Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם שיחקתי באופן מקצועי בימי החט"ב ,ואני רוצה לחזור לשחק .

 

את העץ יש לי אבל הגומיות יבשות ואני אובד עצות איזה לקנות ולהחליף .

מישהו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

http://gymshop.co.il/products/1611.html

http://gymshop.co.il/products/1612.html

אין לי ניסיון אם 2 הדגמים האלו

המחבטים שלי לא ברמה, אני משקיע בעיקר בכדורים כי זה משנה את החוויה

המחבטים שלי הם של 80 שקל במקיסמום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

שלום,

יש עשרות סוגי גומיות, ואי אפשר להמליץ לך משהו ברצינות מבלי לראות את סגנון\רמת המשחק שלך.

איזה עץ יש לך?

אתה משחק התקפה או הגנה?

כמה אתה מוכן להשקיע?

מה אתה מחפש בגומי, מהירות\סיבוב \שליטה?

 

תראה כאן כמה יש:

http://www.lnsport.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=101

 

אני מחשק עם TIBHAR GENIUS

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חשבתי שהוא לא מעוניין במשהו מקצועי,

חשבתי שהוא מעוניין במשהו שרק יעשה את העבודה,

תקשיב לזה שמעליי הוא יותר מקצועי

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם
הפירמות המובילות בענף הן סטיגה ובאטרפליי,

+

DONIC

TIBHAR

ANDRO

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

יש עשרות סוגי גומיות, ואי אפשר להמליץ לך משהו ברצינות מבלי לראות את סגנון\רמת המשחק שלך.

איזה עץ יש לך?

אתה משחק התקפה או הגנה?

כמה אתה מוכן להשקיע?

מה אתה מחפש בגומי, מהירות\סיבוב \שליטה?

 

תראה כאן כמה יש:

http://www.lnsport.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=101

 

אני מחשק עם TIBHAR GENIUS

 

 

כרגע יש לי JONYER-H-FL של butterfly ת הוא מדורג OFF בעקרון .

יש לי אותו מלפני כמה שנים טובות , כאמור מאז החט"ב והיום אני בן 25 .

אני לרוב משחק פור-הנד התקפי מהיר ומדוייק לא מסובב במיוחד, ובק-הנד לא בדיוק הגנתי אבל לא התקפי ( אני עוד עובד על הליטוש של התנועה ) .

לא מרבה לסובב כדורים אבל זה נחמד ועוזר .

 

אני מוכן לשים עד 400 לזוג גומיות .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

נראה לי הכיוון הוא TIBHAR SINUS או DONIC COPA JO GOLD (אם זה לא מהיר מדי בשבילך בשלב זה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

העץ יכול להחזיק שנים ולשמור על התכונות שלו, כל עוד הוא לא חוטף יותר מידי מכות בקצוות.

 

אני משחק עם עץ Stiga Hypertech, זה עץ שיש שוני בין צד ה-Forehand לצד ה-Backhand. ה-backhand איטי יותר, מה שמאפשר שליטה טובה יותר.

במקביל, אני משתמש בגומיות שונות, Tibhar Genius מלפנים ו-Donic Quatro מאחור, מה שמגדיל את השליטה שלי ב-backhand.

 

תבדוק את החנות ברמת גן שהומלצה לך, יש גם את בש-גל על גבול בני-ברק.

אני בד"כ רוכש מחו"ל באמצעות האינטרנט, המחירים מצויינים, ולרוב, בקניה מעל $50 המשלוח חינם. הנה כמה אתרים שאני רוכש מהם:

PingPongOnline

Megaspin

Dandoy

 

אם לא שיחקת הרבה זמן אני ממליץ לאתר מועדון פעיל באיזור מגוריך ולהכנס לשגרת אימונים כדי להוריד קצת את החלודה.

אם אתה מאיזור ירושלים אני אוכל להמליץ לך. אם אתה מאיזור המרכז, אני מניח ש-vladclar יוכל לעזור.

 

יוצא לי לפעמים גם לשמש כשופט. נא לא ללכלך את השרשור עם פוליטיקה.

 

בהצלחה.

פורסם

מאחר ושולחנות לבחוץ חשופים לפגעי מזג האוויר (גם כשמכסים אותם זה עדיין לא מושלם) הם עשויים מחומרים שההשפעה עליהם פחותה.

רוב השולחנות לאולם עשויים מעץ, שולחנות לבחוץ עשויים לרוב מפלסטיק או שילוב של מתכת ופלסטיק (בצד החיצוני).

כמובן שהכדור קופץ שונה על המשטחים השונים.

דוגמה נוספת: שים את אותו שולחן על רצפת אבן ועל פרקט (באולם ספורט) ותרגיש גם כאן שינוי בהתנהגות הכדור.

פורסם

אוי אתם גדולים, הזכרתם לי את הילדות.

כשהייתי קטן, לא היה לנו יותר מדי כסף לבזבוזים, ובטח שלא לשולחן טניס, אז היינו לוקחים את השולחן אוכל (מהמתרחבים האלה), מרחיבים אותו כמה שאפשר, ואז שמים באמצע ספרים שיתפקדו במקום רשת, והנה שעות על גבי שעות היינו משחקים טניס שולחן.

dinner table tennis היינו קוראים לזה :lol:

אני עדין משחק קצת עם חברים, לעתים רחוקות, אבל זה ממש לא ברמה מקצועית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היינו לוקחים את השולחן אוכל (מהמתרחבים האלה), מרחיבים אותו כמה שאפשר, ואז שמים באמצע ספרים שיתפקדו במקום רשת, והנה שעות על גבי שעות היינו משחקים טניס שולחן.

הצלחת להחזיר אותי 40 שנה אחורה :)

אין מה להשוות בין המשחק שלי אז, להיום :shock:

פורסם

שמוליק, איפה אפשר לשחק באיזור כפר- סבא?

האם הלינק שפורסם בדיון הזה עדיין רלוונטי?

 

יש לי עדיין 2 מטקות, תוצרת סטיגה; לא נגעתי בהם מאז שהייתי בחוג טניס- שולחן, אי שם בסוף בית- הספר היסודי (לפני כ-20 שנה)...

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

×
×
  • תוכן חדש...