Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שאתה רוצה להתנתק, בזול ובמדינה שעוד לא היית.כל מה שמציעים כאן הם רעיונות תקניים חבוטים.

קח רכבת מאוסלו/ברגן (הטיסה היא החלק היחיד היקר - בדוק בחב' LOW COST) לברגן/אוסלו, רד בדרך ,ברמת הרדנגר. שב שבוע בנופים האלה בביקתה נידחת (קח איתך אוכל לשבוע, בגדים חמים,שק שינה ל-10-מעלות,מים יש. כל מה שיש בה הם שני דרגשי עץ ואח עם עצים,) של אחת ממלכר"י אכסניות הנוער המקומיות, לך עם מקל בכל יום לטייל מסביב לאגם שנראה ראי עם כל העננים בו.השבילים מסומנים יופי.אם אתה דייג - קח רשיון מאכסניות הנוער - לא שפקחים מגיעים לחורים אלה אבל אל תקלקל את שם ישראל עוד. תחזור אדם אחר.לא תיתקל הרבה בנורבגים האנטישמים.

פורסם

במילה אחת - אוסטריה (לדעתי, יפה לא פחות משוויץ, והרבה יותר זולה).

 

בכמה תמונות, עיין בקבצים הבאים (האחרונה היא של כביש הגרוסגלוקנר היפהפה). :-)

 

פרטים נוספים, בקישור הבא.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
אירלנד לעומת זאת נשמעה (ונראית) כמו אופציה טובה, איך היא מבחינת מחירים בהשוואה לשאר אירופה?

 

 

המחירים "אירופאיים" לכל דבר, למרות המצב הכלכלי הלא משהו של הרפובליקה האירית.

חכה ש - hgilad123 ייכנס לשרשור - הוא גר שם, הוא יוכל לתת לך אבחון עדכני ביותר :wink:

 

כמה תמונות נוף לא מקצועיות ממצלמתי הלא מקצועית, סתם כדי לעשות לך חשק:

248961_10150211765117756_885908_n.jpg

249987_10150211763917756_6548533_n.jpg

250462_10150211764727756_1463222_n.jpg

254278_10150211765257756_1675176_n.jpg

259866_10150211762272756_7772323_n.jpg

260095_10150211765802756_301991_n.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

צוקי מוהר, אם אני מזהה נכון ?

בצפון יש את Sleave League או איך שלא קוראים לזה, מקום יפהפה עם צוקים הרבה יותר מרשימים.

 

בשביל שקט ושלווה אפילו אפשר במרחק קצרצר מדבלין לצאת להרי וויקלו לטרק קל, תראה רק פרות, הרים, יער ומים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אכן, בתמונה הראשונה צוקי מוהר.

בשאר התמונות - מקומות אחרים.

בשבילי ההיילייט של הטיול היתה טבעת דינגל - Dingle Penninsula. לא האמנתי שהטבע יכול לייצר מקומות כאלה יפים.

היינו גם בהרי ויקלו, בהחלט מומלץ.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הייתי שם ב 2007 : חודש בדבלין , חודש בווטרפורד וחודש בגאלווי .

אני בטוח שגילעד יכנס לשירשור ויתן הסבר מרתק הרבה יותר מאשר הניסיון העלוב שלי לייצג את אירלנד.

 

בזמני כרטיס הטיסה עלה 550 דולר ואני זוכר שמחירם של b&b עמד על כ 60 יורו ללילה,

לא הייתי מגדיר את אירלנד כיקרה ביחס למדינות אירופאיות אחרות .

 

האירים הם האנשים האדיבים ביותר בהם נתקלתי , דוגמא קטנה :

עצרתי את הרכב ושאלתי הולך רגל כיוון למקום מסויים - הוא לא ידע אך לא ויתר ועצר הולך רגל אחר

שניהם עמדו שם ושילבו מוחות. כשזה לא עזר הם קראו לאדם שלישי ולא עזבו אותי עד שהפנמתי היטב את מסלול הנסיעה.

וזו באמת דוגמא על קצה המזלג.

 

הכבישים מהנים מאוד לנהיגה (אומנם חלקם די פרמיטיבים ) ,אבל אני זוכר היטב איך הייתי מנקה את הראש

כשנהגתי עם חלונות פתוחים כשהאופק פתוח ומרעה בשני הצדדים ירוק בכל מקום וגשם כמעט תמיד,

סיגריה וכוס קפה ודיסקים של u2 ופינק פלויד היו הפסקול המושלם לסרט היפה הזה.

 

המפרצים היפים נמצאים בצפון מערב המדינה , קילקני שבדרום שווה ביקור חטוף ואת הפינה שנשארה - דבלין כבר תסגור.

Gn'f'R

פורסם

אם בא לך שקט, כבישים מהנים ונוף מדהים עם שלל אגמים ונופי אלפים, אתה מוזמן לתת קפיצה אל זלצבורג ואיזור הזלצקרמגוט.

 

ודרך אגב, ד"ש קריר וגשום ממרכז זלצבורג. אתמול היה יום מושלם, עם מזג אוויר נאה מאוד והגרוסגלוקנר היה חוויה מושלמת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...