Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש ב clean my mac, אבל משום מה נראה לי שהיא עובדת עלי בעיניים :roll: הרבה פעמים באופן מפליא היא מוצאת בדיוק את אותה כמות junk... מה גם, שאני לא מרגיש אחרי סריקה את הקלילות שאמורה להיות למחשב לאחר הניקוי...

יש למישהו המלצה לתוכנה טובה לניקוי המאק?

תודה.

(יכולתי לשלוח לליביו הודעה פרטית, אבל רציתי שכל חברי הפורום יהנו מהתשובה :-D:wink:)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

:)

אני אגיד לך את האמת? אני לא משתמש בתוכנות לניקוי המק.

 

מאז 2006 בערך שיש לי מקים (ואת חלקם היו לי מעל 3 שנים) לא ממש הרגשתי צורך כזה (כולל כאלו מהעבודה שנקרעים יום יום 10 שעות ביום - אבל אלו באמת היו מחשבים חזקים - הקודם פרו 15" בגירסא החזקה ביותר והנוכחי פרו רטינה).

 

פייר? אתה מרגיש שהמערכת הפעלה איטית או לא תקינה? תרסט לRecovery mode ותן לו להתקין את המערכת הפעלה מחדש.

זו פעולה שלא מוחקת מידע וזה ואולי פרגמנטציה פעם בשנתיים זה המקסימום שהייתי עושה.

 

שידרגת לMountain lion?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא יכול להיות!!!

מק לא דורש ניקוי, ז"א הוא כן דורש ניקוי אבל חיצוני. המק יודה לך אם מידי פעם תנקה את המקלדת ואת המסך. אבל ניקוי של קבצי "זבל" מה פתאום, זאת מערכת מושלמת שלא דורשת כלום.

פורסם

אנסח מחדש את השאלה -

מישהו (ליביו? :wink:) מכיר תכנה שמראה מיפוי של הדיסק הקשיח לפי גודל קבצים ותיקיות?

מסתבר שהוא זוחל לפעמים כי ההארדיסק בתפוסה של איזה 70 אחוז כמעט רק בתיקיות קריטיות (downloads, desktop וכאלה) אבל בעוד כל מיני מקומות. אני צריך למחוק דברים ולפנות מקום, דחוף.

(לא זוחל בסטנדרטים של וינדוס משמע עובד לאט ונתקע, אלא לפעמים מראה את הסמן "חושב" כשהוא אף פעם לא אמור להראות אותו :) )

בוינדוס יש אפשרות כזו עם partition magic אם איני טועה, שמראה היכן שוכבים כל הקבצים והתיקיות השמנים...

מישהו מכיר כזו במאק? אני מתחיל עם downloads ו desktop, אני מניח שרק האוויר לנשימה שיתפנה שם יספיק...

אבל יהיה שימושי אם תכנה מסויימת תגיד לי היכן להמשיך משם.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

מישהו (ליביו? :wink:) מכיר תכנה שמראה מיפוי של הדיסק הקשיח לפי גודל קבצים ותיקיות?

 

אני משתמש ב- DaisyDisk

 

לא יודע בדיוק מה מציעה הגרסה בתשלום, הגרסה החינמית מציגה לי מיפוי של הדיסק מסודר לפי גודל, ולי זה מספיק.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

האמת גם אני חיפשתי בזמנו (לפני החלפת הלפטופ הנוכחי)

 

נרשם בצד לעת צורך (עכשיו עם SSD , אני בטוח אצטרך את זה מוקדם משמעותית)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני משתמש ב- DaisyDisk

 

לא יודע בדיוק מה מציעה הגרסה בתשלום, הגרסה החינמית מציגה לי מיפוי של הדיסק מסודר לפי גודל, ולי זה מספיק.

תודה רבה!!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

מתישהו בסיום תקופת ה-Trial תעלה איזו הודעה שמציעה לך לרכוש, אתה יכול להתעלם ממנה ולהמשיך כרגיל, רק שעכשיו תהיה Watermark על הנתונים. זה לא מפריע כלל, אלא אם תכננת להדפיס נקי או לייצר מצגת.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...