Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סטיישן חדש עד 130


tamos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כעקרון נותנים לי בחירה מהעבודה, בשל תנאי המשרה הרכב חייב להיות סטיישן.

נראה לי המתמודדות(היחידות אני חושב) אלו:

יונדאי I30CW

פוקוס סטיישן

סקודה רומסטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהייתי בוחר בפוקוס - נוחה, נעימה, איכותית ונאה.

 

הרומסטר היא ה"טנדרונית" מביניהן, משמע יכולת העמסה / נוחות העמסה טובה משמעותית ולה תא המטען הגדול יותר. בנוסף לכך, שילוב המנוע / גיר שלה הוא העדיף מבחינת ביצועים וצריכת הדלק. לחובה נאמר כי בעיר ה-DSG7 מעט מעיק וצריכת הדלק סבירה (למרות השידוך ל-1.2TSI) - ולא נשכח נוחות נסיעה על הצד הנוקשה, רמת רעש גבוה יותר ("בזכות" המבנה השונה) ועיצוב שנוי במחלוקת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני יותר התבחרתי לפוקוס.

היונדאי מוצעת(לפי מה שראיתי באתר) רק בגרסת הINSPIRE, שבפורד מקבלים הרבה יותר. מה שגם אפשר לשקול שם את גרסת הספורט והטיטניום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג בכולן ותראה למי אתה מתחבר יותר - יתכן ותופתע (גם זה קורה בחיים).

 

הפוקוס בהחלט נשמעת כבחירה טובה, בעיקר בגרסאות המאובזרות והנאות עוד יותר :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לפוקוס רמת גימור ספורט ידנית, הבטחה שלי אתה לא תרצה לצאת מהרכב מרוב אבזור ונוחות נהיגה.

רכב מפנק בכל קנה מידה בעיקר בתחום המשפחתיות, לא סתם היא מתרוצצת המון על הכבישים.

 

אני אישית עדיין לא ממש מבין למה כולם מתלהבים מיונדאי, אומנם הרכב נראה טוב, אבל יש מתחרות טובות יותר.

על הרומסטר בכלל אין על מה לדבר, הייתי מוריד אותו מהרשימה.

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גוזל, בוא נודה בעובדה שרב מוחלט מהפוקוס שרואים בכבישים - ליסינג. אין זה אומר שהיא רעה (ההפך המוחלט), היא פשוט נפוצה מאוד (עד מאוסה. ממש כמו האחות היפנית שלה, ה-3) בזכות ציי הרכב שרכשו הרבה מאוד יחידות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם המגאן סטיישן דיזל ששיווקה אך התחיל שווה התייחסות.

רק לפרוטוקול - לאופל אסטרה גירסת סטיישן שנכנסת בתקציב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לפוקוס רמת גימור ספורט ידנית, הבטחה שלי אתה לא תרצה לצאת מהרכב מרוב אבזור ונוחות נהיגה.

רכב מפנק בכל קנה מידה בעיקר בתחום המשפחתיות, לא סתם היא מתרוצצת המון על הכבישים.

 

אני אישית עדיין לא ממש מבין למה כולם מתלהבים מיונדאי, אומנם הרכב נראה טוב, אבל יש מתחרות טובות יותר.

על הרומסטר בכלל אין על מה לדבר, הייתי מוריד אותו מהרשימה.

 

לשאלה שלך תשובה פשוטה, למה אתה משווה ואילו פרמטרים מעניינים אותך, אם מדברים על רמות הגימור הגבוהות והצפיפות של הרכב לא מפריעה לך אזי הפוקוס היא הבחירה הכי טובה בעיר. אם אתה לא מחפש אבזור יוצא דופן היונדאי יכולה לתת יותר ואין לה באמת מתחרות טובות יותר באותה רמת מחיר ונתונים. אולי כשהמגאן תכנס לשוק חזק יותר התמונה תשתנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם המגאן סטיישן דיזל ששיווקה אך התחיל שווה התייחסות.

רק לפרוטוקול - לאופל אסטרה גירסת סטיישן שנכנסת בתקציב.

 

+1 למגאן, שמוצעת בגרסה המאובזרת ביותר, ועם צריכת דלק מצויינת ב-130K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...