Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות קומפוננטים ומגבר עד 1800 (1600 למגבר והרמקולים) ו200 בערך לקיט התקנה אם צריך אני אוסיף קצת וכל זה לא כולל התקנה כרגע הבמה הקדמית לגמרי לא נשמעת והרמקולים המקוריים לא טובים

חשבתי על

מגבר: JBL GTO1004

וקומפוננט Morel Tempo 6

אם אפשר המלצה לקיט התקנה טוב וכמה התקנה אמורה לעלות ללא איטום.

יש לי כבר רדיו דיסק Pionner DEH4450BT ורמקולים JBL GT66-9

פורסם

אני יודע שהם עובדים טוב גם ללא אבל אני מעדיף לנצל אותם כמו שצריך אם אני אחבר מגבר לטמפו זה לא יהיה טוב?

הטמפו יותר טוב מהJBL?

העוצמת מגבר של הרדיו דיסק לא מספקת כל כך היא דיי חלשה וכל רמקול מקבל רק 15-18 וואט

אתמול יצא לי לראות סירטון על הטמפו מהתרשמות שלי האיכות סאונד דווקא הייתה טובה מאוד והם חוברו למגבר את הJBL אני לא מכיר אבל אותם נתונים כמו של הGT66-9 בהספק אפקטיבי וגם ברגיל

פורסם

עם רמקולים כמו GT6 או כמו המורל טמפו

תוספת של מגבר תתן לך הבדל מינורי בתוצאה הסופית.

אני ממליץ :

תתקין ללא מגבר ,אם לא תהיה מרוצה להתקין לאר מכן מגבר זה לא בעיה.

פורסם

אם התחלתה עם סט 6X9 של JBL לא כדי להמשיך אם אותם צלילם באוטו ?

כי אם תרכיב מורל אתה יוצר 2 צלילים.

יש ל HERTZ מגבר שעולה כמו JBL ולדעתי עדיף.

קיט התקנה טוב כולל RCA של connectoin עולה 400-500 ש''ח.

ויש עוד קיטים של רוקפורד-סאונד סטרים-מונסטר.

מורל טמפו אחלה רמקולים במחיר כזה .

AUDIO KING צודק בזה שתתקין רמקולים ואז תרגיש מה חסר לך ואם צריך תוסיף מגבר וסאב.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

אני בעד להוסיף מגבר וקומפוננט, פחות בעד ה JBL והטמפו , יש מגברים הרבה יותר טובים, אמנם יד 2 אבל באמת שאין צורך במגבר חדש, כנ"ל לגבי הטמפו (תחפש קצת בפורום המכירה, יש מוצרים ברמה הרבה יותר גבוהה, באותו עלות, פחות או יותר)

ואם זה התקציב אז שניהם יכנסו לך כחדשים, אך ללא קיט, וללא התקנה .

קיט 8 גייג בסיסי ופשוט עולה באזור ה 200 שקל , ואם אינך מתכוון להוסיף עוד מגבר בעתיד אז זה אמור להספיק, למרות שאני ממליץ בחום ישר לקנות 4 גייג.

מה לגבי סאב? , וזה לא משנה אם אתה רודף איכות או רעש , סאב הוא הכרחי מאד.

 

כמו כן שים לב שאין חובה לרכוש את הכל ביחד, אפשר לקנות לאט לאט, כל פעם משהו.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

כרגע סאב אני אחשוב אם להוסיף בהמשך אתה צודק בנוגע לקניית רכיבים זה יוצא יקר לקנות מגבר קומפוננט וקיט התקנה

איזה מגבר יהיה יותר טוב מהJBL GTO1004 באותו תקציב?

ההספק אפקטיבי של הJBL הוא 70 Watt RMS האם הגברה מעל ההספק אפקטיבי עלולה לשרוף תרמקולים?

המורל טמפו 6 קומפוננט טוב לתקציב הזה אבל הMorel Dotech Ovation 6 עדיף עליו אבל הוא עולה יותר

המטרה היא הבמה קדמית בכל זאת הJBL אני נהנה מהסאונד שהם מפיקים

×
×
  • תוכן חדש...