Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(יעוץ לפני רכישת רכב) גרוטאה 2-10K :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק פה את הדעה לגבי האטוס,כבעלים של אחת (ידנית) שהייתה לי כרכב ראשון בתקופת הצבא מדובר ברכב מעולה לסביבה עירונית,כיום המשפחה מחזיקה אחת אוטומטית כרכב שני,אחלה רכב.

פורסם

חברים, תודה רבה על כל העזרה.

 

לאחר מחשבה רבה החלטתי לעשות מעשה. לאחר 12 שנות ותק כרוכב דו גלגלי - אני מעוניין למכור את הקטנוע ולעבור לרכב ככלי תחבורה ראשי.

 

לאחר שראיתי שני רכבים ממודל 96 ו-98 החלטתי שבגלל שהרכב יהיה רכב שני שישרת אותי מדי יום, אני מעוניין לצרף את סכום מכירת הדו גלגלי לתקציב בשביל לקבל קצת יותר אמינות ואוטומטיות.

 

אי לכך, התקציב עלה ל-15-20K

הדרישות (חובה) מהרכב עכשיו הן: אוטומטי, אמין.

היתרונות (רצוי): 4 ח"ח, מרווח, חסכונית.

 

על הפרק מזדה דמיו 01-03.

 

ביום שישי האחרון ראיתי שני רכבים (שניהם 2002) והשתכנעתי שזה רכב שמתאים לי

הוא מרווח (רחב) ושימושי (5 דלתות + מושב אחורי שניתן להזיז קדימה ואחורה, ולשנות את השיפוע של הגב - טוב כשיש ילדים קטנים). 4 ח"ח. 2 כ"א.

הוא (מאוד) לא נוח - מתלים נוקשים ומאיץ חלש, הוא רועש... מכל אלו לא ממש אכפת לי, בתור רכב לעיר ולפיזור ילדים בחוגים הוא יהיה סבבה.

 

אשמח לשמוע אם מישהו ממליץ/לא ממליץ על הרכב, או אם מישהו מכיר אלטרנטיבה שקולה.

×
×
  • תוכן חדש...