Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הייתי אצל מתקין וביררתי על מערכת לרכב החדש שלי

עד היום בכל המערכות היה לי סאב וופר , ועכשיו לא בא לי שסאב יתפוס לי חלק משמעותי בתא המטען

המתקין התעקש שיש צורך בסאב .

אני חייב לציין שברכב מותקנת מערכת מקורית ללא סאב ויש המון באס ברכב

 

אני מחפש מערכת sq

 

שומע בעיקר אלקטרוני

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול לוותר על סאב אם יש לך רמקולים באיכות טובה, מגבר טוב וקומפוננט איכותי וגם אם אינך "משתגע" כל כך בווליום, אפשר לכוון את המגבר למצב שמיעה ללא סאב.

בדרך כלל ברכבים שאין בהם מקום להתקנת סאב עושים זאת, אם תצתרך עזרה בכיוונים אני אוכל לעזור לך, פרסם את סוג ודגם המגבר שלך והרמקולים וכן פרט יותר.

בהצלחה.

פורסם

במידה והבעיה העיקרית שלך זה מקום.

אפשר לנסות להתאים סאב קטן (6.5 / 8) למקום כמו מתחת לכסא נהג.

או במרכז הפלטה האחורית. (כמו 6/9) רק סאב עם תיבה שטוחה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אין לי בעיה של מקום , רק עניין של נוחות

הרכב הוא ג׳יפ די מרווח

 

יש סט קדמי שיודע לתת באס עמוק?

הציעו לי משהו אבל אמי לא סגור על זה

פורסם

היכולת לתת באס עמוק היא לא בלבד של הסט אלא גם התשתי שמסופקת לו ותנאי העבודה.

אבל עדיין לדעתי זה לא מגיע לאפקט של סאב.

יש לנו חבר בצפון עם הרץ מילה למשל שמותקנים בפודים בדלתות עם הרבה נפח לנגן בהם ובידוד מאסיבי והם ממש מספקים באסים מדהימים אבל זה עדיין לא מגיע לסאב.

שוב זה תלוי במה יספיק לך.

קח בחשבון שתצטרך תיבות בדלתות מקדימה כדי להגיע לתוצאה טובה.

פורסם

נראה לי שפשוט יותר יהיה להוסיף סאב וזהו

גם ככה הצעת המחיר למערכת עומדת על 10000 ש״ח , ובניות זה סיפור לא זול.

ולא בא לי להתחיל לשנות את הפלסטיקה של הרכב , בכל זאת הרכב שבוע על הכביש(:

פורסם

סט קומפוננט gladen audio -zero pro 165 pp

מגבר - one 120.4 DSP mosconi

סאב gladen audio sqx 10

כבלים מתח + רמקולים של רוקפורד

הרכב הוא מרצדס ml 350 2012.

אין אפשרות או רצון להחליף את הרדיו המקורי

המתקין הסביר לי שבמגבר הזה יש מעבד סאונד , DSP משהו , ולכן אפשר לחבר ישירות למערכת המקורית בלי מתאמים

הרמקולים עולים 3600 ש״ח

המגבר עולה 3500 ש״ח

הסאב1900 ש״ח

עבודה + כבל מתח ורמקולים רוקפורד 1600 ש״ח

פורסם

אפשר לוותר על סאב וופר ברכב במידה ואתה גם ככה לא מחפש משהו שירד ממש נמוך.



 

אפשרות ראשונה - להתקין בדלתות וופרים בגודל 8 אינטש עד 9 אינטש

 

הצד החיובי

 

בהתקנה נכונה נותנים באס מדהים ותופסים באופן יחסי מקום אפסי.

 

הצד השלילי

 

הדלת עדיין לא מהווה תיבת נגינה וגם צריך לעשות התקנה מטורפת כולל עבודת בידוד לא שפויה ובניה לא שפויה.

למרות הכל, התיבה בה הסאב יושב מהווה גורם מפתח ליכולת של הרמקול לרדת היטב ונכון לתדרים הנמוכים - מה שלא יקרה בדלתות לעולם.

 

אפשרות שניה - סאב וופר קטן יותר

 

תנסה לבדוק אופציות כמו סדרת המיקרו-סאב של JL (מנסיון) תופס מקום של רמקול 6*9 בודד בתיבה שנראית כמו תיבה של 6*9

 

יש להם היום כמה תיבות מדהימות ושלל אלמנטים (סאב וופרים) והם נשמעים נהדר.

 

אפשרות שלישית - לקנות רכב עם 6*9 בדלתות, כמו למשל טויוטה קאמרי, טויוטה לאנד קרוזר וכו' וכו'

 

הבעיה - רוב הסיכויים שאתה תצטרך לקנות טויוטה, רוב הסיכויים שנפח המנוע יהיה בין 2.4 ליטר ל4 ליטר :-D

 

בהצלחה

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

"מה רע במערכת המקורית ?"

פשוט נוראית!!!

ברכב הקודם שנת 2010 היתה מערכת של הרמן קרדון

הרכב היה ביבוא אישי

הפעם עשינו קניה בארץ

. נשמע פשוט רע!!!!

המום מאוד ונטול צלילים


×
×
  • תוכן חדש...