח (18% הנחה) רק שיש לו 94,000 ק"מ. לגביו אני יודע שהוא נקי וללא תקלות.

 

איזה מהאופציות כדאית?

 

שאלה כללית: נאמר הרבה כי המגרשים מלאים ברכבים וחברות הליסינג "מתות" להיפטר מהרכבים.

 

לכמה אחוז הנחה ניתן לצפות בליסינג בהנחה שהרכב נקי? לכמה אחוז הנחה אם בכלל יש לצפות לרכב מפרטי?

 

תודה,

 

ירון

פורסם

הייתי הולך על האופציה הראשונה. כמה שפחות קילומטרז' יותר טוב.

לגבי הנחה-אם הקורולה רובוטית נראה לי שאפשר לנסות ולהוריד אותם עוד קצת במחיר.

פורסם

אני לא הייתי הולך על קורולה 2009 כי המחירים האלה פשוט גבוהים מידי.

77 אלף ש"ח זה מחיר של קיה פורטה או מיצובישי לנסר מודל 2011.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא הייתי הולך על קורולה 2009 כי המחירים האלה פשוט גבוהים מידי.

77 אלף ש"ח זה מחיר של קיה פורטה או מיצובישי לנסר מודל 2011.

 

מצטרף - על אחת כמה וכמה אם מדובר על גיר רובוטי (אני מניח שלא).

 

הרכב יחסית מיושן וחוץ מזה - לא נמאס לך לנסע על אותו רכב?

 

הייתי רוכש בסכום הנ"ל איזה פלואנס מפנקת ומאובזרת.....:inlove:

 

אם בכל זאת אתה מתעקש - הייתי בוחר בזאת עם הק"מ הנמוך תוך ביצוע בדיקה במכון.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

מה זה המחירים האלו?!

החזרנו לפני מספר חודשים ואחרי שנה וקצת של שימוש קורולה 09 לחברת הליסינג (גם דגם סאן דל האבזור) וקנינו ב-60K פיאט בראבו מאותו שנתון (יד שניה, פרטית, 63KKM ובדיעבד אולי הייתי יכול לסחוט עוד כמה אלפים במחיר) שהיא - יפה יותר, מאובזרת (הרבה-הרבה-הרבה) יותר, ביצועיסטית יותר (גם בקו ישר וגם בפניות), חסכונית יותר, שקטה יותר ונוחה יותר.

אני לא ממליץ לך על בראבו או על כל רכב ספציפי אחר. אני גם לא חושב שהקורולה רכב גרוע. אני רק מצביע על המחיר ההזוי שלא הולם את התמורה לפי דעתי.

פורסם

כלל ידוע בכלכלה הוא שמי שקובע את המחיר זה הקונה.

זו תמצית השרשור על רגל אחת.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...