Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(יעוץ לפני רכישת רכב) גרוטאה 2-10K :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

 

אני מעוניין לרכוש את הרכב הזול שאני יכול למצוא.

דרישות:

- שלא יתקלקל

- שיגיע מ- A ל- B.

 

יש לנו רכב משפחתי (של אישתי) וקטנוע (שלי), אבל בחורף קשה לי עם הנסיעות בגשם... השנה אני גם מפזר את הילדים ואוסף אותם, כך שזה ממש מפריע שאין לנו רכב שני.

 

אי לכך, אני מחפש רכב שיתניע בוקר כשיורד גשם וייקח אותי לעבודה (10 ק"מ, חלקם בפקקים)

צריכת הדלק: כל עוד זה 1-10 או טוב יותר.

אני מעדיף רכב זול ככל האפשר אבל שידרוש את המינימום ביקורים במוסך ושיעבור טסט.

 

כיוונים:

אטוס

אקסנט ידנית

קיה פרייד

סוזוקי סוויפט

סוברו ג'סטי

 

מה דעתכם?

פורסם

מחפש לך

סוויפט

ג'סטי (ידנית בלבד)

שרייד (מעל 94 ולא המודלים הישנים )

ניסן סאני

סובראו DL

טויוטה קורולה

ללכת הרכב הכי שמור שמור ועם נתונים טובים שתמצא! המכונית הכי טובה אמינה ברשימה זאת קורולה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אוסיף לך עוד אחת לרשימה - פיאט פונטו (או אפילו אונו).

עדיף במידת האפשר רכב ידני.

כפי שנאמר - כלל ה"ברזל" במקרה כזה - ללכת על הרכב השמור ביותר (אם יש - הסטוריית טיפולים + טסט "ארוך" )

alfa 156 2.5.

פורסם

הסאני לדעתי הוא רכב היסטורי מבחינת אמינות.

אפשר לראות סאני שמורים להפליא, תמצא כזה למכירה.

si vis pacem, para bellum

פורסם

היות והזכרת יונדאי אטוס אז לנו יש כזו שמשמשת כרכב שני ולמעשה בתוך העיר ובגלל שהיא כזו מוצלחת אז היא בעצם רכב ראשון.

האטוס מתמרנת בעיר מצוין,קל למצוא לה חניה, הראות סביב טובה מאד, הרכב נוח ומאוד מרווח יחסית לגודלו והטריק של תא נוסעים גבוה נותן תחושה של רכב גדול פי כמה, היא נוסעת לא רע בכלל, לא חיה רעה אבל את העבודה היא עושה בנאמנות, יש לה הגה כוח, מזגן יעיל, חלונות חשמל קידמיים, נעילה מרכזית וכרית אויר אחת.

האמינות יוצאת מן הכלל,טיפולים וחלקים זולים ודווקא לא כל כך קשה למצוא אטוס עם קילומטרז שפוי וידיים פרטיות.

המחירון קצת גבוה אבל מי מוכר היום במחירון...?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

האטוס מתאימה לי בול מבחינת מידות

אני מעדיף אוטומטי, ראיתי שיש לא מעט אטוסים ביד 2 אוטומטיות מהשנים 1998-9 שנכנסות לתקציב שלי :)

 

האם הגרסא האוטומטית מומלצת, או שכדאי ידנית?

האם יש טיפים לבדיקת הרכב (בעצמי) לפני שאני משלם למוסך עבור בדיקה?

פורסם
היות והזכרת יונדאי אטוס -

המחירון קצת גבוה אבל מי מוכר היום במחירון...?

 

מי שיש לו יונדאי אטוס במצב טוב - יכול למכור אותה גם למעלה מהמחירון. (אני מכיר כמה שחפשו בנרות ולא מצאו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה דעתנו על טויוטה סטארלט?

האם הגרסה האוטומטית מומלצת?

 

 

ובכלל, איך אני בודק רכב מהשנים הללו?

ק"מ זה מדד למשהו? לבדוק היסטוריית טיפולים? לקחת למוסך?? :shock:

פורסם

לקחת למוסך ולבדוק את מצב הרכב לאשורו. ברכב בגיל הזה - כל היתר מיותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

+1 חזק על האלמרה. שלי בת 15 אוטוטו, חוץ מקירשקוש מהסוכך שמש אין שום פינה שאפשר להצביע עליה ולומר בלאי.

מבחינה מכאנית, חוץ מטיפולים יזומים הדבר היחיד שהוחלף עקב תקלה הוא מיסב רצועת אביזרים שהבעלים הקודם התקמצן להחליף כשהוא החליף את הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...