Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בגובה 1.97 מטר, עשיתי סיבוב קצר על מאזדה מיאטה NC וממש התאהבתי מההתנהגות של הרכב, אבל הרכב קטן ואני לא יכול לנסוע בו עם גג סגור (יכול אבל הראש כל הזמן "מרגיש" קלות את הגג), וגם עם גג פתוח הוא עדיין מאוד צפוף לי ואין כמעט מרוווח בין הבירכיים שלי להגה כך שתיפעול ההגה והקלאץ לא מיתאפשרים בצורה מספקת וגם המיסגרת חלון מציקה כי היא פחות או יותר בגובה העיניים





קראתי באינטרנט על שיפורים שאנשים עשו בנושא:



  • הוצעת חלק מריפוד המושב והמישענת

  • הורדת סוככי השמש (מקווה שקוראים לזה ככה) ועל ידי לקבל עוד שטח ראיה בחלכו העליון של החלון

  • הורדת דיפון הדלת של הנהג

  • הורדת הכיפוף בדוושת הגז ועל יד זה הרויחו עוד מקום לרגל ימין ועל ידי כך הרחקת הברך מההגה



אני רוצה לקנות מיאטה NB, אבל לא מוכן לקנות את הרכב ליפני שאני יודע שאני אכן אוכל לנהוג בו בצורה נוחה (ומוכן להיתפשר על סבירה :-)) אחרי השינויים כמובן.



האם מישהו בארץ עשה כאילו שינויים, כולם או חלקם? האם יש מישהו שעשה כאלו שינויים (שוב כולם או חלקם) ואני יכול להגיע אליו בכדי לראות אם אני יכול להיכנס לרכב בצורה נוחה\סבירה אני אודה לו

 

חשבתי אולי גם על החלפת ההגה להגה קטן יותר, האם זה אפשרי?

 

אם יש למישהו רעיון נוסף\אחר אני אשמח לשמוע, לצערי גם רעיון כמו תוותר כי אין אפשרות שתיכנס לרכב בצורה סבירה גם אחרי כל השינויים מאנשים שיש להם ניסיון, זה גם עזרה

פורסם

אני מכיר בחור שנוהג במיאטה והוא שואף ל-1.90 אז תדע שזה אפשרי.

איזה שנה המיאטה שנהגת בה?

תקח בחשבון שמשנת 2008 יש כיוון גובה למושב נהג.

אם מיאטה NC הייתה לך צפופה אז איך אתה חושב להכנס ב-NB שהיא הרבה יותר קלאסטרופובית?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נהגתי במיאטה של מסלולים, אם אני זוכר נכון היה כיוון גובה לכיסא הנהג והורדנו אותו עד למטה

מבחינת התקציב המיאטה NB יותר מתאימה לי ולכן שאלתי עליה, לא ידעתי שהיא קטנה יותר בצורה משמעותית, חשבתי שרק ה NA היתה קטנטונת

 

השאלה עדיין נישאלת, האם השינויים שהזכרתי יכולים לעשות את ההבדל

פורסם

השינויים שרשמת יכולים לעשות הבדל של כמה ס"מ אבל מדובר פה בהשקעה לא קטנה (כספית).

מיאטה NB מבוססת על מכלולי ה-NA ולכן אל תצפה שמכאן תגיע הישועה (NC זה פיתוח מחדש של הכל כמעט מאפס ולכן יש הרבה חובבי מיאטה שטוענים שה-NC היא חילול השושלת).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הנושא הוא אינדיבידואלי, משום שמעבר לגובה יש גם את היחס בין הטורסו לרגליים. יכולים להיות שני אנשים בעלי אותו גובה, אבל עם אורך רגליים שונה, וטורסו שונה, ולכן גם "התאמה" שונה למיאטה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא היתי מוותר בשום פנים על נוחות נסיעה בשביל נהיגה "כייפית".

אני 1.95, ובאיביזה הקודמת הברכיים היו מנשקות את ההגה, זה בלתי נסבל!

 

מצב שלהוריד סוכך שמש, לנסוע רק עם גג פתוח זה לא ראלי ואתה יודע את זה.

 

מה שכן, תברר אולי אם אפשר להזיז איכשהו את המסילה של הכסא יותר אחורה וככה להרוויח עוד מרחק מהדוושות, מה שיפתור לך את הבעיה עם הברכיים.

Got To love It

פורסם

לפי מה שאני יודע המיאטה מתאימה לאנשים עד מטר שמונים ולכן מי שגובהו מעל מטר שמונים הרכב

לא בטיחותי בשבילו מכיוון שבזמן התהפכות קורת ההתהפכות לא תגן עליו.

 

יכול להיות שדברי לא נכונים ב100% לכן תחכה למישהו שמבין יותר במיאטות.

×
×
  • תוכן חדש...