Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע 2000 LF

ראיתי הרבה מוצרים ב EBAY,ובכלל באינטרנט שפועלים על עיקרון "רמאות" טמפרטורת האויר שיוצאת מהמנועחיישן IAF וע"י כך להזרים יותר דלק ולבצע הצתה "מוגברת"

הנה דוגמא באתר andysautosport .com יש שם בחיפוש..

השאלה אם זה באמת מעלה משהו,האם מישהו התנסה או שפשוט אין טעם לחפש לאוטו הזה את הדבר הזה.

בחו"ל עם אנשים שדיברתי מתעקשים שלמנוע אטמוספרי יש עליה של הספק ומומנט במידה לא רעה בכלל של 30-40 כ"ס..

אני יודע שהרבה יגידו שזה בולשיט,אבל אולי מישהו יתן חוות דעת מקצועית בנושא ומפורטת?

שמעתי שיש גם סדנאות בארץ שמבצעות את זה על מכוניות עם טורבו ,אבל גם מנועים אטמוספרים.

פורסם

היתרונות הם:

1. כל פעם שתלחץ על הגז יצא לך עשן לבן ומגניב מהאגזוז.

2. המנוע יקבל ציפוי הגנה פנימי של פיח שחור ואיכותי.

3. יצא לך לבקר בתחנות דלק הרבה יותר מבעבר.

בטח יש עוד, אבל רק בשביל אלו הייתי הולך על זה.

 

חסרונות:

אין!

פורסם
היתרונות הם:

1. כל פעם שתלחץ על הגז יצא לך עשן לבן ומגניב מהאגזוז.

2. המנוע יקבל ציפוי הגנה פנימי של פיח שחור ואיכותי.

3. יצא לך לבקר בתחנות דלק הרבה יותר מבעבר.

בטח יש עוד, אבל רק בשביל אלו הייתי הולך על זה.

 

חסרונות:

אין!

 

 

אהבתי :) אכן יפה לקרוא במיוחד בתחילת השבוע.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...