Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטח אני לא היחיד ששם לב שמתפרסמת מודעה בגודל של עמוד שלם בעיתונים האחרונים,

 

המודעה מציגה רכב, את האחוריים של הרכב מצד שמאל שלו כאשר רואים את הפנס האחורי בבירור,

"להסתכל,להסחף"

 

קצת מפתה אני חייב לציין,

הימור שלי? יונדאי גטס החדשה, או , טויוטה יאריס כלשהיא...

 

אם יש בידכם את "ידיעות אחרונות" אחרונות עמוד 26.

 

כנסו מה יש לכם להפסיד...

 

www.whatcar.co.il

<------Go fast

Go far------->

פורסם
בטח אני לא היחיד ששם לב שמתפרסמת מודעה בגודל של עמוד שלם בעיתונים האחרונים,

 

המודעה מציגה רכב, את האחוריים של הרכב מצד שמאל שלו כאשר רואים את הפנס האחורי בבירור,

"להסתכל,להסחף"

 

קצת מפתה אני חייב לציין,

הימור שלי? יונדאי גטס החדשה, או , טויוטה יאריס כלשהיא...

 

אם יש בידכם את "ידיעות אחרונות" אחרונות עמוד 26.

 

כנסו מה יש לכם להפסיד...

 

www.whatcar.co.il

 

אופל אסטרה החדשה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

באמת קשה... תסתכלו בבקשה למעלה (כאילו שלא הסתכלתם כבר) ותגידו לי איך קוראים לעמוד של המבצע הזה.

 

 

דניאל.

- אם זה היה בלי רמזים ושטויות לא הייתי יודע שזאת אופל אסטרה -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כן יצאתי טמבל רציני...

האמנתי למה שהיה כתוב בעיתון, ואח"כ אחרי שמלאתי את כל מה שהם ב?קשו באתר,

הם רשמו לי "פעם הבאה תבחר באופל אסטרה החדשה"

נחמד מצדם ככה לעבוד עליי! :evil:

 

טוב נו לפחות מלאתי את הטופס, אולי אני אזכה בה (כן בטח:lol:)

 

ד"א מציגים שם את כל הנתונים של האסטרה החדשה,

שווה צפייה!

 

רועי.

<------Go fast

Go far------->

פורסם

איזה מעצבת השטות הפרסומית הזאת...

לפני שנכנסתי לאתר בזבזתי חצי שעה בחיפוש השם של המכונית הזאת...:type::bad-word:

ידעתי לפי האותיות הקטנות בעיתון שהחברה היא UMI אז היה לי כיוון, אבל פתאום אחרי שאני מוצא שזו האסטרה החדשה ונכנס לאתר אני רואה את שורת הכותרת של האתר- ''OPEL ASTRA''...:|

ואני חשבתי שכבר זכיתי :roll::wink: .

 

אדם.

פורסם

בואנה אתם קוראים לעצמכם חובבי רכב :-) :-) :wink:

 

מבט ראשון וישר , נו בטח זו אופל אסטרה :-)

 

נכנסתי להגרלה , אוי כמה שמתאים לי פעם בחיים לזכות באיזו הגרלה .

אלוהים תן לי את האופל :yum::sleeping::arrow: זה אני מתפלל חחח

ים long time no

פורסם
לא!

עאהעאהעאהא זאת האופל שלי!

אם היית חכם ובאמת רוצה את האסטרה הזאת לא היית מפרסם את ההגרלה הזאת בפורום של 5,500 אנשים!!!

:splat:

פורסם
אם היית חכם ובאמת רוצה את האסטרה הזאת לא היית מפרסם את ההגרלה הזאת בפורום של 5,500 אנשים!!!

:splat:

:screwy: גם הסמיילי שלך אומר המון...

 

אבל בנאדם טוב חשב על כולם...

פורסם

גבירותי וגבירותי

 

עובדים עליכם.

הרי למה מראים לכם צד אחד?

הרי ברור שזה אופנוע!!!

זה הטוסטוס החדש/ישן של פיאג'ו דגם R.P.G

שנת 2005 עם מנוע רקטה חד פעמי!

×
×
  • תוכן חדש...